Itse koin pahana kun sain eka luokalla joulutodistukseen laulusta naisopettajalta 4 vaikka lauloin sydämeni kyllyydestä niin että 10 tulee ja tuleva iskelmätähti tässä.... Oli todella häpäisy lasta kohtaan: Ja toinen juttu oli kun olin ehkä 3-5 lk:lla kun kuulin erään M.... nimisen pojan nimittelevän minua huoraksi jota en itse edes oikein ymmärtänyt mitä tarkoittaa.. Ja siihen hänelle toteisi erään opettajan tytär että eikä ole... joka tietysti oli ok ja tuntui lapsesta hyvältä.
Nämä ovat asioita jotka eivät ole unohtuneet vaikka yli 60 vuosikymmentä siitä aikaa kulunut.
Todettakoon tästä että minulla on ollut hyvä elämä kaikin puolin,ehjä avioliitto josta nyt tulee 57 vuotta jne
Mitä oli ja mikä oli koulussa kova paikka 1947- syntyneillä
7
783
Vastaukset
- Anonyymi
oot täysi pöljä heitä se mummo pois ja ala elää niinku miehet.ota nuori nainen elämään niinku danny.
- Anonyymi
Suurimmat tänne kirjoittelevat palstan hörhöt eivät olleet vielä syntyneetkään tuolloin. Velluakin vasta lingottiin spermaksi ja lisättiin vähän liikaa kusta sekaan
- Anonyymi
Vellu on pöljä, ei tajua itse.
- Anonyymi
Vellu taas pelti kiinni baarissa.
- Anonyymi
Ai se kokoomuslainen? Vai onko riitautunut sielläkin?
- Anonyymi
Aloittajalle pisteet että on saanut elämänsä järjestykseen ja elää avioliitossa,Tämä maailma on julma paikka kaikki alkaa jo päiväkodista jo ennemminki mutta koulussa se elämän koko kaameus paljastuu siellä jos ei ole vahva eikä sovi joukkoon kyllä saa kärsiä sen huomasin ja samaa taakkaa olen kantanu tähän päivään asti,Mutta loppujen lopuksi niin kiusaajat pahantekijät kuin ne joita kiusattu ja pahoinpidelty kokevat saman kohtalon,ja ne jotka ovat hyväksikäyttäjiä sekä pahantekijöitä niille kyllä maksetaan ansionsa mukaan! se on ihan varma asia (kaikki saavat mitä ansaitsevat)
- Anonyymi
Voi Luoja kun tämä toteutuisikin, että kaikki paskiaiset sais rangaistuksen ja kärsimystä. Kuten sanontakin sanoo, mikäpä pahan tappais. Heikommat täällä kärsii ja jyrätään alle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418