eivät sano mua äidiksi, vaikka olen nyt ollut tääsä 2 kk äitinä. Olen pari kertaa nähnyt, aika hankalia ovat ja eivät noudata käskyjni, tuskin puhuvat minulle. Ovan huonosti kasvagettuja kun eivät kohtele aikuista kunnioittavvsti. Yritän parhaani, mutta eivät ymmärrä. Olisiko aihetta soittaa koulupsykologille, jos saisi apua sieltä?
Mies on eri mieltä, ettei vaan pidä minusta, minä taas luulen että lapset rakastavat minua ja siksi ovat hankalia.
Ostin tarravihkon heille johon laitan tarroja heti kun kohtelevat minua hyvin, sata tarraa niin saavat 1 e palkaksi. Onko se liikaa?
Olisi kiva kun sanoisivagt vaikka kaupassa äidiksi, jotta ihmiset näkisivät että olen suurperheellinen, mutta eivät lähde edes sinne jos olen mjukana. Onko ihan normaalia että uudelle äidille kenkkuillaan aina. Eksäkin on aika hankala, ei tee asioita mitä olen hänelle laittanut viesteinä, ei ota ohjeitani vaan tekee huonoja ratkaisuita. Mutta näink sitä mennään.
Surullista kun miehen lapset
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kehno trolli mutta saat tarran hyvästä yrityksestä.
- Anonyymi
Sinä se jaksat trollata tuota samaa vuodesta vuoteen, ja trollisi ovat erittäin huonoja.
Et saa edes tarraa noin huonosta trollista. - Anonyymi
Muista lääkkeesi , nyt on tainnut muutama kerta jäänyt väliin.
Tai tilaa lääkäri nuo lääkkeet ei taida tehota. - Anonyymi
Kyllä ne aikanaan sanoo, se vie aikaa. Mitä nuorempi lapsi sen nopeemmin omaksuu sut äidkseen, ja kun vielä puhuttelet itseäsi äitinä hänelle niin hän hokaa että olet sen äiti.
Joskus biologiset äidit on niin mustiksia että vaikeuttaa miehensä uutta perhettä omaksumasta perheen elkeet.
Lapset pitäisi olla teillä paljon jotta laspet huomaa että olet heille äiti ja unohtaa entisen äidin. Sano maan laspille olevsi heidän äiti niin ne tottuu siihen.- Anonyymi
Jokos tilasit lääkäriin ajan , jotta saat uudet lääkkeet.
- Anonyymi
Lapisilla on vain 1 Äiti ! Ei edes äiti polta. Olet vain nimellä oleva nainen,henkilö! Joten älä sure,Älä loukannu totus. Lapsille et van koskaan ole äiti!Miksi sinua pitäisi sanoa äidiksi? Lapset eivät kunioita sinua. Lapsille olet uhka. Pelkävät viet isän heiltä pois! Heille on ollut jo shokki isä ja äiti eroneet.Ette ole asioita käsiteleet lasten kanssa. Vaikka olet sinä,isä ei katoa mihinkään.Ymmärrä laset eivät voi sanoa uuta suhdetta tai puolisoa Äiti / isä. Numeroisivatko kakkos äiti/ kakkos isä?Kai sillä äidilläkin on uusi mies? Ei ainoastan isien oikeus,uusin naisin.
- Anonyymi
Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin, sulta tulee niin paksua textiä, että vikaa on ja paljon.
- Anonyymi
Sinulla on ”apinarokko” ja se on jo mennyt aivoihin.😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391