Kyllä Sysmäläisiä vanhuksia ja niitä jotka eivät käytä näitä nykypalveluita pitää palvella myös tiskillä ! On väärin ajaa pankkipalvelut alas ja ovet lukkoon ! Ja ilmoittaa , että hoida helposti " netissä " joka on monelle sula mahdottomuus ! Kuitenkin vanhuksetkin ovat hyviä asiakkaita ja monet myös varakkaita joilla on omaisuutta joista kannattaa pitää kiinni ja palvella heitä tasapuolisesti !
Pankit Sysmässä
Anonyymi
7
764
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vanhus on osannut tulla tänne kirjoittelemaan, niin luulisi osaavan käyttää pankkipalveluitakin.
- Anonyymi
Kylläpä sinä olet nyt pikkunäppärä, sutkauttelet noinkin viisaita! Ihanko itte keksit?
- Anonyymi
Tuliko mieleen että me kaikki vanhenemme !
- Anonyymi
Enhän minä itseäni tarkoittanutkaan !
- Anonyymi
Mutta eihän verkkopankissa voi lyödä välilyöntiä ennen huutomerkkiä !
- Anonyymi
Jaahas kansankynttilät ne alko taas loistamaan !
- Anonyymi
Todella pitkiä jonot OP tiskillä. Yksi kassa käytössä. Muut kuin pelkän kassapalvelun käyttäjät aiheuttaa ruuhkan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767