Onko teillä kokemuksia Raita-jätevesijärjestelmistä (harmaavesijärjestelmät) ja Biobox ratkaisuista. Rakennus J.Koivula näkyy antavan KVL02 alennuskoodilla 10 % alennuksen kaikista Raidan tuotteista. Toimii sivujen mukaan myös alennetuissa tuotteissa. https://www.rakennusjkoivula.fi/verkkokauppa
Raita jätevesijärjestelmät kokemuksia (alennuskoodi)
5
520
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemuksia löytyy biobox L tai XL. En muista, kumpi meillä on. Toimiva harmaavesijärjestelmä.. Helppo asentaa. Vaatii vähän kaivamista
- Anonyymi
Jätevesilaki tai paremmin tunnettu paskalaki rasittaa mukavasti kukkaroa. Tuo Biobox taitaa olla aika järkevä ratkaisu. Kohtuuhintainen hankkia ja asennus sekä käyttökulut aika alhaiset. Mietin vaan, että pitäisikö hankkia biobox L vai Biobox XL.
- Anonyymi
Paskalaki tulee kalliksi mökkiläisille, mutta pääsasia on, että maaima pelastuu ja jätevesijärjestelmien myyjillä riittää hommia.
- Anonyymi
Ei kannata valita Raitan tuotteita. Kalliita ja halvemmalla saa jopa enemmän tehoa muilta. Kannattaa tutkia muita. Itse jouduin vaihtamaan ylläpitokustannusten takia.
- Anonyymi
Koivula ottaa tuon alennuksen takaisin töissä, arvio ylittyy maksimit mitä lain puitteissa saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829