Olen harkinnut muuttamista Uuraisille alkoholistiksi. Yritin jo Hartolaan, mutta kiintiö oli siellä jo ylitetty. Kelalla katsoivat listoja ja ehdottivat Uuraista. Teillä on muutama paikka vapaana ja paikkakuntalaisia ei kuulemma ole saatu mukaan toimintaan.
Minulla on vanha asuntoauto jossa pääosin ryyppään, joten en tarvitse kunnan asuntoa. Harvoina selvinä aikoina siirtelen majaani eri paikkoihin. Ajattelin jos aloittaisin sen huutokauppakeikarin parkkipaikalta.
Uudeksi nähtävyydeksi?
13
980
Vastaukset
- Anonyymi
Vie autosi Salen pihaan. Kunnantoimistokin on aivan vieressä.
- Anonyymi
Hyvä paikka. Salesta saa keskiolutta ja kunnanroimistosta rahaa.
- Anonyymi
Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.
Niin kuin koko kylä yllätys yllätys yllätys ja ullatus ullatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.
Näin on näreet nukkuu välillä raukka että jaksaa paremmin kytätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salen pihassa jo yksi mies päivystää autossa tunti tolkulla,kyttää ihmisiä.
Onko punaisella autolla?
- Anonyymi
Hankkis se autossa istuva elämän,nyt taitaa vahtia toisia
- Anonyymi
Mitä sinä täällä kyttäät ihmisiä? Elämä hankkimatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkis se autossa istuva elämän,nyt taitaa vahtia toisia
Mene suoraan sanomaan jos noin henkeen ottaa eläkä täällä valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene suoraan sanomaan jos noin henkeen ottaa eläkä täällä valita
Ei minun henkeen ota vaikka päivänsä autossa istuu,säälittää lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun henkeen ota vaikka päivänsä autossa istuu,säälittää lähinnä.
Oletko itse istumassa autossa vai mikset voi kertoa sitten minkälainen auto kyseessä. Enpä ole itse ainakaan ketään huomioinut. Taidat itse kytätä ihmisiä, kuka viipyy mitenkin parkissa. Onko ajastin vai miten mittaat aikaa ihmisten kauppareissusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse istumassa autossa vai mikset voi kertoa sitten minkälainen auto kyseessä. Enpä ole itse ainakaan ketään huomioinut. Taidat itse kytätä ihmisiä, kuka viipyy mitenkin parkissa. Onko ajastin vai miten mittaat aikaa ihmisten kauppareissusta.
Oletpas sinä utelias taidat olla kylän suurin kyylä kun noin autosta kyselet varmaan harmittaa kun ei tietoa heru mutta jatka utsimista jonain päivänä saatat saada selville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas sinä utelias taidat olla kylän suurin kyylä kun noin autosta kyselet varmaan harmittaa kun ei tietoa heru mutta jatka utsimista jonain päivänä saatat saada selville
Ei tuossa uteliaisuudesta ole kyse, vaan siitä onko väitteelle perustelua. Eikä näemmä ole. Taitaa siis kommentoija itse olla se kyllä, joka piste tuon perättömän juttunsa alulle. Käydään siis huoletta kaupassa ja annetaan karavaanien kulkea ja koirien haukkua. Käy sinäkin ja vedä henkeä välillä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522