Ekaa kertaa

Anonyymi

Nyt kohta tapaan henkilön ensimmäistä kertaa M M merkeissä. Jännittää ja kiihottaa,

10

3923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelin ottaa häneltä poskeen

      • Anonyymi

        Kuinkas tämä tapaamisesi meni jos oli ensimmäinen kerta?

        Itsekin koittanut etsiä sopivaa kaveria ensimmäiseen kertaan, saamaan kalua peppuuni... ;)
        M48-Tre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas tämä tapaamisesi meni jos oli ensimmäinen kerta?

        Itsekin koittanut etsiä sopivaa kaveria ensimmäiseen kertaan, saamaan kalua peppuuni... ;)
        M48-Tre

        Moi voisin olla sun eka olen 29v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voisin olla sun eka olen 29v mies

        Älä naurata tuhkamuna tane


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi voisin olla sun eka olen 29v mies

        Mitenköhän se onnistuisi...?
        M48-Tre


    • Anonyymi

      Olin 19 kun sain ekan kerran kalua pyllyyn vanhemmalta 46 vuotiaalta mieheltä silloin itkin onnesta niin hyvää se teki.

    • Anonyymi

      Viestiteltiin sähköpostin välityksellä. Sovittiin tapaamista. Kaveri oli kokeneempi. Mulla tää olis ekakerta. Tosin kehuin itseäni kokeneemmaksi kun halusin tehdä vaikutuksen. Mä halusin anusaukkoni käyttöön ja tää halus nussia mua peppuun.
      Vähän ennen tapaamista sain viestin tuntemattomalta. Siinä varoitettiin ettei tää mun treffi-kaveri olisikaan yksin kuten se väittää. Niillä oli idea saada mut sinne ja nussia mua porukalla. En kommentoinut varoitusviestiä mitenkään. Niin kuumana mun peppureikä kävi.

      • Anonyymi

        No kuinkas kävi ? Menikkö ja saikko useenpaa kullia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas kävi ? Menikkö ja saikko useenpaa kullia?

        Menin, en vaan pystynyt olemaan menemättä.
        Siinä meni kyllä järki ihan pimentoon. Sain toki enkä pysynyt edes laskuissa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas kävi ? Menikkö ja saikko useenpaa kullia?

        Tavattiin kirjastossa. Juteltiin ja mentiin kahvioon. Kaveri tarjos. Eikös "tytöille" tarjota aina? Sillä olis paikka mihin voitas mennä jos mä oikeesti haluan. Mä sanoin et sopii mulle. Mentiin puistoon kävelemään. Voitiin jutella ilman ulkopuolisia. Kehuin seurustelu historiaa. Nyt valitettavasti sinkku ja puutteessa. Se kertoi olevansa naimisissa ja nyt vaimo työmatkalla. Puhuttiin fantasioista ihan teoriapohjalla, niin se painotti. Jossain vaiheessa se laittoi käden taskuunsa ja kysyi kiinnostaisiko mua olla sidottuna, sellainen kimppa bdsm-leikki. Sen ääni muuttui selkeämmäksi sitä kysyttäessä. Mä arvasin sen nauhoittavan tai sit sen kaverit kuunteli. Sanoin olevani kiinnostunut. Sellainen voisi olla kiva yllätys. Se nauhoitus antoi niille vapaat kädet mun kehoon. Mä tavallaan annoin niille käyttöluvan. Ne sais tehdä mitä vaan. Varsinkin kun nauhoitus alkoi vasta sen jälkeen kun sanottiin kiinnostaisiko teoriassa. Sit se otti kätensä taskusta ja rentoutu. Sanoi pelkäävänsä paljastumista ja vaimonsa reaktiota. Sanoin että se on ymmärrettävää. En mäkään haluais poikaystäväni tietävän tästä. Hetken hiljaisuus, se varmaan mietti seurustelenko vai en. Sovittiin tapaaminen ja matkan ajan mä pitäisin tummennettuja laseja niin en tietäis minne ollaan menty. Mä melkein tyrkytin sitä itse. Säikähdin jos ne vaikka peruu koko jutun. Mä olin mennyt henkisesti jo niin syvälle siihen mukaan.


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe