Olis tosi kiva kuulla teijän kokemuksia terveystarkastuksista sillä itsellä tulossa 8lk laaja terveystarkastus. Kuinka paljon sukukalleutta tutkitaan ja onhan niillä hanskat kädessä toisin kuin ala-asteella. Ja olis kiva kans kuulla miks ne sitä tutkii.
Kertokaas kokemuksia 8lk terveystarkastuksista. Käyttääkö lääkääri hanskoja tutkiessaan meisseliä?
Anonyymi
6
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Meisseli- eli heppitarkastajat käyttävät aina teräspunos hanskoja, eli samanlaisia kuin mitä käyttävät teurastamoiden lihanleikkaajat työssään!
- Anonyymi
Hei ei se mitenkään paha oo, ei tarvi jännittää. Itellä oli viime vuonna sama homma. Niin sulla on se siis vielä edessä vai?
- Anonyymi
Joo 2vk pääst
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 2vk pääst
Onks kukaan kertonut sulle vielä mitä siellä tehdään? Ei se meinaa paha ollut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147