Savon Sanomat julkaisi viikolla uutisen Markku Suokonaution kuolemasta. Hän toimi 2000-luvun alkupuolella Uuraisilla pappina. Entinen pappi Tukiainen sai ajojahdin aikaan, minkä seurauksena hänet savustettiin pois Uuraisilta. Erittäin pidetty pappi monen mielestä. Seurakuntalaiset tykkäsi. Tämä ilmeisesti harmitti eläköitynyttä Tukiaista. Seurakuntalaiset äänesti jaloillaan ja lukuisat seurakuntalaiset erosi kirkosta sen jälkeen.
Uuraisten entinen pappi
Anonyymi
6
730
Vastaukset
- Anonyymi
Oli mukava pappi.
- Anonyymi
Tämä on uuraisten tyyli jos ei tykätä niin lähtö tulee oli kyseessä kuka tahansa jos asukkaat tykkää mutta kerma ei niin pois vain
- Anonyymi
Tukiaista ei oliei pitänyt valita koskaan Uuraisille.
- Anonyymi
Uurainen..kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Onks Markku kuallu, eihän se eres koskaan ollu kipiäkkään?
- Anonyymi
Hanki elämä luuseri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902