Moro, lähen kohta uistelee ja yritän etsiä kuhaa. 1 vapa. Kuinka syvässä kuhat on. Keski suomi iso tummahko vetinen järvi jossa syvyyttä 4-18 metriä. Eilen yritin 3 4 metriä syvästä uistella.ei mitään. Voiko ne olla pinnassa jo nyt.
Kuinka syvällä kuhat nyt, tummahko vesi
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Sukeltamalla se selviää.
- Anonyymi
Jos vesi korkeella ne voi olla rannassa.Ota katiskamerkki ja katiska rantaan.
- Anonyymi
Äsken olivat pohjassa, mutta nyt pinnassa, ihan rantamatalassa. Katiskat esiin!
- Anonyymi
Pinnassa äsken.
- Anonyymi
Jos tänne provojen joukkoon mahtuu yksi oikeakin mielipide, niin näin juhannuksen alla ainakin kuha on nousemassa pintaan. Kun vesi lämpiää noin 20 asteeseen, niin itse ainakin juhannus iltana ja yönä saanut hyvinkin kuhaa.
- Anonyymi
Nouseekohan pinnan yläpuolellekin? Kun kerran on kyse juhannuksen illasta ja yöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nouseekohan pinnan yläpuolellekin? Kun kerran on kyse juhannuksen illasta ja yöstä?
Kyllä nous viime jussina parikin kuhaa pinnan yläpuolelle veneeseen saakka. Nelikiloinen suurin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nous viime jussina parikin kuhaa pinnan yläpuolelle veneeseen saakka. Nelikiloinen suurin.
Oliko sepalus auki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äsken tosiaan nousi kuha veneeseen. Lähti ajamaan kovaa kyytiä. Juhannus on ihmeellistä aikaa
- Anonyymi
Nyt kuhien suosima syvyys on kolme metriä ja kaksikymmentä viisi senttiä.
- Anonyymi
Nyt puolitoista metriä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472