Lyhkäset miehet ei saa naisia

Anonyymi

Nykymaailmassa tuntuu että nuorten naisten keskuudessa ihaillaan pitkiä miehiä siis yli 185cm. Jos nainen on vaikka 160cm niin hän valitsee itselleen melkein 2 metrisen miehen, jos nainen on taas itsekin pitkä ei lyhyt ole silloinkaan hyvä vaihtoehto.

Kirjoittajana olen itse 174cm 19v miehen alku. Varsin hoikkakin vielä vaikka syön paljon päivittäin ja treenaan päivittäin lihaksia sekä päivittäin juoksen tai kävelen. Persoonassani ei ole mitään vikaa mielestäni. Mutta kaverini ovat pidempiä ja vaikka persoona olisikin heillä fuckboy tai välinpitämätön naisia kohtaa niin pituus imee naiskaverini heihin. Jään aina sellaiseksi juttelukaveriksi. Pakkeja tullut muutama jos toinenki.

Vinkkejä, ajatuksia tai mielipiteitä?

4

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä saa. Itse tykkään lyhyemmistä ja muutenkin sirommista miehistä. Ja sä et ole edes lyhyt, ihan normaali. Odota vielä muutama vuosi niin naisetkin on järkevämpiä ja valitsee miehensä muunkin kuin ulkonäön perusteella.

• Anonyymi

Ei se pituus vaan kuinka käyttäytyy. Pätee monessa asiassa.

• Anonyymi

ei ole pituuden syy. pyritkö liikaa siihen asiaan.
      toiseksi, nyt tiedän, jos on niitä seurustelukavereita jatkuvasti, tulee tilanne että eroaminen on kuin elämäntapa. Ei osaa pysähtyä yhden luo, kun ero on niin helppo. Tunteet häviää loppuelämäksi.
      näin 75v ajatuksia joka on koettu.

• Anonyymi

Ainahan pitkiä miehiä on ihailtu, ei siinä ole mitään uutta. Tosin pitkiä ja laihoja ei niinkään, hieman painoa olisi hyvä olla, jos haluaa päästä ihailun kohteeksi.

Mä olen jo työelämässä ja työpaikallani on useita miehiä väliltä 155-167 cm. Kaikki ovat naimisissa ja isiä. Sillä kun ei aikuisen arkielämässä ole mitään väliä onko "ihailtu" vai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe