Uudeksi nähtävyydeksi?

Anonyymi

Olen harkinnut muuttamista Uuraisille alkoholistiksi. Yritin jo Hartolaan, mutta kiintiö oli siellä jo ylitetty. Kelalla katsoivat listoja ja ehdottivat Uuraista. Teillä on muutama paikka vapaana ja paikkakuntalaisia ei kuulemma ole saatu mukaan toimintaan.
Minulla on vanha asuntoauto jossa pääosin ryyppään, joten en tarvitse kunnan asuntoa. Harvoina selvinä aikoina siirtelen majaani eri paikkoihin. Ajattelin jos aloittaisin sen huutokauppakeikarin parkkipaikalta.

13

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vie autosi Salen pihaan. Kunnantoimistokin on aivan vieressä.

      • Anonyymi

        Hyvä paikka. Salesta saa keskiolutta ja kunnanroimistosta rahaa.


      • Anonyymi

        Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.

        Niin kuin koko kylä yllätys yllätys yllätys ja ullatus ullatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.

        Näin on näreet nukkuu välillä raukka että jaksaa paremmin kytätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.

        Onko punaisella autolla?


      • Anonyymi

        Hankkis se autossa istuva elämän,nyt taitaa vahtia toisia


      • Anonyymi

        Mitä sinä täällä kyttäät ihmisiä? Elämä hankkimatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankkis se autossa istuva elämän,nyt taitaa vahtia toisia

        Mene suoraan sanomaan jos noin henkeen ottaa eläkä täällä valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene suoraan sanomaan jos noin henkeen ottaa eläkä täällä valita

        Ei minun henkeen ota vaikka päivänsä autossa istuu,säälittää lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun henkeen ota vaikka päivänsä autossa istuu,säälittää lähinnä.

        Oletko itse istumassa autossa vai mikset voi kertoa sitten minkälainen auto kyseessä. Enpä ole itse ainakaan ketään huomioinut. Taidat itse kytätä ihmisiä, kuka viipyy mitenkin parkissa. Onko ajastin vai miten mittaat aikaa ihmisten kauppareissusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse istumassa autossa vai mikset voi kertoa sitten minkälainen auto kyseessä. Enpä ole itse ainakaan ketään huomioinut. Taidat itse kytätä ihmisiä, kuka viipyy mitenkin parkissa. Onko ajastin vai miten mittaat aikaa ihmisten kauppareissusta.

        Oletpas sinä utelias taidat olla kylän suurin kyylä kun noin autosta kyselet varmaan harmittaa kun ei tietoa heru mutta jatka utsimista jonain päivänä saatat saada selville


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas sinä utelias taidat olla kylän suurin kyylä kun noin autosta kyselet varmaan harmittaa kun ei tietoa heru mutta jatka utsimista jonain päivänä saatat saada selville

        Ei tuossa uteliaisuudesta ole kyse, vaan siitä onko väitteelle perustelua. Eikä näemmä ole. Taitaa siis kommentoija itse olla se kyllä, joka piste tuon perättömän juttunsa alulle. Käydään siis huoletta kaupassa ja annetaan karavaanien kulkea ja koirien haukkua. Käy sinäkin ja vedä henkeä välillä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe