Ex-criminal Jani istankuru päivittää... olen tuomittu Jari kolivaaran taposta. Tällä hetkellä eletään jännittäviä aikoja olen koe vapaudessa tuomio alkaa olla loppu suoralla elämän tilanne hyvä tää siirtyminen muurin toiselle puolelle on iso muutos. Kaikin kaikkiaan olen ollut vankila kierteessä voimakkaasti vuodesta 1998v asti.. kaikki pitää tavallaan opetella uusiksi maailma on muuttunu paljon.
Kolivaaran taposta tuomittu Jani istankuru
Anonyymi
6
10118
Vastaukset
- Anonyymi
Vastahan se tappaminen tapahtui.
- Anonyymi
2019 tammikuussa tapoin kv:n uusimmassa alibissa uutta...
- Anonyymi
Ei sentään mitalia myönnetty.
- Anonyymi
”Olen koe vapaudessa” Siis mikä ”koe” hän on.
Toiseksi, hän juuri totesi olevansa ”vapaudessa.” - Anonyymi
EIKS KOLIVAARA POISTUNUT MIEHISTÖSTÄ 2019
- Anonyymi
Lue tämä artikkeli saadaksesi oikeat tiedot:https://showbiz.fi/kuka-on-jani-istankuru/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662268Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302172- 1201478
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1181146
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885