Hei , tarvitsen apua!
Oon tänä vuonna 14 ja oon yhes vuoden vanhemman pojan kanssa.
Tilanne on se et asutaan pälle 50km välimatkan päässä toisista eikä voida oikeen muuten nähän kuin vaan koulus ja tässä tuleekin se minun ongelmani.
Ollaan käyty kerran kahestaan kylällä ja kyllä muuten jännitti kun oli eka kerta ku puhutaan face to face ja näi. Koulus välitunneilla yms. voitais olla kahestaan, muttakun tuplasti yli puolet oppilaat ei tiiä meidän suhteesta niin en ehkä kehtais ja muutenki ollaan molemmat tosi ujoja.
Eli siis tiivistettynä mun ongelma on se et mä ja mun poikaystävä haluttais olla enemmän kahestaan mutta ollaan liian ujoja.
Kertokaa teijän mielipiteenne että kannattaisko meidän vaan odottaa tilaisuutta vai ollakko vaan superrrohkeita.
PS. Voitte kertoa myös omia kokemuksia🙏
Yhdessä 1kk ja vähän päälle eikä olla nähty!!!!
Anonyymi
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915