Mieheni on exälleen maksumies kaikkeen

Anonyymi

En tiedä enää mitä tehdä. Miehelläni on lapsia entisestä suhteestaan, hänellä ja exällään on hyvät välit ja eron jälkeen he sopivat ettei mieheni tarvitse maksaa elareita vaan he maksavat yhdessä sen mitä tarvii silloin kun tarvii. Tämä toimi hyvin vuosia, kunnes noin vuosi sitten tämä exä halusikin mieheni alkavan maksaa elareita. He sopivat itse keskenään sopivan summan, eivätkä halunneet sekoittaa soppaan mitään ulkopuolisia kuten lastenvalvojia sun muita, mitä nyt noissa asioissa yleensä tarvitaan.

Mieheni oli ensin todella stressaantunut asiasta, koska mietti ettei enää tule pärjäämään rahallisesti kun iso siivu palkasta menee elareihin. Sain kuitenkin mieheni ymmärtämään että ei se summa ole maailmanloppu ja hän tulee kyllä huomaamaan että rahat riittää ja sittenhän hänen ei tarvitse miettiä mitään yllättäviä menoja lasten suhteen kun kaikki maksetaan säännöllisesti ja että exänsä ei sitten enää voi vaatia rahaa lasten menoihin erikseen.

No eihän asiat näin mennyt, jouluna nainen osti hirveän määrän joululahjoja lapsille ja vaati sitten miestäni maksamaan niistä puolet, minkä mieheni kiltisti edes miettimättä asiaa maksoi. Okei, se vielä meni koska nythän hänen ei erikseen tarvinnut omia lahjoja miettiä. Toisella lapsella hajosi lasit, mieheni maksoi puolet, lapset tarvitsivat passit, mieheni maksoi taas puolet. Lasten äiti oli hankkimassa lapsille jotain pelikoneita ihan vain koska lapset nyt halusivat, ja yritti vaatia miestäni maksamaan toisen koneen, siinä vaiheessa mieheni kieltäytyi mutta ihan vain siksi kun sitä rahaa ei oikeasti ollut. Sitten poti vielä huonoa omaatuntoa kun sanoi ei.

Minua ärsyttää aivan suunnattomasti että mieheni valittaa kotona koko ajan siitä kun rahaa ei ole tarpeeksi, emme tee mitään yhdessä kun hänellä ei ole rahaa, koti on rempallaan koska talo on hänen ja taas kerran hänellä ei ole rahaa, mutta exälleen antaa kaiken minkä pyytää. Miten saan miehen ymmärtämään että hänhän maksaa jo periaatteessa kaiken!? Lasten äiti kuitenkin saa lapsilisät, yh-korotukset tai lisät mitä lie ovat, sekä elarit mieheltä. Mieheni kun pelkää että jos sanoo mihinkään exälleen ei, niin hän ei saisi enää tavata lapsiaan. Exä siis voi pompottaa miestä ihan miten tahansa kun mies pelkää menettävänsä lapset kokonaan. Eikä tähänkään ole mitään syytä, ei se nyt noin vain onnisti että exä vaan sano et nyt et saa nähdä heitä ja asia olisi siinä.

18

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uus ruohonleikkuri? Mieleltä ehkä.

• Anonyymi

Oliko pakko rikoa pehre, Perheen rikkoo aina ulkopuolinen ihminen yleensä nainen jolla ei ole ollut koskaanmiestä eikä lapsia siis sitä perhettä. Hän ei ymmärrä että vartattuun mieheen ei koketa, koska on katkera että muilla on muttei hänellä miestä. Kun hän on saanut miehen kiikkiin alkaa exän ja lasten haukkumeinen ja ajaminen pois miehen mielestä ja sen jälkeen syyttäminen miehenlapsia ja exää omista ongelmistaan. Näistä tunnistää perheenrikojan, ja heitä on kuule pilvin pimein.
      Usein ne naikkoset jotka rikkoo perheen ovat epäonnistuneita kaikessa, työttömiä, heillä ei ole ystäviä ei mitään ilon aihetta, juoppoja useimmiten ja kapakkakeijuja.
      Siksi heillä ei ole tajua siitä miltä tuntuu miehestä ja lapsista ja ex vaimosta pakkoerota.
      Yleensä mies lähtee lapsettoman sutturan matkaan tosi helposti
      Naisille lapset ovat tärekeimmät kuin uudet miehet, miehet taas haluaa sitä vapautta lapsista, uusia seikkailuita, ja eivät ymmrrä että nämä epätoivoiset naiset elää niiden siivellä, kunmiehen rahat loppuu etsitään uusi urhi. Niitä kyllä kierot naiset saavati hme kyllä.

• Anonyymi

Ei kukaan riko toisen perhettä eikä miestä vie, sillä jossain on vikaaa avioliitossa jos toinen lähtee.
        Sitten on niin että kun maksaa elatusmaksut niin , ei ole velvollinen makselemaan exän vaatimuksia joka asiasta. Jokainen toki haluaa maksaa lapsilleen mutta silloin kun ei ole rahankin pitäisi exänkin ymmärtää että se on mahdottomuus täyttää kaiken maailman toivomukset .ja exä uhkailee ettei saa tavata lapsia niin silloin hän rankaisee ainoastaan omia lapsiaan sillä isä on isä ja lasten pitää saada rakastaa isäänsä, myös silloin kun hänellä ei ole varaa, sillä rakkautta ei mitata tavaroiden määrällä .

• Anonyymi

Ajattele!!!! Mies maksaa sinun elämisen ja sun kakaroiden elämiset!! ja mies maksaa ex vaimon elämisen ja lasten elämisen, ja tämä maksaminen on perusteltu. Sinun ei! Sinä olet kakaroinesi vieras ihminen hänelle.

Noinko kohtelet miestä, että maksatat omat elämiskulut hänellä, vaikka hänellä on omiakin biologisia lapsia??? Hyi häpee ja mieti mitä teet!

Hyvä että havahduit siihen nyt, voi vielä mennä duuniin ja maksaa itse kulusi. Se on sun tehtävä.

• Anonyymi

Missäs aloittaja mainitsi että hänellekin on lapsia ??????

• Anonyymi

Voit sanoa miehellesi, että pienentää elareita eikä enää maksa muita juttuja jotka on tarkoitettu maksettavan elareilla. Tietääkseni laki kieltää sen, että toiselta vanhemmalta kielletään lasten tapaaminen. Ota se puheeksi ja selvitä asiaa siltä varalta jos ex kieltää lasten tapaamisen.

• Anonyymi

Joo sie uusirupinen eukko voist sanoa miehelle että unohtaa omat kakarat ja ottaa sun kakarat lapsikseen, eiks joo, ja unohtaa omansa heti. On kumma että maksetaan lapsille jotka ei aus luona, uusi eukko koasti vaan painostamaan meistä jättää entinenelämä pois ja makseleen sun menoja. jeeee... näin toimii kaikki perheenrikojat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sie uusirupinen eukko voist sanoa miehelle että unohtaa omat kakarat ja ottaa sun kakarat lapsikseen, eiks joo, ja unohtaa omansa heti. On kumma että maksetaan lapsille jotka ei aus luona, uusi eukko koasti vaan painostamaan meistä jättää entinenelämä pois ja makseleen sun menoja. jeeee... näin toimii kaikki perheenrikojat.

Aloittajalle ei ole lapsia joten taisit vetää vääriä johtopäätöksiä.
        Mitä tulee eronneen ekonomiaan niin ei ralla korjata mitään suhdetta lapsiin, sillä lastenkin on ymmärrettävää ettei rahaa ole aina tarpeeksi .
        Joten ei rahan vähyyden vuoksi hyvin kasvatettu lapsi lopeta rakastamasta isäänsä.
        Jotkut exat pelaa näillä korteilla aina, jos ei rauhaa ole niin mustamaalataqn isää lasten kuullen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalle ei ole lapsia joten taisit vetää vääriä johtopäätöksiä.
        Mitä tulee eronneen ekonomiaan niin ei ralla korjata mitään suhdetta lapsiin, sillä lastenkin on ymmärrettävää ettei rahaa ole aina tarpeeksi .
        Joten ei rahan vähyyden vuoksi hyvin kasvatettu lapsi lopeta rakastamasta isäänsä.
        Jotkut exat pelaa näillä korteilla aina, jos ei rauhaa ole niin mustamaalataqn isää lasten kuullen.

” Lissulle ” on perheenrikkojia kaikki eronneet naiset, ja aina naisissa vika, oli sitte vaikka leski, niin hänen seuraava naisensa on silti perheenrikkoja.

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta. Minulla on hyviä tarinoita elävästä elämästä ja koska suoli24 niin täältä pesee:
      Seukkasin yhden hörhömuikkelin kanssa vuoden (äläkä kysy että miks :D).
      Tää tyyppi oli johtaja ja tienasi poskettomia summia rahaa. Eksä oli alkoholisoitunut tohtori joka sekin omisti asunnon, mökin yms ja teki kuitenkin dokaamisen välissä jotain duuniakin. Veikkasin että tulot jotain 4-7K kuussa kuitenkin.
      Tää hörhö kiusasi eksäänsä kaikin mahdollisin tavoin ja kiristi lapsillaan. Tappelivat oikeudessa jostain 50e elatusrahasta. Tämäkin siksi että voisi vieraannuttaa lapsia isältään. Mukava tyyppi kaikin puolin.
      Toisen tyypin (seukkailutyyppi) eksä oli juoppo lääkkeiden ja huumeiden sekakäyttäjä. Itki ja nyyhkytti puhelimessa eksälleen kuin pikkutyttö ja tadaa, eukko antoi raukalle kaiken anteeksi ja maksoi vielä reppanan elämiset ja velat.
      Kerran tää seukkailukumppani tuli tomerasti kotiin ja julisti että nyt loppu ja että nyt se lasten "isukki" saa maksaa lupaamansa elatusmaksut. Noh, asia lähti etenemään mutta kuinkas kävikään:
      Vellihousu isukki sai itkuraivarit ja uhkaili ettei ota lapsia enää ikinä ja itki että älä kulta tee mulle näin kun multa menee kaikki ja blaa blaa blaa. Lopputulos:
      Muikkeli pyyhki reppanan nenän ja sanoi että älä enää itke, perun kaiken että ei sun tarvi kantaa vastuuta ikinä mistään. Mä hoidan lapset ja maksan kaiken, ole sinä sekakäyttäjä paskahousu rauhassa ja dokaa vaan. Ei tarvitse maksaa :D

Nimim. Sivusta seuraaja

• Anonyymi

Exä on tyhmä.

• Anonyymi

Olin jo unohtanut koko kysymykseni täällä ja nyt vasta tulin vastauksia lukemaan. Enkä voi kuin ihmetellä että onko porukka oikeasti jotenkin tyhmyyden sokaisemia heti kun asia koskee uusperheitä!? Vastaukset koskee asioita joita ei millään tasolla mainittu aloituksessani. Niille jotka nyt edes sinnepäin ymmärsivät ongelmani, niin asiahan ei olisi ongelma jos mies ymmärtäisi ihan vain sanomalla että hei sun ei tarvi maksaa kaikkea exällesi, mutta kun hän ei ymmärrä.

Ja teille muille, minä en ole rikkonut kenenkään perhettä, he ovat eronneet jo vuosia ennen kuin minä olen miehen tavannut. Mies ei elätä minua millään tasolla, hän maksaa kyllä talon lainan, mutta vain siksi että talo on hänen ja minä maksan jo omaa lainaa omasta asunnosta. Meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä minulla ole niitä aiemmistakaan suhteista joten kukaan ei ole laittamassa miestäni elättämään minun lapsiani, ei myöskään kukaan ole pyytänyt häntä hylkäämään omiaan tai kieltänyt tapaamasta tai mitään muutakaan.

Minulla on työpaikka, tienaan enemmän kuin mieheni, minulla on harrastuksia ja ystäviä jne. Tässä ei kumpikaan meistä elätä toista, eikä kukaan elätä toisen lapsia eikä kukaan ole vaatimassakaan sellaista. Minä en ole mustasukkainen mieheni lapsista enkä exästä.

Minua vain ja ainoastaan harmittaa mieheni puolesta, jolla itsellään ei jää koskaan mitään säästöön, eikä ole rahaa mihinkään ylimääräiseen tai edes tarpeelliseen kun kaikki rahat menee lasten elareihin ja vielä kaiken ylimääräisen maksamiseen lapsille. Olen yrittänyt selittää miehelleni senkin että jos hän maksaa n.300€/kk elareita exälleen, exä menee ostamaan lapsille vaikka jotain pelitavaraa (ihan vain siksi koska lapset haluaa tai hän itse haluaa ostaa heille) mikä maksaa vaikka 200€, sitten hän soittaa miehelleni että hän osti nyt lapsille tollasta että jos mieheni voisi maksaa siitä puolet, ja mieheni kiltisti maksaa. Tällä systeemillä hän on oikeasti maksanut koko lystin, ensin elareina sen 300€ ja sitten vielä extrana päälle sen 100€, exänsä ei itse ole näin ollen laittanut senttiäkään siihen mitä hän on omasta tai lasten tahdosta hankkinut. Mutta tämä ei mene miehelläni jakeluun.

• Anonyymi

Olen ollut samalisessa suhteessa , miehen exä soitteli tämän tästä , en myöskään rikkonut heidän suhdetta vaan tapasin Miehen 4 vuotta hänen eronsa jälkeen .

Exä uhkaili kaikenlaisilla verukkeella vaikka hän oli uuden suhteensa tähden itse aiheuttanut avioeron .
        Meni vuosia rahaton mies yritti kaikkensa . Onneksi lapsi ei ollut vaikutuksen alainen äitinsä selostuksiin vaan rakasti isäänsä .

Minulla myös oli suuremmat tulot ja yhdessä pärjättiin .
        Lopulta kuitenkin tuli meillekkin ero kahdenkymmenen vuoden jälkeen , mutta ihan muista syistä , erottiin ystävinä, ja oikeastaan kun ajattelen näitä vuosia niin tuntuu että olisi ehkä ollut parempi jos en koskaan olisi miestä tavannut

• Anonyymi

Ei täällä ole, kun yksi joka kirjoittaa sutturoista , naikkosista ja perheenrikkojista, hänet on petetty ja jätetty aikoinaan, ja siitä katkeroituneena hän vihaa kaikkia uusperheitä, ja uusperheen naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut samalisessa suhteessa , miehen exä soitteli tämän tästä , en myöskään rikkonut heidän suhdetta vaan tapasin Miehen 4 vuotta hänen eronsa jälkeen .

Exä uhkaili kaikenlaisilla verukkeella vaikka hän oli uuden suhteensa tähden itse aiheuttanut avioeron .
        Meni vuosia rahaton mies yritti kaikkensa . Onneksi lapsi ei ollut vaikutuksen alainen äitinsä selostuksiin vaan rakasti isäänsä .

Minulla myös oli suuremmat tulot ja yhdessä pärjättiin .
        Lopulta kuitenkin tuli meillekkin ero kahdenkymmenen vuoden jälkeen , mutta ihan muista syistä , erottiin ystävinä, ja oikeastaan kun ajattelen näitä vuosia niin tuntuu että olisi ehkä ollut parempi jos en koskaan olisi miestä tavannut

Ja sinä uhkailet miehen eksää ja lapsia kaikenlaisilla tekosyillä. Surullista. Kun rikkoo tosten perheen ei voi muuta odottaa. Olet varaton suttura joka elää tositen siivellä ja valittaa kun raha ei riitä sun shoppailuun. Sinulle ei kuulu toisten raha asiat eikä sun kuulu juoruta toisten asioista täällä. Olet manipuloinnut miehen lapsiaan vastaan ja naurat että saat miehen rahat ja asua hänen talossaan. Häpeisit ennemminkjuin juruut täällä tositen asiosita.

Mut hienoo et mies huomasi kieroutesi ja lemppasi sut pihalle. Hyvä niin ja toivon myös ettei eksä ota miestä takasin, likainen mies ei kaipaa sääliä eikä lomaa omasta perheestä. Siinä joko ollaan tai eilla, eikä yksikään suttura ole sen arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä uhkailet miehen eksää ja lapsia kaikenlaisilla tekosyillä. Surullista. Kun rikkoo tosten perheen ei voi muuta odottaa. Olet varaton suttura joka elää tositen siivellä ja valittaa kun raha ei riitä sun shoppailuun. Sinulle ei kuulu toisten raha asiat eikä sun kuulu juoruta toisten asioista täällä. Olet manipuloinnut miehen lapsiaan vastaan ja naurat että saat miehen rahat ja asua hänen talossaan. Häpeisit ennemminkjuin juruut täällä tositen asiosita.

Mut hienoo et mies huomasi kieroutesi ja lemppasi sut pihalle. Hyvä niin ja toivon myös ettei eksä ota miestä takasin, likainen mies ei kaipaa sääliä eikä lomaa omasta perheestä. Siinä joko ollaan tai eilla, eikä yksikään suttura ole sen arvoinen.

Ja sinä uhkailet miehesi nykyistä ja et anna lasten mennä isänsä luokse, kaikenlaisilla tekosyillä. Surullista. Kun rikkoo oman perheen ei voi muuta odottaa. Olet varaton suttura joka elää yhteiskunnan siivellä ja valittaa kun raha ei riitä sun shoppailuun ja juopotteluun Sinulle ei kuulu exäsi raha asiat eikä sun kuulu haukkua exäsi naista ja asioista täällä. Olet manipuloinnut lapset isäänsä vastaan ja naurat, kun luulet saavasi exäsi rahat ja vieläkin eron jälkeen asut hänen talossaan. Häpeisit luuseri ,juoruat täällä exäsi asiosita.

Mut hienoo et exäsi ja hänen naisensa huomasi kieroutesi ja eivät halua olla sun kaa missään tekemisissä Hyvä niin ja toivon myös ettei exäsi ota sinua koskaan takasin, likainen suttura , ei kaipaa sääliä eikä lomaa omasta perheestä. Siinä sinä olet yksinhuoltaja ihan omasta syystäsi, naikkonen ,olet sellainen suttura Täysin arvoton ..

• Anonyymi

OHOH.. SINUNKO VIINAT PITÄISI HÄNEN OSTAA?? Hohooo, mene töihin ja hanki viinarahat itse.

Ja miksi juoruat valheita toisista ihisitä ja sitten valitat että sinut on heitetty menemään? Hihaa, naikkoset ne osaa.

• Anonyymi

Ikinä ei kannata sopia suullisesti elareiden maksusta vaan aina kirjallisesti ja oikeuden päätös siitä mitä kuuluu maksaa!!!! Ja aina pankkitilille, ei koskaan käteisenä. Näin aikoinaan sanoi mulle lakimies ja exä yritti milloin milläkin verukkeella laistaa maksuista mutta lopulta joutui maksamaan rästit könttäsummana kerralla kun lapsi täytti 18v. Jos ei ois maksanut ois menny ulosottoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe