Kehtaatteko ajaa Turkissa kyhätyllä autolla?

Anonyymi

Minä veisin sen heti heti lähimmälle paalaamolle

57

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Vielä pahempaa on jos ajaa Venäjällä kyhätyllä Tojolla.

    • Anonyymi

      Mul on tojo vuosimallia 89. Repikää siittä kuksmanneilla ajavat.

      • Anonyymi

        Minulla on vm1973 BMW. Se 89 mallin tojo on melkein uusi tuohon verrattuna. Tallissa on myös Peogeot 203. Revi siitä tojo tero. Tuo Bemari on vielä käytössä kakkos autona.


      • Anonyymi

        No kyllä säälittää puolestasi. Revi siitä.


    • Anonyymi

      Minä kehtaan ajaa skoodalla, se on venäjän auto.

      • Anonyymi

        Valitettavasti Venäläisiä Skodia täällä ei ole.


      • Anonyymi

        Oletko tarkistanut VIN koodista että olisi valmistettu Venäjällä? Eiköhän koodista löydy Tsekki tai Slovakia.


    • Anonyymi

      Kaikki autot on enemmän tai vähemmän kiinalaisia. Oletteko muuten joskus törmänneet hyvään autoon? Minä en ja ja minulla on eri automerkkejä ollut kolmatta kymmentä. Jokaiseen tulee joskus jotain vikaa.

    • Anonyymi

      Suomessa myytävät mersutkin olivat takavuosina Turkissa tehtyjä.

      • Anonyymi

        Linja- ja kuorma-autoja.


    • Anonyymi

      Onneksi on aito japanilainen.

    • Anonyymi

      Minä ajan Suomessa valmistetulla autolla. Priimaa laatua.

      • Anonyymi

        Fiksun valinta!


      • Anonyymi

        Tehdäänkö Suomessa autoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänkö Suomessa autoja?

        Kyllä Suomessa tehdään Mercedes Benz merkkisiä autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdäänkö Suomessa autoja?

        Löytyy. Täydessä käyttöajossa hetkellä 900:n Saba -88. Made in Finland noin niinku ulkomaan kielellä. Käy hiilineutraalisti viinalla kuin härmäläinen ikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy. Täydessä käyttöajossa hetkellä 900:n Saba -88. Made in Finland noin niinku ulkomaan kielellä. Käy hiilineutraalisti viinalla kuin härmäläinen ikään.

        Saabihan se minullakin on. 96 vm. 1976. Arkiautona jo viimeiset neljä vuotta.

        Olisihan noita muitakin kovan luokan Suomi-vehkeitä. Vaikka joku petro-Talbot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomessa tehdään Mercedes Benz merkkisiä autoja.

        Ei tehdä.Osista kootaan kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saabihan se minullakin on. 96 vm. 1976. Arkiautona jo viimeiset neljä vuotta.

        Olisihan noita muitakin kovan luokan Suomi-vehkeitä. Vaikka joku petro-Talbot.

        Petruska Talbottien matalapuristeiset koneet kestää, mutta venttiilikoneisto kuluu ja alkaa kuulua tyypillinen Talbotin käyntiääni.


    • Anonyymi

      Nyt romahti Tojon jälleenmyyntiarvo?

    • Anonyymi

      EI ole köyhällä paljon vaihtoehtoja valita sitä, missä auto on tehty. Globalistieliitillä ilmeisesti on siihen varaa, kun liksa revitään kansan selkänahasta.

      • Anonyymi

        Kommarille Lada on ainoa oikea.


      • Anonyymi

        Kyllä se on Erdogan Tojo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on Erdogan Tojo.

        Erdogan ajaa Tuhnulla. Siks sitä kyrsii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erdogan ajaa Tuhnulla. Siks sitä kyrsii!

        Selkä sillä on kuvien perusteella jo ihan paskana kuten kaikilla Tojopapoilla.


    • Anonyymi

      Aika moni ajaa etelä-afrikkalaisella C-mersulla tai brasialialaisella volkkarilla.
      Monia euromerkkejä tulee Puolastam Turkista ja muista vanhoista itäblokin maista.

      MUTTA, mitä sitten? Miten se auton kokoonpano maa vaikuttaa ja mihin?

      Olisko jotain muutakin fatkaa kuin vain mutuilua.

      • Anonyymi

        Sattui silmiin YouTubesta video Trabantin valmistuksesta. Keulapellin säätö tehtiin jalalla painaen oven sovitus käsin vääntäen tai kapulaa ovenrakoon ja kiinni. Aika krouvia säätöä, joten ehkäpä sama tapa on käytössä edelleen noilla Itä-Euroopan kokoonpanotehtailla.


    • Anonyymi

      Leluautojen varis malli valmistetaan Ranskassa.

    • Anonyymi

      Vain Erdoganin kannattajat ajavat noilla surkeilla Tohjoilla. Toyota on autojen harakanpesä.

    • Anonyymi

      Ei ole väliä, enkä tiedä missä toi Toyota on tehty. Pääasia, että kulkee ja sopivan lujaa, etten ole teiden tukkona. Mersua tai Audia en huoli, mutta ehkä joku muu japanilainen kävis.

    • Anonyymi

      Mene hoitoon.

      • Anonyymi

        Tojolla markettiin ja Detourilla ripulimatkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojolla markettiin ja Detourilla ripulimatkalle.

        Jos haluat jännitystä autoiluusi niin osta vikavagen. Pääsee jännittämään, hajoaako dsg ja kuinka paljon tsi alkaa öljyä hotkimaan. Tuskin huijatuksi joutuminenkaan on pois suljettu ominaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat jännitystä autoiluusi niin osta vikavagen. Pääsee jännittämään, hajoaako dsg ja kuinka paljon tsi alkaa öljyä hotkimaan. Tuskin huijatuksi joutuminenkaan on pois suljettu ominaisuus?

        Kuka kooho menee ostamaan volkkarin dsg vaihteistolla, normaali laatikko ja kytkin kestää. Eikä koneeksikaan tarvitse valita TSI:tä.


    • Anonyymi

      Tojo boikottiin kun Turkki ei hyväksy natoon.

    • Anonyymi

      Tojotan Puolan tehdas tekee pörsivii mottei.

    • Anonyymi

      Venäjällä tehtyjä Camryjä saa puolasta 8000 eur puoliilmasta ei tartte veroja maksaa

    • Anonyymi

      Ei kehtaa. Vaihdoin turkkilaisen Corollan englantilaiseen jo jonkin aikaa sitten.

      • Anonyymi

        Joudut siirtymään taas turkkilaiseen kun Toyota lopettaa tehtaansa Englannissa, tai ei ainakaan kannata enää tuoda sieltä (autot jäävät Englantiin ajoon EU-tullien takia).


    • Anonyymi

      eikös ne Turkkilaiset kokoa VWaudit saksassa tehtailla

      kumpi parempi?

      ei saksalainen itse tehdastyötä halua

      • Anonyymi

        Palkka Saksassa on yli 10-kertainen Turkkiin verrattuna. Motivaatio tehdä hyvää laatua on sen mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkka Saksassa on yli 10-kertainen Turkkiin verrattuna. Motivaatio tehdä hyvää laatua on sen mukainen.

        Saksalaiset ovat motivoituneet siihen, mistä jenkit ne käräyttivät.


    • Anonyymi

      Pahinta on ajaa venäjällä kyhätyllä skeidalla, ja tankata teboililla! 💩

      • Anonyymi

        Myydäänkö Suomessa Venäjällä tehtyjä Skodia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myydäänkö Suomessa Venäjällä tehtyjä Skodia?

        Ainakaan venäjällä tehtyjä Toyotia ei myydä Suomessa, koska ne on tarkoitettu venäjän markkinoille.


    • Anonyymi

      Minä ajan Etelä_Afrikassa tehdyllä C-sarjan sedanilla. Todellinen rotuerottelun kukkanen.

      • Anonyymi

        Minä puolestani ajan sotarikollisten suosimalla Lada Nivalla, koska olen silloin suojassa länsimaiden oikeusistuimilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani ajan sotarikollisten suosimalla Lada Nivalla, koska olen silloin suojassa länsimaiden oikeusistuimilta.

        Kyllä sinutkin tuomiolle saadaan, kuten kaikki venäläiset sotarikolliset. Siitä pitää huolen Sanna Marinin omakohtainen rikollisten hakeminen venäjältä....🤣


    • Anonyymi

      Juu sen verran pitää olla itsetuntoa, että ei toyotaa, ei koskaan.

    • Anonyymi

      Vaikka minulla olisi uusi 50 k€ maksavata Toyota paalaisin tuon samantien.
      Sen verran häpeää tuntitisin tuosta autosta. Onneksi minulla on vähemmän maksavat turkkilainen auto, joten en sitä paalaa täysin toimivanava.

    • Anonyymi

      Keskiviikkona itkeä tuhrustetaan porukalla kun kerrotaan parhaiden autojen myyntilukemat.

    • Anonyymi

      Mun Mersu oli tehty turkissa.

    • Anonyymi

      Vastaus aloitukseen. Ei kehtaa.

      • Anonyymi

        Eikä varaa.
        Mä köyhä poika oon.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe