Nykymaailmassa tuntuu että nuorten naisten keskuudessa ihaillaan pitkiä miehiä siis yli 185cm. Jos nainen on vaikka 160cm niin hän valitsee itselleen melkein 2 metrisen miehen, jos nainen on taas itsekin pitkä ei lyhyt ole silloinkaan hyvä vaihtoehto.
Kirjoittajana olen itse 174cm 19v miehen alku. Varsin hoikkakin vielä vaikka syön paljon päivittäin ja treenaan päivittäin lihaksia sekä päivittäin juoksen tai kävelen. Persoonassani ei ole mitään vikaa mielestäni. Mutta kaverini ovat pidempiä ja vaikka persoona olisikin heillä fuckboy tai välinpitämätön naisia kohtaa niin pituus imee naiskaverini heihin. Jään aina sellaiseksi juttelukaveriksi. Pakkeja tullut muutama jos toinenki.
Vinkkejä, ajatuksia tai mielipiteitä?
Lyhkäset miehet ei saa naisia
4
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä saa. Itse tykkään lyhyemmistä ja muutenkin sirommista miehistä. Ja sä et ole edes lyhyt, ihan normaali. Odota vielä muutama vuosi niin naisetkin on järkevämpiä ja valitsee miehensä muunkin kuin ulkonäön perusteella.
- Anonyymi
Ei se pituus vaan kuinka käyttäytyy. Pätee monessa asiassa.
- Anonyymi
ei ole pituuden syy. pyritkö liikaa siihen asiaan.
toiseksi, nyt tiedän, jos on niitä seurustelukavereita jatkuvasti, tulee tilanne että eroaminen on kuin elämäntapa. Ei osaa pysähtyä yhden luo, kun ero on niin helppo. Tunteet häviää loppuelämäksi.
näin 75v ajatuksia joka on koettu. - Anonyymi
Ainahan pitkiä miehiä on ihailtu, ei siinä ole mitään uutta. Tosin pitkiä ja laihoja ei niinkään, hieman painoa olisi hyvä olla, jos haluaa päästä ihailun kohteeksi.
Mä olen jo työelämässä ja työpaikallani on useita miehiä väliltä 155-167 cm. Kaikki ovat naimisissa ja isiä. Sillä kun ei aikuisen arkielämässä ole mitään väliä onko "ihailtu" vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819