Minulla on tarve kokoajan miellyttää kaikkia ja saada hyväksyntää. Saan siitä jotenkin mielihyvää ja hyvän fiiliksen ja tykkään miellyttää muita esimerkiksi puheissani yms. Mistäköhän johtuu? Itsetunto nyt ei mikään kovinkaan hyvä ole, tai no joskus tuntuu että on itsevarma, joskus taas ei. Se vaihtelee.
Jatkuva miellyttämisen tarve
Anonyymi
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkai kaikilla fiksuilla on. Hyvä mieli on tärkeä asia. Jos siitä taas itse kärsii niin lopeta semmoinen. Elä niin että sinulla on hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747274Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342370
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto261932- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 521568
- 101559