Uusperheen äiti

Anonyymi

Ajattelin tulla kertomaan tänne meidän uusperheen tapahtumista.
Meidän täytyisi miettiä uudet nukkumisjärjestelyt meidän lapsille. Tytöltä alkaa jäämään kehto pieneksi joten hänet voisi laittaa pinnasänkyyn. Meillä on kolmikerrossänky jossa nukkuvat miehen vanhemmat lapset. Olin aluksi ajatellut, että poika alkaisi nukkumaan alasängyssä. Nyt kuitenkin kun mietin asiaa niin kyseinen sänky ehkä saattaa olla vielä liian iso pojalle. Pinnasänky voisi olla hänelle ehkä vielä ihan hyvän kokoinen mutta tyttö tarvii sitä kohta. Pitäisiköhän hankkia toinen pinnasänky josta saisi laidan pois tai sitten lastensänky. Ongelma on vain siinä kun joka paikka on täynnä miehen vanhempien lasten tavaroita vaikkeivät he edes käytä niitä. Sitten kun kysyy, että näyttävätkö he niitä niin vastaus on aina kyllä. Heille pitäisi tehdä omat huoneet yläkertaan niin meidän lasten tavarat mahtuisivat edes jonnekin. Mieheni on kyllä todella laiska kamareiden suhteen, hänen mielestä niitä tuskin edes tarvitsee. Yläkerrassa on jo yksi puolivalmis huone mitä voisi käyttää ainakin kesäisin, sieltä pitäisi vain ottaa kaikki tavarat pois. Minä voisin tehdä sen hetkessä mutta mieheni ei suostu siihen, että minä tyhjennä sen, koska hän haluaa tyhjentää sen itse. Mieheltäni kuitenkin kestää ikuisuus saada mitään aikaan.

85

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AP

      Tytärpuolta kuulemma ahdistaa äitinsä luona ja hän saa siellä joitain paniikkikohtauksia eikä kuulemma edes uskalla mennä kouluun tai ulkoiluttamaan koiraa. Hän on kyllä jo aikaisemminkin sanonut, että asuisi mieluummin meillä mutta emme ole mieheni kanssa tienneet, että ongelma olisi niin paha. Ottaisimme hänet muuten tänne asumaan mutta jotkut henkilöt eivät pitäisi yhtään ajatuksesta. En sitten tiedä, että onko hänen parempi jäädä äitinsä luokse ja kärsiä ahdistuksesta ja paniikkikohtauksista vai tulla tänne ja joutua vastaamaan kaikista niistä henkilöistä jotka haluavat hänet pois täältä. Miehen vanhemmat lapset todennäköisesti tulevat tänne viikonlopuksi ja se tuskin auttaa yhtään tytärpuolen oloa, että miehen äiti kuoli viime viikolla. He eivät vielä tiedä sitä mutta mieheni aikoi kertoa heille kun hän hakee heidät junalta.

    • Anonyymi

      AP

      Hain äsken lapsipuolten kesätakkeja ja kenkiä vintiltä, niitäkin on aivan hirveästi. Kuitenkin kun kysyy, että käyttävätkö he niitä niin vastaus on aina taaskin kyllä. Vaikka poikapuoli ei ole ainakaan pariin vuoteen käyttänyt täällä olevia ulkovaatteita tai kenkiä. Vaikka hänen äidin luotaan olevat vaatteet olisivat märkiä niin silti hän laittaa ne. Tytärpuoli taas ei ole kohta vuoteen käyttänyt täällä olevia sisävaatteita. Joskus hän saattaa laittaa täältä olevat housut tai päällypaidan muttei juuri muuta. He olivat täällä nytkin koko joululoman eikä tytärpuoli silloinkaan vaihtanut edes alusvaatteita.

      • Anonyymi

        Minä myin miehen lasten kaikki merkkivaatteet kirpparilla hyvään hintaan. Kun mun lapset käyttää halpoja ja kirppari vaatteita, niin päätin että miehen lasten ei tarvi olla yhtään paremmissa kuteissa kun munkaan, joten nyt ovat samanvertaisia. Kyllä siitä kauhee riita tuli kaikille, ja eksä sättii ja mies sättii!! Käytin ne rahat kyllä hyvin, ostin kirpparilta vaatteita miehenkin lapsille joita eivät pidä! Surullista se on että ovat niin nirsoja. Loput rahat käytin itseeni, koska tein hyvän työn ja palkitsin itseni.

        On kauheeta kun omat kräsivät huonoista vaatteista, ja nyt ovat saman arvoisia, mutta voi tätä soppaa mikä tuli moisesta asiasta. Nyt aion laittaa meihenlapset samaan huoneeseen nukkumaan ja omani saavat omat huoneet, pitää olla tasapuolinen äiti ja minä olen.
        Mies kyllä suuttu kun myin kalliit vaatteet, mutta surullista ettei ymmärrä että tein sen tasvertaisuuden vuoksi. Kyllä se vielä tajuu. Eksästä viis, on koppava ja hankala muutenkn. Nyt ootan et tilanne rauhoittuu ja miehen kersat kiittävät että olen reilu tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myin miehen lasten kaikki merkkivaatteet kirpparilla hyvään hintaan. Kun mun lapset käyttää halpoja ja kirppari vaatteita, niin päätin että miehen lasten ei tarvi olla yhtään paremmissa kuteissa kun munkaan, joten nyt ovat samanvertaisia. Kyllä siitä kauhee riita tuli kaikille, ja eksä sättii ja mies sättii!! Käytin ne rahat kyllä hyvin, ostin kirpparilta vaatteita miehenkin lapsille joita eivät pidä! Surullista se on että ovat niin nirsoja. Loput rahat käytin itseeni, koska tein hyvän työn ja palkitsin itseni.

        On kauheeta kun omat kräsivät huonoista vaatteista, ja nyt ovat saman arvoisia, mutta voi tätä soppaa mikä tuli moisesta asiasta. Nyt aion laittaa meihenlapset samaan huoneeseen nukkumaan ja omani saavat omat huoneet, pitää olla tasapuolinen äiti ja minä olen.
        Mies kyllä suuttu kun myin kalliit vaatteet, mutta surullista ettei ymmärrä että tein sen tasvertaisuuden vuoksi. Kyllä se vielä tajuu. Eksästä viis, on koppava ja hankala muutenkn. Nyt ootan et tilanne rauhoittuu ja miehen kersat kiittävät että olen reilu tyyppi.

        Trolli jaksaa puhua sontaa.💀💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myin miehen lasten kaikki merkkivaatteet kirpparilla hyvään hintaan. Kun mun lapset käyttää halpoja ja kirppari vaatteita, niin päätin että miehen lasten ei tarvi olla yhtään paremmissa kuteissa kun munkaan, joten nyt ovat samanvertaisia. Kyllä siitä kauhee riita tuli kaikille, ja eksä sättii ja mies sättii!! Käytin ne rahat kyllä hyvin, ostin kirpparilta vaatteita miehenkin lapsille joita eivät pidä! Surullista se on että ovat niin nirsoja. Loput rahat käytin itseeni, koska tein hyvän työn ja palkitsin itseni.

        On kauheeta kun omat kräsivät huonoista vaatteista, ja nyt ovat saman arvoisia, mutta voi tätä soppaa mikä tuli moisesta asiasta. Nyt aion laittaa meihenlapset samaan huoneeseen nukkumaan ja omani saavat omat huoneet, pitää olla tasapuolinen äiti ja minä olen.
        Mies kyllä suuttu kun myin kalliit vaatteet, mutta surullista ettei ymmärrä että tein sen tasvertaisuuden vuoksi. Kyllä se vielä tajuu. Eksästä viis, on koppava ja hankala muutenkn. Nyt ootan et tilanne rauhoittuu ja miehen kersat kiittävät että olen reilu tyyppi.

        Minä poltin kaikki eukon lasten kaikki merkkivaatteet . Kun mun lapset käyttää halpoja ja käytettyjä vaatteita, niin päätin että eukon lasten ei tarvi olla yhtään paremmissa kuteissa kun munkaan, joten nyt ovat samanvertaisia. Kyllä siitä kauhee riita tuli kaikille, ja eukon exäkin suuttui sättii ja eukkon sättii!! Ostin eukon kakaroille vanhoja vaatteita kirpputorilta eukon lapset eivät pidä niitä ! Surullista se on että ovat niin nirsoja. Loput rahat joita jäi käytin itseeni, koska tein hyvän työn ja palkitsin itseni ostin kossupullon ja olutta.

        On kauheeta kun omat kräsivät huonoista vaatteista, ja nyt ovat saman arvoisia, mutta voi tätä soppaa mikä tuli moisesta asiasta. Nyt aion laittaa eukon kakarat samaan huoneeseen nukkumaan ja omani saavat omat huoneet, pitää olla tasapuolinen isä ja minä olen.
        Nais kyllä suuttu kun poltin kalliit vaatteet, mutta surullista ettei ymmärrä että tein sen tasvertaisuuden vuoksi. Kyllä se vielä tajuu. eksistä viis, ovat koppavia ja hankalia . Nyt ootan et tilanne rauhoittuu ja eukon kersat kiittävät että olen reilu tyyppi. Kippis ja kulaus.


      • Anonyymi

        Lapset kasvaa, ei kai nyt kaksi vuotta vanhat vaatteet mahdu päälle , vie kirppikselle .


    • Anonyymi

      AP

      Poikapuolella oli viikonloppuna eriparisukat, koska hänen äidin luona ei kuulemma ole sellaisia sukkia joista molemmat olisivat ehjiä. Lisäksi sukat näyttivät olevan liian pienet. En voi ymmärtää, miksei heidän äiti huolehdi siitä, että heillä on ehjiä ja sopivan kokoisia vaatteita. Luulisi kaupungista löytyvän vaikka minkälaisia sukkia. Niinkuin olen sanonut, poikapuoli ei kuitenkaan jonkun takia halunnut käyttää hänen täällä olevia sukkia. Itse pidän huolen siitä, että kaikki heidän täällä olevat vaatteet ovat ehjiä ja sopivan kokoisia. Saa kuitenkin nähdä miten tulevaisuudessa, koska alamme mieheni kanssa kyllästyä siihen, etteivät hänen vanhemmat lapset käytä täällä olevia vaatteita vaan he pitävät mieluummin juurikin niitä rikkinäisiä ja pieniä vaatteita mitkä ovat heidän äitinsä luota.
      Pitääköhän minun ostaa heille hautajaisvaatteetkin jos heidän äitinsä ei saa aikaiseksi hankkia niitä. Se kuitenkin pitäisi tietää pian jotta kerkeäisin ostaa ne.

      • Anonyymi

        Ennemmin äiti hoitaa lapset kokonaan kuin että lapset pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja perheenrikkojia! En ymmärrämiksi olet tunkeutunut väksin miehen lasten elämään ja elämäänsiivellä miehen talossa. Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen rahat. Exää ja lapsis haukutaan ja juorutaan toist pehreen asioita häpeä suttura.
        Hae lapseton meis j osta omat viinat, jätä lapet rauhaan ei kuulu sulle , kaikkea te naikkoset luulete itsestäne.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan nasiaan ja makselemaan tämän viinoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin äiti hoitaa lapset kokonaan kuin että lapset pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja perheenrikkojia! En ymmärrämiksi olet tunkeutunut väksin miehen lasten elämään ja elämäänsiivellä miehen talossa. Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen rahat. Exää ja lapsis haukutaan ja juorutaan toist pehreen asioita häpeä suttura.
        Hae lapseton meis j osta omat viinat, jätä lapet rauhaan ei kuulu sulle , kaikkea te naikkoset luulete itsestäne.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan nasiaan ja makselemaan tämän viinoja.

        AP

        Eipä äiti ole hoitanut, eikä hän ole koskaan edes halunnut olla kuin vain väliaikaisäiti.
        Kyllä miehelläkin saa olla oma elämä, lapset kerkeävät hankkia sitten oman kun ovat aikuisia. Enkä elä mieheni siivellä, maksan ruuat, bensat, vaatteet, huonekalut ym. Viinaankaan en ole koskenut niinkään monta kertaa kuin olen ollut täällä vuosia. Enkä rupea enää rikkomaan hyvää perhettä etsiäkseni itselleni uuden miehen. Mieheni ei ole pakottanut ketään katselemaan minua vaan he tekevät sen omasta tahdostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Eipä äiti ole hoitanut, eikä hän ole koskaan edes halunnut olla kuin vain väliaikaisäiti.
        Kyllä miehelläkin saa olla oma elämä, lapset kerkeävät hankkia sitten oman kun ovat aikuisia. Enkä elä mieheni siivellä, maksan ruuat, bensat, vaatteet, huonekalut ym. Viinaankaan en ole koskenut niinkään monta kertaa kuin olen ollut täällä vuosia. Enkä rupea enää rikkomaan hyvää perhettä etsiäkseni itselleni uuden miehen. Mieheni ei ole pakottanut ketään katselemaan minua vaan he tekevät sen omasta tahdostaan.

        Katreana yrität vaan pitää miehen erossa lapsistaan ja exästä, jotta sulla säästyy saalis kysissäsi , jonka olet juuri ja juuri saanut.
        Sun ei kuulu vetää rajaa siihen, kuka kuuluu miehen elämään, sen tekee mies itse ja ezä Hän pitää ne jotka haluaa, ei kysy sulta lupaa.
        Vai onko meisv käskenyt sinunkin heittää läheiset ihmet luotasi ja valitsee sun vaatteet Epäilenpä.
        Jos olet noin epätoivoinen ja epävarma miehestä, valitiset mies, jolla ei ole entistä elämää kenenkään kanssa eikä laspeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katreana yrität vaan pitää miehen erossa lapsistaan ja exästä, jotta sulla säästyy saalis kysissäsi , jonka olet juuri ja juuri saanut.
        Sun ei kuulu vetää rajaa siihen, kuka kuuluu miehen elämään, sen tekee mies itse ja ezä Hän pitää ne jotka haluaa, ei kysy sulta lupaa.
        Vai onko meisv käskenyt sinunkin heittää läheiset ihmet luotasi ja valitsee sun vaatteet Epäilenpä.
        Jos olet noin epätoivoinen ja epävarma miehestä, valitiset mies, jolla ei ole entistä elämää kenenkään kanssa eikä laspeja

        AP

        En yritä pitää miestä erossa lapsista mutta exästä tietty. Se ei ole kyllä ollut edes kovin työlästä niin kuin ei ollut mieheni saaminenkaan. Mieheni ei päätä exänsä kanssa kuin lasten asioista jos niistäkään. Jos mieheni päättäisi asioista minulta kysymättä niin se olisi hei hei minulta ja lapsiltamme. Mieheni ei ole käskenyt heittää läheisiä ihmisiä luotani mutta yhdestä hupparista hän käski luopua. Enkä tiedä, miksi olisin epätoivoinen ja epävarma miehestäni.


    • Anonyymi

      Ota ero miehestä . Ongelmasi ratkeaa heti ja fyrkkaa alkaa virrata kyselemättä.

      • Anonyymi

        AP

        En pilaa omaa, miehen ja meidän lasten elämää vain sen takia että pääsisin eroon miehen lapsista ja saisin siitä vielä rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        En pilaa omaa, miehen ja meidän lasten elämää vain sen takia että pääsisin eroon miehen lapsista ja saisin siitä vielä rahaa.

        Älä sitte kitise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitte kitise.

        AP

        En ole kitissytkään.


    • Anonyymi

      Lupasin maksaa puolet eukon likan puhelimesta. Rupesi kitisemään että on ruma ja bla bla. Sanoin että jos ei kelpaa niin sopii olla ilman luuria.
      Tyttö sanoi ettei oo pyytäny multa mitään.
      Sama juttu pyörän kanssa. Hommasin sille siistin tyttöjen pyörän niin ylimielinen vastaus, en ole pyytäny sitä.
      Onko tyttö kiittämätön vai olenko tyhmä? Veikkaan jälkimmäistä ja on kyllä sanottukin :D

      • Anonyymi

        Olisit antanut tytön itse valita luurinsa ja pyöränsä.


      • Anonyymi

        AP

        Minusta tyttö on kiittämätön. Voi myös olla ettei puhelin tai pyörä ollut miellyttävä tai tarpeellinen. Tai sitten hän ajattelee, ettei hänen äidillään ole oikeutta uuteen mieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit antanut tytön itse valita luurinsa ja pyöränsä.

        Sai valita luurin mutta 200e kipuraja niin kitisee ku on muka huono.
        Pyörän sain tutulta halvalla ku ei oo vara uusia ostaa. Hyvää yritin ajatella mutta näin kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Minusta tyttö on kiittämätön. Voi myös olla ettei puhelin tai pyörä ollut miellyttävä tai tarpeellinen. Tai sitten hän ajattelee, ettei hänen äidillään ole oikeutta uuteen mieheen.

        Ylimielistä käytöstä ollut alusta asti. Ignooraamista, mykkäkoulua ja silmien pyörittelyä. Olen ilmaa ja roska lattialla. Oon yrittänyt ystävystyä mutta asennevamma ja lellitty muksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielistä käytöstä ollut alusta asti. Ignooraamista, mykkäkoulua ja silmien pyörittelyä. Olen ilmaa ja roska lattialla. Oon yrittänyt ystävystyä mutta asennevamma ja lellitty muksu.

        AP

        Voit yrittää, että seuraavalla kerralla hän itse maksaisi pyöränsä tai luurinsa niin ehkä oppii arvostamaan asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai valita luurin mutta 200e kipuraja niin kitisee ku on muka huono.
        Pyörän sain tutulta halvalla ku ei oo vara uusia ostaa. Hyvää yritin ajatella mutta näin kävi.

        Ei 200€ saa muuta kun paskan kunnon luuri maksaa lähes tonnin.


    • Anonyymi

      Minä ostin koirapuolelleni vihreät ruokakupit, ei tykänny vaan alkoi murisemaan. Hui, aija kännäää miten on lellitty rakki.

      Sitten halusin kissapuolelleni kutoa villasukuta kun ei tykkää talvella olla ulkona kun kinttuja palelee, niin se repi ne. Lellitty katti.

      Talopuolelle laitoin uusia kesäkukkia, ja ne kuihtu kun miehen kakarat tuli tänne nuivan näköisenä ja murjotti kun isä ei ostanu 3 tonnin pyöriä. Minä snaoin ettei ot´steta kun kirpparilta saa hyviä kympin pyöriä. Kakarapuolet on kauheita kun huutaaa ja kinuaa meidän rahaa, me jo elarit maksetaan joten pitäisi tyytyä siihem mitä annetaan.

      Autopuoli pitäisi vaihtaa se on viimevuodenmallia joten tämänvuodenmalli pitäisi saada.

      • Anonyymi

        Eikö sulla ole mitään ihan omaa, kaikki on puoliksi ukkosi kanssa. Eikö sulla ole edes omia lapsia.
        Talo nyt tietty ostetaan puoliksi molempien nimiin, mutta auto , koira ja katti , osta oma auto .


      • Anonyymi

        Huono vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole mitään ihan omaa, kaikki on puoliksi ukkosi kanssa. Eikö sulla ole edes omia lapsia.
        Talo nyt tietty ostetaan puoliksi molempien nimiin, mutta auto , koira ja katti , osta oma auto .

        Heh, eikös naikkoset täällä nimeä itseään puolikkaiksi??? Eikä silloin ole kaikki uusi heille puolikkaita?? Miten lapset ja miehet ja naiset voidaan luokitella puolikkaiksi? En vaan tajua tätä, ruoka ja asioita voi puolittaa muttei ihmisiä.

        Sinä et mistään saa puolikasta lasta et puolikasta miestä tai puolikasta naista... et mistään.

        Mikä on ihmisen juttu puolittamiselle, mutta kun tulee kyse tavaroista niin ne ei sitten olekkaan puolikkaita? Heheeeee... vain idiootit puolittaa ihmiset..... mitä lie sitten tarkoittaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, eikös naikkoset täällä nimeä itseään puolikkaiksi??? Eikä silloin ole kaikki uusi heille puolikkaita?? Miten lapset ja miehet ja naiset voidaan luokitella puolikkaiksi? En vaan tajua tätä, ruoka ja asioita voi puolittaa muttei ihmisiä.

        Sinä et mistään saa puolikasta lasta et puolikasta miestä tai puolikasta naista... et mistään.

        Mikä on ihmisen juttu puolittamiselle, mutta kun tulee kyse tavaroista niin ne ei sitten olekkaan puolikkaita? Heheeeee... vain idiootit puolittaa ihmiset..... mitä lie sitten tarkoittaakin.

        Jaa, se on sun näkemys , mutta kyllä minä jouduin hiukan aikaa jakamaan puolisoni , hänellä oli suhde minun selkäni takana , niin sillon sain vain puolet, erosin niin tuo toinen sai koko ihmisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, se on sun näkemys , mutta kyllä minä jouduin hiukan aikaa jakamaan puolisoni , hänellä oli suhde minun selkäni takana , niin sillon sain vain puolet, erosin niin tuo toinen sai koko ihmisen.

        Puhutteletko aviomiestäsi i puolikkaaksi? Hei puolimies?

        Minusta ihminen ei ole koskaanpuolikas, vaan kokonainen. Minullakin on jalat ja pää, en ole puolikas, oletko sinä?

        Puolikkaita ei ole kuin tavarat mei ihmiset.

        Söin juuri puolikkaan sitruunan ja toisen puolen syön illalla. Mutta ihmiset ovat kokonaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, eikös naikkoset täällä nimeä itseään puolikkaiksi??? Eikä silloin ole kaikki uusi heille puolikkaita?? Miten lapset ja miehet ja naiset voidaan luokitella puolikkaiksi? En vaan tajua tätä, ruoka ja asioita voi puolittaa muttei ihmisiä.

        Sinä et mistään saa puolikasta lasta et puolikasta miestä tai puolikasta naista... et mistään.

        Mikä on ihmisen juttu puolittamiselle, mutta kun tulee kyse tavaroista niin ne ei sitten olekkaan puolikkaita? Heheeeee... vain idiootit puolittaa ihmiset..... mitä lie sitten tarkoittaakin.

        Jollei sinulla ole mitään järjellistä sanottavaa, niin lähde sutturoinesi ja naikkosine kanssa helve...iin, käyt ihan selvästi puolivaloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutteletko aviomiestäsi i puolikkaaksi? Hei puolimies?

        Minusta ihminen ei ole koskaanpuolikas, vaan kokonainen. Minullakin on jalat ja pää, en ole puolikas, oletko sinä?

        Puolikkaita ei ole kuin tavarat mei ihmiset.

        Söin juuri puolikkaan sitruunan ja toisen puolen syön illalla. Mutta ihmiset ovat kokonaisia.

        Anna olla et ymmärtänyt, minun kommettiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutteletko aviomiestäsi i puolikkaaksi? Hei puolimies?

        Minusta ihminen ei ole koskaanpuolikas, vaan kokonainen. Minullakin on jalat ja pää, en ole puolikas, oletko sinä?

        Puolikkaita ei ole kuin tavarat mei ihmiset.

        Söin juuri puolikkaan sitruunan ja toisen puolen syön illalla. Mutta ihmiset ovat kokonaisia.

        Järjeltäsi olet vain puolikas, toinen puoli on tuhoutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna olla et ymmärtänyt, minun kommettiani.

        Eikä moni muu. Kirjoitatko varpaillasi tänne vai kummalla puolikkaalla, sormilla vai varpailla?

        Onneksi minä olen kokonainen, ja kaikki on kokonaisia, tosin söin puolikkaan greipin äsken.

        Kokonainen vesimelooni on kaapissa, ehkä puolikas tulee tänään syötyä kokonaisen mieheni kanssa. Kokonaiset lapset ovat jäätelöbaarissa kokonaisten kavereiden kanssa. HEH... TÄMÄ ON IHANAA SANAILOTTELUA.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä moni muu. Kirjoitatko varpaillasi tänne vai kummalla puolikkaalla, sormilla vai varpailla?

        Onneksi minä olen kokonainen, ja kaikki on kokonaisia, tosin söin puolikkaan greipin äsken.

        Kokonainen vesimelooni on kaapissa, ehkä puolikas tulee tänään syötyä kokonaisen mieheni kanssa. Kokonaiset lapset ovat jäätelöbaarissa kokonaisten kavereiden kanssa. HEH... TÄMÄ ON IHANAA SANAILOTTELUA.....

        Kuinka joku voi olla noin tyhmä, missä tynnyrissä lienet kasvanut.
        Olisit jättänyt sen greipin syömättä, kun sinusta tuli hapan ja viisasteleva valopää.
        Et kyllä ole ainakaan aivoistasi kokonainen , ajattelet puolilla aivoilla, järkesi on puolittunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna olla et ymmärtänyt, minun kommettiani.

        Tuo ihminen on sairas, ei se mitään ymmärrä, ei edes tajuu hakea apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä moni muu. Kirjoitatko varpaillasi tänne vai kummalla puolikkaalla, sormilla vai varpailla?

        Onneksi minä olen kokonainen, ja kaikki on kokonaisia, tosin söin puolikkaan greipin äsken.

        Kokonainen vesimelooni on kaapissa, ehkä puolikas tulee tänään syötyä kokonaisen mieheni kanssa. Kokonaiset lapset ovat jäätelöbaarissa kokonaisten kavereiden kanssa. HEH... TÄMÄ ON IHANAA SANAILOTTELUA.....

        Kaikki muut ymmärsi, paitsi sinä, sinulla on ymmärryksessä vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ihminen on sairas, ei se mitään ymmärrä, ei edes tajuu hakea apua.

        Jeeee..... sinä se saras vasta olet, puolikkaine ihmisinesi! heheeee... kissatkin nauraa sun puoliuillesi. Kirjoititko puolikkaalla kädellä vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeeee..... sinä se saras vasta olet, puolikkaine ihmisinesi! heheeee... kissatkin nauraa sun puoliuillesi. Kirjoititko puolikkaalla kädellä vai miten?

        Kaheli”saras puoliuillesi ” heh , et ole täysillä matkassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeeee..... sinä se saras vasta olet, puolikkaine ihmisinesi! heheeee... kissatkin nauraa sun puoliuillesi. Kirjoititko puolikkaalla kädellä vai miten?

        Voiko typerämpiä mielipiteitä esittää.


    • Anonyymi

      AP

      Mieheni käski hänen lasten tuoda jotain mustia vaatteita hautajaisia varten jos heiltä sattuisi löytymään, se tekee todella hankalaksi vaatteiden oston. Jos heillä ei olekkaan mukana kunnollisia vaatteita niin mistä minä yhtäkkiä ostan sellaiset. Katsoin heidän vaatekaapeistaan pahimman varalle vaatteita. Tytärpuolelta löytyi musta tunika jossa oli iso kullan värinen paljettirusetti rinnuksessa. Sen lisäksi löytyi mustat lyhyet shortsit. Hänellä on myös yhdet melkein sopivat kengät. Poikapuolelta taas löytyi tummat farkut, tumma mutta kuviollinen T-paita, ruma kauluspaita jota en ole ostanut, uudet ja käyttämättömät harmaat maastokuvioiset sukat ja raidallinen puvuntakki. Kenkiä en ole vielä muistanut katsoa. Toivottavasti he tuovat jotain parempaa etten joutuisi kiireessä ostamaan mitään.

      • Anonyymi

        Kuka on kuollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kuollut?

        AP

        Anoppi.


      • Anonyymi

        Lasten isä menee lastensa kanssa hakemaan lapsille sopivat vaatteen , äitinsä ja lasten mummun hautajaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten isä menee lastensa kanssa hakemaan lapsille sopivat vaatteen , äitinsä ja lasten mummun hautajaisiin.

        AP

        Mieheni ei välittäisi vaikka hänen vanhemmat lapset tulisivat hautajaisiin vaikka alasti. Onneksi minä sentään voin vaikuttaa siihen mitä hänen lapsensa pukevat päälleen. Olen kyllä kehitellyt sellaisenkin varasuunnitelman, että kävisimme kaupassa samalla kun haemme heidät junalla jos heillä ei sattuisi olemaan mitään järkevää päällepantavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Mieheni ei välittäisi vaikka hänen vanhemmat lapset tulisivat hautajaisiin vaikka alasti. Onneksi minä sentään voin vaikuttaa siihen mitä hänen lapsensa pukevat päälleen. Olen kyllä kehitellyt sellaisenkin varasuunnitelman, että kävisimme kaupassa samalla kun haemme heidät junalla jos heillä ei sattuisi olemaan mitään järkevää päällepantavaa.

        Mahtaako miehelläsikään olla sopivia vaatteita hautajaisiin, kun tuntuu olevan täysin välinpitämätön vaatetuksesta hautajaisiin, kato nyt senkin vaatteet, ettei lähde verkkareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako miehelläsikään olla sopivia vaatteita hautajaisiin, kun tuntuu olevan täysin välinpitämätön vaatetuksesta hautajaisiin, kato nyt senkin vaatteet, ettei lähde verkkareissa.

        AP

        Eipä miehellänikään ole järkeviä vaatteita. Kävimme sentään ostamassa hänelle uuden kauluspaidan kun hän ei suostu ostamaan kokonaan uutta pukua. Eikä kravattiakaan hän suostu käyttämään.


    • Anonyymi

      UUSPERHEENÄITI? Mikä se on?

      Oletteko vasta menneet animisiin, sillon olett uusi perhe jossa on omat yhteiset lapset. Onnea siitä.

      Jos taas olet rikkonut jonkun perheen et voi väittää olevasi uusiperhe, perhe ei ole sinun eikä tule olemaan sinun koskaan. Se on miehen ja tämän entisen vaimon perhe jonka sinä rikoit. VOI KUN YMMÄRTÄISIT. On se vaikeeta tajuta ihmisen joka rikkooo toisten perheen ja vie tältä kaiken.

      • Anonyymi

        Kuules neropatti, mikä on ”animisi” ?uusiperhe kirjoitetaan yhteen, mikä ”oett”, eikä kukaan ihminen ole uusiperhe, höhlä.
        Minä en ole mitään rikkonut, enkä ole keltään mitään vienyt.
        Tuollainen näsäviistelu on ihan lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules neropatti, mikä on ”animisi” ?uusiperhe kirjoitetaan yhteen, mikä ”oett”, eikä kukaan ihminen ole uusiperhe, höhlä.
        Minä en ole mitään rikkonut, enkä ole keltään mitään vienyt.
        Tuollainen näsäviistelu on ihan lapsellista.

        Sinä olet rikkonut onnellisen perheen ja nyt täällä kerrot toisen perheen asioista???? Mikä he...tti näitä perheenrikkojia vaivaa? Ensin rikotaan perhe sitten haukutaan se rikottu perhe? Sairasta todellakin.
        Onneksi en ole joutunut koskaan tuollasten hirviöiden ansaan, että multa olisi viety mies ja haukuttu lapset, ja miehen koko suku ja ja vielä puolustellaan omia tekojaan. Hui hel ....tti ällöttävää edes lukea näistä hiirulaisista jokta juoruaa ja haukkuu toisia. Luontaan työtäviä näätiä kaikki.
        Mieheni kun luki näitä kun kauhistelin tässä, niin sano hänkin että voi hel...tti mitä h..a täällä on ja käski olla tulematta lukemaan näintä alararvoisia juttuja. Niin se oli miehen rehellinen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet rikkonut onnellisen perheen ja nyt täällä kerrot toisen perheen asioista???? Mikä he...tti näitä perheenrikkojia vaivaa? Ensin rikotaan perhe sitten haukutaan se rikottu perhe? Sairasta todellakin.
        Onneksi en ole joutunut koskaan tuollasten hirviöiden ansaan, että multa olisi viety mies ja haukuttu lapset, ja miehen koko suku ja ja vielä puolustellaan omia tekojaan. Hui hel ....tti ällöttävää edes lukea näistä hiirulaisista jokta juoruaa ja haukkuu toisia. Luontaan työtäviä näätiä kaikki.
        Mieheni kun luki näitä kun kauhistelin tässä, niin sano hänkin että voi hel...tti mitä h..a täällä on ja käski olla tulematta lukemaan näintä alararvoisia juttuja. Niin se oli miehen rehellinen mielipide.

        Etkö sinä neropatti osaa lukea, kirjoittaminenkin on sulla vaikeaa, en ole rikkonut mitään , jos joku on sairas, niin sinä , kirjoittelet trolleja joka päivä , ensinnäkin sinulla ei ole mitään perhettä, olet sairas alkoholisoitunut ,vanha katkera akka.
        Trollisi aina samanlaisia ihan typeriä, välillä olet uusperheen äiti ja toisinaan taas se hyljätty äitiressu, jolta mies läksi toisen matkaan , ja joskus myös mies.


      • Anonyymi

        Sinäkin olet uusperheen äiti joka toisessa trollissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä neropatti osaa lukea, kirjoittaminenkin on sulla vaikeaa, en ole rikkonut mitään , jos joku on sairas, niin sinä , kirjoittelet trolleja joka päivä , ensinnäkin sinulla ei ole mitään perhettä, olet sairas alkoholisoitunut ,vanha katkera akka.
        Trollisi aina samanlaisia ihan typeriä, välillä olet uusperheen äiti ja toisinaan taas se hyljätty äitiressu, jolta mies läksi toisen matkaan , ja joskus myös mies.

        Miksi rikoit toisten perheen? Sinun trollisi toisia kohtaan myös aikamoista, et vaan huomaa. Olettodella vastenmielinen ihminen, kun juoruat toisten asioita. '
        Olet aivan varmasti alkoholisti, kun kehtaa puhua toisten perheen asioista ja kehua itseäsi.

        Minä en rikkoisi koskaan kenenkään perhettä enkä juorua kenenkääna asioita täällä. Sairasta. Keksi sinä vaan muista solvauksia, kun omasta mielestä olet syytön.

        Ei pidä rikkoa jos ei pysty myöntämään.
        Hyi.


      • Anonyymi

        AP

        En ole rikkonut kenenkään perhettä ja nykyinen perheeni on tietenkin minun. Miehelläni ei ole koskaan ennemmin ollut vaimoa vaan minä olen hänen ensimmäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rikoit toisten perheen? Sinun trollisi toisia kohtaan myös aikamoista, et vaan huomaa. Olettodella vastenmielinen ihminen, kun juoruat toisten asioita. '
        Olet aivan varmasti alkoholisti, kun kehtaa puhua toisten perheen asioista ja kehua itseäsi.

        Minä en rikkoisi koskaan kenenkään perhettä enkä juorua kenenkääna asioita täällä. Sairasta. Keksi sinä vaan muista solvauksia, kun omasta mielestä olet syytön.

        Ei pidä rikkoa jos ei pysty myöntämään.
        Hyi.

        Mitä! Minä olen ollut aviossa jo 30 v saman naisen kanssa , naiseni oli edellisen kanssa avoliitossa , josta syntyi poika, ja hän oli yksin kymmenen vuotta ennenkö tavattiin, minulla ei ole ollut ennen vaimoa, tyttöystäviä oli.
        En ole mitään trolleja tänne kirjoittanut, mutta sinä kirjoitat niitä joka päivä.
        Sinä olet sairas hae apua, sitä on saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        En ole rikkonut kenenkään perhettä ja nykyinen perheeni on tietenkin minun. Miehelläni ei ole koskaan ennemmin ollut vaimoa vaan minä olen hänen ensimmäinen.

        Tuolla yhdellä kirjoittajalla ei ole jutuissa mitään sisältöä, hokee samaa liturgiaa päivästä päivään ja samaan ketjuun monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla yhdellä kirjoittajalla ei ole jutuissa mitään sisältöä, hokee samaa liturgiaa päivästä päivään ja samaan ketjuun monta.

        Alottajat ovat sellasia, haluavat saada prvoja aikaan keksityistä jutuista. Perheenrikkominen ei heistä ole vakava asia, vaan sillä hudatetaan normaaleita ihmisiä jotka ovat vastuullisia ja hyviä vanhempia. Provoajat eivät tiedä perhe elämästä mitään siksi rikkovat niitä päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottajat ovat sellasia, haluavat saada prvoja aikaan keksityistä jutuista. Perheenrikkominen ei heistä ole vakava asia, vaan sillä hudatetaan normaaleita ihmisiä jotka ovat vastuullisia ja hyviä vanhempia. Provoajat eivät tiedä perhe elämästä mitään siksi rikkovat niitä päivittäin.

        Saisiko tämän Suomeksi kirjoitettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisiko tämän Suomeksi kirjoitettuna.

        Oletko ulkomaankielinen? Mitä kieltä ymmärrät? Mitenosaat kirjoittaa suomenkieltä,jossa on virehitä. Sana Suomeksi kirjoitetaan pienellä kirjaimella, koska se ei tarkoita maata vaan kieltä. Siis suomeksi kirjoitettettuna, on oikea muoto. Tekstin sävy on ironinen eikä miellyttävä. Tämä olisi pitänyt kirjoittaa näin:

        Vusuji ystävällisesti saada lauseen suomen kielellä kirjoitettuna, kiitos. En ymmärrä suomen kieltä koska olen venäjän kielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ulkomaankielinen? Mitä kieltä ymmärrät? Mitenosaat kirjoittaa suomenkieltä,jossa on virehitä. Sana Suomeksi kirjoitetaan pienellä kirjaimella, koska se ei tarkoita maata vaan kieltä. Siis suomeksi kirjoitettettuna, on oikea muoto. Tekstin sävy on ironinen eikä miellyttävä. Tämä olisi pitänyt kirjoittaa näin:

        Vusuji ystävällisesti saada lauseen suomen kielellä kirjoitettuna, kiitos. En ymmärrä suomen kieltä koska olen venäjän kielinen.

        Älä Lissu viisastele, sulla vasta virheitä on, kuten ” mitenosaat” kirjoitetaan erikseen, ” virehitä, kirjoitetaan virheitä , Vusuji ?, etkä sinä mikään venäläinen ole , mutta asenteestasi päätellen dikkaat Putinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä Lissu viisastele, sulla vasta virheitä on, kuten ” mitenosaat” kirjoitetaan erikseen, ” virehitä, kirjoitetaan virheitä , Vusuji ?, etkä sinä mikään venäläinen ole , mutta asenteestasi päätellen dikkaat Putinia.

        No niin, tuo oli sulle testi. Hyvinpä saat selvää virheeelisestä tekstistä. Hienoa. Vaikka muuta väität??? Pussiin menit... hölöpölö alkoholisti! Hui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tuo oli sulle testi. Hyvinpä saat selvää virheeelisestä tekstistä. Hienoa. Vaikka muuta väität??? Pussiin menit... hölöpölö alkoholisti! Hui

        Väärin meni , en minä ole tuo edellinen , joka sulle kirjoitti.
        Minä en käytä alkoholia , mutta sinä ehkä käytät, ja syytät siitä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, tuo oli sulle testi. Hyvinpä saat selvää virheeelisestä tekstistä. Hienoa. Vaikka muuta väität??? Pussiin menit... hölöpölö alkoholisti! Hui

        Sinä elät pussissa, olet todella tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni , en minä ole tuo edellinen , joka sulle kirjoitti.
        Minä en käytä alkoholia , mutta sinä ehkä käytät, ja syytät siitä muita.

        Hih... sinä olet alkkholisti. Toivottavsti selviit. Älä ota enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih... sinä olet alkkholisti. Toivottavsti selviit. Älä ota enää.

        Etkö tosiaanka osaa lukea ja kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottajat ovat sellasia, haluavat saada prvoja aikaan keksityistä jutuista. Perheenrikkominen ei heistä ole vakava asia, vaan sillä hudatetaan normaaleita ihmisiä jotka ovat vastuullisia ja hyviä vanhempia. Provoajat eivät tiedä perhe elämästä mitään siksi rikkovat niitä päivittäin.

        AP

        Tietenkin minusta perheen rikkominen on vakava asia. Olen itsekkin joutunut antamaan eräälle naiselle lähtöpassit joka roikkui mieheni kimpussa kuin hyeena.


    • Anonyymi

      Ajattelin tulla kertomaan tänne meidänydinperheen tapahtumista.
      Meidän täytyisi miettiä uudet nukkumisjärjestelyt meidän lapsille. Tytöltä alkaa jäämään luksus huone pieneksi joten hänet voisi laittaa isompaan kalliiseen sänkyyn ja isompaan huoneeseen. . Meillä on kolmikerros talo jossa nukkuvat meidän vanhemmat lapset. Olin aluksi ajatellut, että poika alkaisi nukkumaan omassa luksushuoneessaan . Nyt kuitenkin kun mietin asiaa niin kyseinen huone ehkä saattaa olla vielä liian pieni pojalle. Myös oma auto voisi olla hänelle ehkä vielä aiheellinen, mutta tyttö tarvii autoja jo kohta. Pitäisiköhän hankkia toinen iso talo josta saisi meille kaikille lisätilaa. Ongelma on vain siinä kun joka paikka on täynnä miehen ja minun kalliita huonekaluja ja tavaroita, vaikkemme aina edes käytä niitä. Sitten kun kysyy lapsilta , että käyttävätkö he niitä niin vastaus on aina kyllä. Uusille tavaroille pitäisi tehdä omat huoneet yläkertaan niin meidän lasten tavarat mahtuisivat edes jonnekin. Mieheni on kyllä todella ahkera kaiken suhteen, hänen mielestä niitä tuskin edes kysyä tarvitsee. Yläkerrassa on jo neljä puolivalmista lisä huonetta mitä voisi käyttää tavaroiden säilyttämiseen sieltä pitäisi vain sisustaa uudelleen kalliisti jotta kehtaa käyttä sitä, ja esitellä vieraille ja kateellisille naapureille.. Minä voisin tehdä sen hetkessä mutta mieheni ei suostu siihen, että minä sisustan sen, koska hän haluaa sisutaa sen itse, koska minulla on aina joka suhteessa kallis maku Mieheltäni kuitenkin kestää ikuisuus saada mitään aikaan, kun suunnittelee niin kauan ja kiertää kauppoja. Selalsta on ihanassa ydinperheessä jossa kaikki on omaa. Perheenrikojat muistakaa tämä, että ydinperhiessä se onni on perheessä, ei siinä että rikot onnellisen perheen ja nautit siitä.

      • Anonyymi

        Trolli taas vauhdissa sutturoineen.


    • Anonyymi

      Sinä teet mitä sinun täytyy, tilaat tavarat ja palkkaat timpurin tekemään edes sen yhden huoneen loppuun, koska tämä on vain sinun ongelma, muut tuntuu olevan tyytyväisiä.
      Saat työstä kotitalousvähennyksekin.

      • Anonyymi

        Totta, suttura vaan pilkkomaan palaseksi miehen talon ja sitten iskemään uutta miestä kehiin, jolle tekee samoin. Ei mitään vstuuta mistään.

        Näinkö toimii nykynainen joka etsii meistä ja elättäjää?

        Kukaan ei saa toisen talon teettämästä remontista mitään vähennyksiä, älä hulluja puhu.

        Jos rikkooo perheen niin luuletko vielä että kun hajottaa miehen talon ja teettää remontin, niin saa vielä korvausta siitä?? Heheeeee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, suttura vaan pilkkomaan palaseksi miehen talon ja sitten iskemään uutta miestä kehiin, jolle tekee samoin. Ei mitään vstuuta mistään.

        Näinkö toimii nykynainen joka etsii meistä ja elättäjää?

        Kukaan ei saa toisen talon teettämästä remontista mitään vähennyksiä, älä hulluja puhu.

        Jos rikkooo perheen niin luuletko vielä että kun hajottaa miehen talon ja teettää remontin, niin saa vielä korvausta siitä?? Heheeeee....

        Et sitte voi mitenkään ymmärtää lukemaasi, ei ollut kysymys mistään talon palasiksi laittamisesta, vaan lisähuoneen tekemisestä, ja yleensä asunto on molempien nimissä.
        Meistä , siis kenestä meistä , hän etsii elättäjää ?
        Saa , kun kerran omistaa puolet ja käy töissä niin saa kotitalousvähennyksen.
        Sinä olet jotenkin jälkeen jäänyt, kun et osaa lukea, ei mitään hajoiteta vaan yksi huone rempataan asuttavaan kuntoon.
        Eikä tuo aloittaja ole mitään perhettä rikkonut, jos vaivautuisit lukemaan hänen komentinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitte voi mitenkään ymmärtää lukemaasi, ei ollut kysymys mistään talon palasiksi laittamisesta, vaan lisähuoneen tekemisestä, ja yleensä asunto on molempien nimissä.
        Meistä , siis kenestä meistä , hän etsii elättäjää ?
        Saa , kun kerran omistaa puolet ja käy töissä niin saa kotitalousvähennyksen.
        Sinä olet jotenkin jälkeen jäänyt, kun et osaa lukea, ei mitään hajoiteta vaan yksi huone rempataan asuttavaan kuntoon.
        Eikä tuo aloittaja ole mitään perhettä rikkonut, jos vaivautuisit lukemaan hänen komentinsa.

        No siitä oli kyse, talo ja miehen tavarat ja hänen lasten tavarat palasiksi ja roskiin, jotta sun rojut mahtuu taloon.
        Et sinäkän missään etukenossa olet, kun kuvittelet vieväsi ja määräävän miehen talon asioist aja hajottamisesta.
        Vaivaudu sinä lukemaan katkeran sutturan satuja, kohta jo iskemssä toisia miehiä kun ei saa hajottaa miehen taloa.
        Semmosia ne perheenrikkojat ovat, minks sille voi että katkreoituvat kun ei ole omaa elämää vaan pitää ujuttautua toiten elämää sotkemaan. Eikä osaa edes hävetä.


      • Anonyymi

        AP

        Huone on vain täynnä tavaraa ja ne pitäisi ensin hävittää tai laittaa muualle, mutta yhdenkään tavaran hävittäminen ei käy miehelleni. Hän sanoi, että ne voi laittaa johonkin ulkorakennukseen mutta siellähän ne homehtuvat ja pölyttyvät. Mitähän hän sitten tekee sellaisilla tavaroilla.


    • Anonyymi

      Eiks oo kivaa olla uusi ti? Voi että voi laittaa koko miehen kakarakatraan ja eksän ruotuun. Miellä miehen lapset tekee kaikki siivoustyöt ja pyykit ym,minä äitipuoli iahan lakkaan kynsiä ja käyn shoppailemassa miehen ja lasten rahat, ite kun nääs en oo töissö. Tilasin huoiseksi talo remontin koko huushollin, koko talo uusiksi ja ja äitipuolena määrään kaiken.

      Mihen kakarat siirtyy kellarikerrokseeen niin ei haittaa vaikka sotkee, kun sotkee kuitenki, mun lapset saavat parvekkeelliset huoneet ylimpästä kerroksiest. Ostetaan viel toinen talo jos tila ei riitä, miekun ostan vaatteita niin tarvii paljo tilaa.

      Ai ettäitipuoli määrää ja olen äiti kaikille, jos ei sano äidiksi niin ei pääe ulos kolmeen viikkooon. Äitipuoli on parata, on kiva määrätä lapsia.

      • Anonyymi

        ” oo ,ti , miellä, iahan, töissö, huoiseksi, mihen kakarat, kellarikerrokseeen, kerroksiest, miekun, ettäitipuoli, parata, ym
        Hae hyvä ihminen apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” oo ,ti , miellä, iahan, töissö, huoiseksi, mihen kakarat, kellarikerrokseeen, kerroksiest, miekun, ettäitipuoli, parata, ym
        Hae hyvä ihminen apua.

        Kyllä olen hakenut apua, miehen kakaroiden kansaa ei yksin pärjää, on ne niin kauheita. Naapurin mummo tuli avuksi, ja nyt ollaan hakemassa lapsille henkistä apua sossusta, jospa ne on mieli horjunut kun äiti ei osannut heitä kasvattaa.

        Apua aavitaan, sosiaan, siivousapua on tulossa parin viikon päästä ja toivon että miehen äiti hoitaisi lapsia viikot ja me sunnuntaisin.

        Totta, helpottaa kun sai vähän lastenhoito apua, ei noita kersoja jaksa, ilmannos meihen eksä ei koskaan laita hanttiin et kersat tulee meille.

        Muista sin kanssa hakea apua, se maksaa utta ei kaikkea tarvi yksin tehdä, varsinkaan olla äiti vieraille lapsille. Se on raskasta, jos ei yhtään kukaan jeesaa kakaroiden kanssa ja siivouksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen hakenut apua, miehen kakaroiden kansaa ei yksin pärjää, on ne niin kauheita. Naapurin mummo tuli avuksi, ja nyt ollaan hakemassa lapsille henkistä apua sossusta, jospa ne on mieli horjunut kun äiti ei osannut heitä kasvattaa.

        Apua aavitaan, sosiaan, siivousapua on tulossa parin viikon päästä ja toivon että miehen äiti hoitaisi lapsia viikot ja me sunnuntaisin.

        Totta, helpottaa kun sai vähän lastenhoito apua, ei noita kersoja jaksa, ilmannos meihen eksä ei koskaan laita hanttiin et kersat tulee meille.

        Muista sin kanssa hakea apua, se maksaa utta ei kaikkea tarvi yksin tehdä, varsinkaan olla äiti vieraille lapsille. Se on raskasta, jos ei yhtään kukaan jeesaa kakaroiden kanssa ja siivouksessa.

        Kaheli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen hakenut apua, miehen kakaroiden kansaa ei yksin pärjää, on ne niin kauheita. Naapurin mummo tuli avuksi, ja nyt ollaan hakemassa lapsille henkistä apua sossusta, jospa ne on mieli horjunut kun äiti ei osannut heitä kasvattaa.

        Apua aavitaan, sosiaan, siivousapua on tulossa parin viikon päästä ja toivon että miehen äiti hoitaisi lapsia viikot ja me sunnuntaisin.

        Totta, helpottaa kun sai vähän lastenhoito apua, ei noita kersoja jaksa, ilmannos meihen eksä ei koskaan laita hanttiin et kersat tulee meille.

        Muista sin kanssa hakea apua, se maksaa utta ei kaikkea tarvi yksin tehdä, varsinkaan olla äiti vieraille lapsille. Se on raskasta, jos ei yhtään kukaan jeesaa kakaroiden kanssa ja siivouksessa.

        ” kansaa, aavitaan, sosiaan, ilmannos, meihen, sin, utta, ym, opettele kirjoittamaan oikein.
        Hae apua harhaisuuteesi, sinulla ei ole miestä eikä lapsia.


      • Anonyymi

        Joo, heitä on usemapi täällä. Muuten on aihettakin vääntää ja oikasta, täällä nimittäin nuo ns äitipuolikkaat on aikamoisia pimuja. Kun lukee heidä postauksia, niin ei voi kuin nauraa ja ihmetellä, että onko tosiaan tuollasia naisia olemassa??? On niin häkellyttäviä ja häikäilemätöntä tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, heitä on usemapi täällä. Muuten on aihettakin vääntää ja oikasta, täällä nimittäin nuo ns äitipuolikkaat on aikamoisia pimuja. Kun lukee heidä postauksia, niin ei voi kuin nauraa ja ihmetellä, että onko tosiaan tuollasia naisia olemassa??? On niin häkellyttäviä ja häikäilemätöntä tekstiä.

        Sinua tarkoitettiin, olit sitte puolijärkinen, tai ei, mutta vain sinä terrorisoit kaikkia kommentoijia noilla älyvapailla teksteilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, heitä on usemapi täällä. Muuten on aihettakin vääntää ja oikasta, täällä nimittäin nuo ns äitipuolikkaat on aikamoisia pimuja. Kun lukee heidä postauksia, niin ei voi kuin nauraa ja ihmetellä, että onko tosiaan tuollasia naisia olemassa??? On niin häkellyttäviä ja häikäilemätöntä tekstiä.

        Ei ole , vain ja ainoastaan sinä, joka otat kantaa sellaisiinkin asioihin jotka ei sinulle kuulu, paasaat ja jankutat sitä omaa ideologiaasi sutturoista ja naikkosista joka väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua tarkoitettiin, olit sitte puolijärkinen, tai ei, mutta vain sinä terrorisoit kaikkia kommentoijia noilla älyvapailla teksteilläsi.

        Täällä just sinunlaiset naikoset rikkoo peritä ja sitten juoruvat sen miehen ja entisen perheen asioita. Hävetkää.
        Ne ei kuulu sulle, jo olet miehen riistänyt lapsilta, niin älä hauku heitä, ja heidän äitiä, sinä olet yksin syyllinen siihen.
        On mielenvikasta väittää että lapset ovat aiheuttaneet isän lähdön, miksi niin teet<<<?
        Olen vastenmileinen tyyppi, olet mihelle laastari ja kodinhoitaja, mmuille säälittävä akka.


    • Anonyymi

      AP

      Ajattelin juuri etten enää kerro meidän perheen asioista täällä asiattomien kommenttien takia mutta tänään poikapuoli ottaa niin päähän. Eilen keksin, että menemme käymään uimassa ettei koko kesää tarvi olla kotona tekemättä mitään. Tänään sitten ajoimme n. 60km:ä kylpylään ja poikapuoli sitten siellä kylpylän parkkipaikalla alkoi valittamaan ettei hän halua uimaan. Tytärpuoli sitten kysyi, että miksi hän otti uimahousut mukaan jos ei kerta halunnut uimaan. Poikapuoli vastasi, että hän luuli, että menisimme vanhemmilleni paljuun joka sijaitsee reilun 300:n kilometrin päässä. En voi tajuta miten hän kuvittelee meidän yhtäkkiä lähtevän käymään vanhemmillani lyhyellä varoitusajalla ja ilman mitään muuta kuin uimavaatteet ja pyyhkeet mukana. Kaikki muut olisivat halunneet uimaan mutta tytärpuoli kuitenkin päätti ettei hän mene jos ei hänen veljensäkään mene. Mieheni sitten sanoi, ettemme me muutkaan mene jos kaikki eivät tule. Lähdimme sitten kotiin niin että poikapuoli pääsi pelaamaan kännykällä. Mieheni huomasi sitten myöhemmin, että oli unohtanut minun ostamat hienot kengät parkkipaikalle. Tekisi mieli maksattaa uudet poikapuolen rahoista.
      Viime vuonnakin olimme menossa huvipuistoon ja poikapuoli taas valitti ettei halua lähteä. Hän kuitenkin lähti koska hänen siskonsakin lähti. Jälkeenpäin poikapuoli sanoi, että kesän mukavin päivä oli se kun kävimme huvipuistossa. En voi tajuta sitä, että mieluummin istutaan vain kaiket päivät kotona pelaamassa kännykällä kuin tehdään jotain oikeasti hauskaa. En voi myöskään tajuta sitä, että mieheni ei välitä vaikka hänen vanhemmat lapset pelaisivat vaikka kellon ympäri.

      • Anonyymi

        Lapset pitää jättää eron ulkopuolelle, ja myös ne eropuolisoiden uudet sutturat pitää jättää tuosta sopasta ulkopuolle, he ei kuulu kenenkään pehreeseen .

        Ei ihme että lapset ovat nykysin niin ongelmallisia ja huonosti voivia kun isät tuovat niitä naikosia lasten eteen samantien. Lasten elämään ei kuulu vieraat isän sutturatt .

        Jos lapsia rakastatte, jättäkää ne naikkoset pois lasten elämästä.
        Sulle ei kuulu mitä meihen lapet tekee häpeä.


      • Anonyymi

        Puolikas lapsi??? Ohoh... miten on mahdollista? Kiva lukee puolikkaista ihmisistä, pitää omata todella mielikuvituksellinen pää, jotta kehtaa näitä puolikkaita ihmisiä mainita.

        Mutta, sinähän kerrot omista kakaroista, mutta et kehtaa sanoa niin juoruat muka muiden lasten asioista... tiesitkö että se ei ole suotavaa juoruta muiden perheiden elämästä ja asioita??

        Sinulle ei kuulu mitä miehen lapset tekevät, olet tunnkeutunut heidän elämään ja rikkonut perheen, jotta voit sairaalla mielelläsi päteä ja haukkua muita! Mikä saa sutturat aina vaan haukkumaan muiden elämään, ensin rikkoo ja siten alkaa haukkumaan heitä ja lasten äitiä? Mikä ihme siinä on, että pitää tehdä pahaa niin paljon?

        Jos sinä olet alkoholisoitunut noin pahasti että uot joka ikinen päivä japodet krapulaa, niin älä ala syyttelemään siitä muita! Eilö riitä että rikoit perheen?

        Että asiattomia kommentteja? Nyt jo väität että kaikki muut kuin sinun kirjoituksesi on asiattomia? Huh huh, mieti mitä kirjotat, miten asiattomia ne ovat, ei muiden.

        Alkoholisoituneena sinun kannattaisi mennä hoitoon, pääsisit noista harhoista, puolikkaista ihmisitä ja kuvittelemalla asioita, ja häpeemällä omia lapsia niin paljon että nimität heitä muiden puolikkaiksi lapsisiksi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolikas lapsi??? Ohoh... miten on mahdollista? Kiva lukee puolikkaista ihmisistä, pitää omata todella mielikuvituksellinen pää, jotta kehtaa näitä puolikkaita ihmisiä mainita.

        Mutta, sinähän kerrot omista kakaroista, mutta et kehtaa sanoa niin juoruat muka muiden lasten asioista... tiesitkö että se ei ole suotavaa juoruta muiden perheiden elämästä ja asioita??

        Sinulle ei kuulu mitä miehen lapset tekevät, olet tunnkeutunut heidän elämään ja rikkonut perheen, jotta voit sairaalla mielelläsi päteä ja haukkua muita! Mikä saa sutturat aina vaan haukkumaan muiden elämään, ensin rikkoo ja siten alkaa haukkumaan heitä ja lasten äitiä? Mikä ihme siinä on, että pitää tehdä pahaa niin paljon?

        Jos sinä olet alkoholisoitunut noin pahasti että uot joka ikinen päivä japodet krapulaa, niin älä ala syyttelemään siitä muita! Eilö riitä että rikoit perheen?

        Että asiattomia kommentteja? Nyt jo väität että kaikki muut kuin sinun kirjoituksesi on asiattomia? Huh huh, mieti mitä kirjotat, miten asiattomia ne ovat, ei muiden.

        Alkoholisoituneena sinun kannattaisi mennä hoitoon, pääsisit noista harhoista, puolikkaista ihmisitä ja kuvittelemalla asioita, ja häpeemällä omia lapsia niin paljon että nimität heitä muiden puolikkaiksi lapsisiksi!!

        AP

        Olen kyllä huomannut, että ihmisillä on tapana syytellä kaltaisiaan. Itse olen absolutisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP

        Olen kyllä huomannut, että ihmisillä on tapana syytellä kaltaisiaan. Itse olen absolutisti.

        Niinhän ne alkoholistit usein väittää. En mie mut muut... Kieltämällä monesti myönnät.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe