Hei , tarvitsen apua!
Oon tänä vuonna 14 ja oon yhes vuoden vanhemman pojan kanssa.
Tilanne on se et asutaan pälle 50km välimatkan päässä toisista eikä voida oikeen muuten nähän kuin vaan koulus ja tässä tuleekin se minun ongelmani.
Ollaan käyty kerran kahestaan kylällä ja kyllä muuten jännitti kun oli eka kerta ku puhutaan face to face ja näi. Koulus välitunneilla yms. voitais olla kahestaan, muttakun tuplasti yli puolet oppilaat ei tiiä meidän suhteesta niin en ehkä kehtais ja muutenki ollaan molemmat tosi ujoja.
Eli siis tiivistettynä mun ongelma on se et mä ja mun poikaystävä haluttais olla enemmän kahestaan mutta ollaan liian ujoja.
Kertokaa teijän mielipiteenne että kannattaisko meidän vaan odottaa tilaisuutta vai ollakko vaan superrrohkeita.
PS. Voitte kertoa myös omia kokemuksia🙏
Yhdessä 1kk ja vähän päälle eikä olla nähty!!!!
Anonyymi
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978