Vuoden 2023 eduskuntavaalien vaalipäivä on sunnuntai 2.4.2023.
Löytyykö Orimattilasta varteenotettavaa ehdokasta, joka voitaisiin valita eduskuntaan? Henkilö, joka on tunnettu koko Hämeessä.
Orimattilasta oli todella hyvä kansanedustaja Keskustan Tero Mölsä. Löytyykö hänelle seuraajaa, joka nostaa Orimattilaa esiin valtakunnan tasolla?
Uusi kansanedustaja Orimattilasta?
27
978
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida olla yhtään kelvokasta. Pitääsi olla laajempaa näkemystä ja kehitys kykyä kuin Orimattilan pikku kuviot ja Henna.
- Anonyymi
Raksa-Rane on kyllä tämän sivuston kommenteilla osoittanut omaavansa paljon maalaisjärkeä ja hyvää harkintaa asiassa kun asiassa.
Saattaisi olla Raksa-Ranen aika hypätä mukaan valtakunnan politiikkaan.- Anonyymi
Samaa mietin että Raksa-Rane on ainuita joilla järki vielä pelaa. Sellaista tarvittaisiin nyt eduskunnassakin että saahaan Suomi jaloilleen.
Raksa-Rane on myös mersumies ja se on plussaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin että Raksa-Rane on ainuita joilla järki vielä pelaa. Sellaista tarvittaisiin nyt eduskunnassakin että saahaan Suomi jaloilleen.
Raksa-Rane on myös mersumies ja se on plussaa.Ja Ruottin armeijakin on plussa kun nyt käsi kädessä ruotsin kanssa Natoon matkaamme.
- Anonyymi
Rane taitaa olla Turtiaisen porukkaa.
- Anonyymi
Entäs Jammu? Hällä on jo kokemusta eduskunnan käytävistä Kallen salkun kantajana?
- Anonyymi
Ne vanhat jäärät jotka on ollu jo monta kertaa ehdiokkaina niin älkää ennää vaivautuko. Niin ukot kuin ne pari naistakin. Kokoomuksessa on nuoria ja myös persuissa. Joku heistä voisi kasvaa valtakunnankin politiikkaan mukaan.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että uutta sukupolvea kaivataan politiikkaan, niin valtakunnan kun kuntatasolla. Vanhojen aikana on päässyt syntymään hyväveli verkostoja. Uusien kasvojen myötä ne verkostot alkaa hajota.
- Anonyymi
Ainakaan miehiss' ai ole yhtään josta voisi tulla valtiomies. Aika tumpuloita ovat.
- Anonyymi
Kuolleena syntyny ajatus. Orimattilassa ei ole ainuttakaan potentiaalista henkilöä eduskuntaan. Suurin osa täkäläisistä on pyörinyt Orimattilassa ja joskus käynyt Lahdessa eikä sen pitemmällä. Oman kylän asiat tunnetaan ja mitä keskustassa näkee kun käy kaupoilla. Siinä se osaaminen monellakin.
- Anonyymi
Muistelen, että Osmo Pieski olisi ollut halukas kansanedustajaksi jossain vaiheessa mutta Keskusta ei sitä silloin tajunnut vaan piti saaha Artjärven mies ja Niinikosken nainen ehdolle. Siinä meni hyvä ehdokas hukkaan.
- Anonyymi
Siinä mies paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mies paikallaan.
Niin on. Parasta valioluokkaa orimattilasta. Tarmokas.
- Anonyymi
Ikäni olen äänestäny Niinikosken parturia. Olisi hänessä puhtia eduskuntaankin.
- Anonyymi
Niinikosken parturista on tullut koppava ja yhteistyöhaluton. On ylpistynyt niin, että vanha mukava nainen on kadonnu. Tyranniksi ja joka asiaan sekaantujaksi alkanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinikosken parturista on tullut koppava ja yhteistyöhaluton. On ylpistynyt niin, että vanha mukava nainen on kadonnu. Tyranniksi ja joka asiaan sekaantujaksi alkanut.
Vai on niin käyny. Valta sokasee sitten. Putinillekin kävi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on niin käyny. Valta sokasee sitten. Putinillekin kävi niin.
Yhdyn kommenttiin. On muuttunut Mrs. Hydeksi.
- Anonyymi
Köyhää on Orimattilasta anti eduskuntavaaleihin. Kun katsoo nykysiä päättäjiä niin ei yksikään täyttäisi kansanedustajan saappaita. Eikä se pakoon luikkinut kallekaan sitä ollut. Kaiholla vieläkin muistelen Tero Mölsän aikoja kun Orimattilakin oli silloin vielä valtakunnan tasolla. Nyt ollaan peräkylän Henna.
- Anonyymi
Eikö tubettajista olis istumaan eduskuntaan?
- Anonyymi
Joku joka ajaa Hennan asiaa.
- Anonyymi
Kelpaisko kunnan reipas mittamies?
- Anonyymi
Taitaa olla yli pätevä.
- Anonyymi
Parturi kampaaja olisi tehokas mutta nyt hän uhrautuu sote juttuihin koko sydämestään.
- Anonyymi
Mieluusti ei eduskuntaan sillä häntä tarvitaan Orimattilassa ja Päijät-Hämeessä taitavana osaajana.
- Anonyymi
Olisihan se Orimattilan kansanedustaja hyvä asija. Nykysissä päättäjissä vaan ei ole yhtään kelvollista osaajaa. Joku Lahtelainen voisi alkaa myös Orimattilalaisten edustajaksi. Se Lammille lähteny ei kai ole ennää ehdokkaana. Hyvä niin.
- Anonyymi
Kannattaa seurata kuka kirjottelee yleisön osastoon niin hänellä on hinku ehdokkaaksi. Viimestään syksyllä se pälpätys alkaa.
- Anonyymi
Jokisen Kalle sai aikaan Hennan aseman. Se on parasta mitä paikkakunnalle on pitkään aikaan tapahtunut. Nyt tarvittaisiin ehdottomasti uusi kansanedustaja Orimattilasta paikkakunnan ja lähialueen asioita ajamaan. Oltava kansanmies ja monitaitoinen sekä maailmaa ja elämää nähnyt.
Mutta eipä tule ketään mieleen Orimattilasta jolla olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia päästä läpitte. Liian tuntemattomia ovatten suurelle yleisölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569