Olisi tehojen suhteen mielenkiintoinen peli mutta ei mulla olisi varaa varmaan korjata mitään perushuoltojen lisäksi lainalla kun köyhä ostaa. Vikojen esiintymistilastojen mukaan clio on oikein listan häntäpään kunkku. Saisi maksaa clio 2.0 saman verran kuin 1.0 yaris niin olisi vähän järkevämpi hinta.
Clio 170hv eli 2.0
Teuvo
3
992
Vastaukset
- maanteiden ritari
Tässä naamassa arpikin kaunistus on ja hampaat voi uusiksi teettää.
- Kurttila
Kyllä noissa kakslitrasissa on yli 170hv...Kyllä ainakin mulla riittäny ihan perushuollot. Jotain ylimäärästä ollu mut nekin menny takuuseen. Nyt takuu ollu jo yli vuoden voimattomana. Mikä noissa litran yariksissa voisi hajota? ei niitä voi edes autoiksi sanoa. Mutta ihan hyvä provo kuitenkin sulla, kiitos piristi päivää!
-kurttila-- Pekka
Mitä ylimääräistä vikaa sinulla on ollut, minkä takuu korvasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318