Räjäytykset lähistöllä

Anonyymi

Ollaan tässä vietetty unettomia öitä,kun on tullut ongelmia tässä kevät talven aikana vanhaan rivitaloasuntoomme.Ensin ilmestyi läikät yhden huoneen kattoon,on käynyt vaikka minkälaista viisasta niitä katsomassa,väittävät että on sisäpuolelta tulleet,mutta eivät lähde pyyhkimällä,eivätkä ole sellaisessa paikassa että olisi voinut räiskyä mitään.Välikatolla ei näy mitään ongelmia,eikä päälykatteessa.Sateella tummenevat mutteivat tunnu varsinaisesti märältä eikä tipu vettä.Yöllä,kun vanha naapuri käy wcssä,tuntuu kuin katolla käveltäsi.Tämä ongelma on pahentunut nyt huomattavasti,tiedän kyllä että naapuri käy kahden tunnin välein vessassa,mutta nykyään kävely on niin äänekästä,ja tulee nimenomaan katolta.Naapuriin rakennetaan uutta rakennusta johon tehdään räjäytystöitä,kun tekevät väestötiloja maan alle,saman kallion päällä molemmat rakennukset.Ikkunat helisee kun räjäyttelevät.Eli onko mahdollista että meidän vanha elementtitalo on jotenkin liikahtanut josta nämä ongelmat johtuu?On toki ennenkin kuulunut rasahduksia katosta kun laittaa esim.ulko oven kiinni,mutta nyt tämä jo haittaa elämää kun joutuu heräileen yöllä,ollaan käyty jopa katsomassa käveleekö katolla joku,sekin on mahdollista,mutta ei ole ollut ketään.

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo johtuu aivan selvästi siitä että yläkerran naapuri tekee öisin vessassa räjäytystöitä.

      • Anonyymi

        Mutta kun on kyseessä rivitalo niin ei se oikein passaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun on kyseessä rivitalo niin ei se oikein passaa

        Kun naapurin kävely tulee katolta niin kai se sitten käy paukuttelemassa pommeja katolla eikä vessassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun naapurin kävely tulee katolta niin kai se sitten käy paukuttelemassa pommeja katolla eikä vessassa.

        Ilmeisesti talon ainoa WC on sijoitettu vesikatolle ja naapuri siellä ramppaa kaikki yöt.

        Tai onko vessaa ollenkaan... jo hänen on pakko käydä paskantamassa viemärin tuuletusputkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti talon ainoa WC on sijoitettu vesikatolle ja naapuri siellä ramppaa kaikki yöt.

        Tai onko vessaa ollenkaan... jo hänen on pakko käydä paskantamassa viemärin tuuletusputkeen?

        Onpa hauskaa...


    • Anonyymi

      Ei kun tämä on niin jännää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe