Toyotalla Suomi kuljettaa

Anonyymi

ja kulkee, se on totuus ja voi sitä onnetonta joka totuuden kieltää, totuuden kieltäjäin kohtalo on kurja. Uskottomat vaeltavat murheen laaksossa ja tulta ja tulikiveä sataa kurjien päälle, kauhea on se valitus ja parku, ikuisiksi ajoiksi on heidät tuomittu mittaamattomaan kurjuuteen ja ahdistukseen. Toisin on niiden laita jotka uskovat, heillä on onni ja autuus, paratiisi jo maan päällä.

19

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole nähnyt Suomessa yhtään Toyotan kuorma- tai linja-autoa, takseissakin selvässä vähemmistössä.

      Kansan kuljettamiseksi ei voi laskea sitä että lippalakkipappa kuskaa emännän kauppaan ja takaisin.

      • Anonyymi

        Lukutaidossako olisi vielä vähän parannettavaa? Vai luetun ymmärtämisessä?


    • Anonyymi

      Toyotojen suurimmat ajot ovat markettien kokoontumisajot. Työmatkat tehdään muilla merkeillä.

    • Anonyymi

      Toyotan pakut ovat aitoja ranskalaisia Stellantiksen tuotteita. Suurin ero Sitikkaan, Pösoon tai Opeliin on liimattu merkki. Muuten sama paku. Hyvinhän sillä tavara kulkee.

      • Anonyymi

        Proace on parannettu versio stellnntiksen tekeleistä. Se on paljon jykevämpää tekoa kuin rapeat Ranskalaiset. Tämän vuoksi se onkin Suomessa suosittu, koska se kestää kovaa ajoa.


    • Anonyymi

      Siinä on taas saarnamies vauhdissa.

    • Anonyymi

      Se oli vielä 80 luvulla noin että Hi -Acea oli Suomi täynnä,,ne jotka rahtasivat joka päivä korjauttivat v. laatikon joka toinen vuosi mutta sittemmin kyllä asiat on muuttuneet. Paketti ja kevyt lava autot kyllä tänään on toista valmistetta melkein täysin Kokeile katsella liikenteessä vähän tarkemmin !!!

      • Anonyymi

        Taitaa Toyota hilux olla se ostetuin lava-auto luitenkin ja kestävien. Kelpaa vaativaan sotakäyttöönkin parhaiten. Volkkarikin joutui siihen laittamaan oman logonsa kun ei itse osannut tehdä lava-autoa. Aika noloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Toyota hilux olla se ostetuin lava-auto luitenkin ja kestävien. Kelpaa vaativaan sotakäyttöönkin parhaiten. Volkkarikin joutui siihen laittamaan oman logonsa kun ei itse osannut tehdä lava-autoa. Aika noloa!

        Taitaa Toyota hilux olla se ostetuin lava-auto.......Hilux kyllä on kaukana rahtiautosta !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Toyota hilux olla se ostetuin lava-auto luitenkin ja kestävien. Kelpaa vaativaan sotakäyttöönkin parhaiten. Volkkarikin joutui siihen laittamaan oman logonsa kun ei itse osannut tehdä lava-autoa. Aika noloa!

        Entiset työkaverit jäivät jumiin Fiat Ducatolla ja siihen tuli joku 4WD Hilux tyyppi joka sanoi hinaavansa, toisin kävi. Hiluxin moottori huusi mutta yksikään pyörä ei pyörinyt kun kytkin luisti, Hilux tyyppi lähti nolona pois. Hieman myöhemmin paikalle tuli tyyppi 4WD Nissanilla ja kiskaisi Ducaton pois jumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Toyota hilux olla se ostetuin lava-auto.......Hilux kyllä on kaukana rahtiautosta !!

        Mikä on "rahtiauto"? Sellaisesta ei ainakaan aloituksessa ollut kyse. Itsekö yrität venkoilla pois aloituksen teemasta?


    • Anonyymi

      17801-54140-8T
      Hiacen ilman putsarin tuote numero

      • Anonyymi

        Miten viesti liittyy ketjun aiheeseen?


    • Anonyymi

      Kaks tynnyrii diiselii hiace just jaksoi vetää mäen pääl napurin tankista

    • Anonyymi

      Tojotalla Suomi salakuljettaa!

      • Anonyymi

        Aika hyvä!


      • Anonyymi

        Aika vähän niihin ajoja tulee lukuunottamatta vanhoja Hiluxeja sejä Hiaceja. Ne kestivät vaikka muuten puutteita piisasi.


    • Anonyymi

      Tutkimuksissani olen päätynyt siihen johtopäätökseen että Toyota on paras auto.

      Koprologian professori Håkan Bajsman.

    • Anonyymi

      Marja varkailla salametästäjillä kulku välineitä olleet nuo Tohjota laita puolen vehkeet

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe