Haluan tuoda julki ko kansanautossa olevat tyyppiviat eli vuosi ja kahdeksan kuukautta vanhassa autossa 208 tkm taksissa mittarissa .
Vauhtipyörä ja kytkinpaketti takuuseen 120 000 km, täristi jarrulevyt kierot
Lambda ? anturi ja moottoriohjelma uusiksi , savutti ihan hirveästi välillä regenerointivaiheessa 125 000 km
208 tkm (1v ja 9 kk vanha auto) kannentiiviste rikki, merkkiliikkeen kustannusarvio 5000 ( kannnentiivisteen vaihto ) – 12 000 e (moottorinvaihto), vaihdoin itse kannentiivisteen, n 40 h työaika, todella isotöinen.
Remontissa paljastui Egr-järjestelmä vialliseksi, karsta oli sotkenut kanavat kannessa ja järjestelmässä ja mm imusarjassa n. puoli !!!! litraa karstamömmöä, jonka puhdistaminen ei kuulu mihinkään huolto-ohjelmaan, vaikka mielestäni tulisi puhdistaa max 150 tkm välein.
Oven stopparit särkeneet ovipellin ja tulossa läpi etuovista!!!
Viat yleisiä, käyttö pääasiassa matka ajoa ja huollot tehty ajallaan
Pesunkestävä Avensis
Anonyymi
9
168
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän nuo kestä! Naurettavaa laatua!
- Anonyymi
No kyllä se sitten pesunkin kestää kerran 😂🤣😅
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
.
- Anonyymi
Ei hei toihan nyt on ihan vitsi. Ei mikään auto hajoan noin xD
- Anonyymi
Rölli on alkanut jo hourimaan kun taaviskootaa osti enää 19 äärilaidan kulkijaa. Se on kova paikka se ja psyyke on kovilla!
- Anonyymi
Muuten hyvä mut anjovista ei enää tehdä
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä ihan normi Avelta mutta autoa ei ole enää valmistettu vm 2018 jälkeen. Sama meno jatkuu muilla malleilla.
- Anonyymi00010
Y-tunnus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt243867Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441962Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö361231- 741124
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251066Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi321049Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä45963Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173851- 56823
Pub Marjuskan grillibileet
Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja12743