Ovenkarmin ja seinän välisen raon paikkaus / siistiminen

Anonyymi

Osaisiko joku neuvoa miten saa siistittyä ovenkarmin ja seinän välisen raon maalauksen jälkeen? Osa karmeista hieman enemmän vissiin irrallaan seinästä ja rako nyt epäsiistin näköinen ku osassa kohtaa on maalia ja osassa ei, näyttää katkoviivalle. Onko tämä jotain helpohkoa paikkauskeinoa raon siistimiseksi ilman ammattilaisen apuja? Kiitos neuvoista

7

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leveämmän karmin laitto varmaan auttaisi, silloin menisi rako piiloon. Mutta ei se helpolla suju, juuri oikean kokoisen kappaleen sahaus ja maalaus.
      Entä kontaktimuovi, katselin juuri K-raudassa, (6,90 e/rulla) kun ajattelin kattoplafondiin vetää huonekaluihin sopivan värin, siinä on irrotettava muovirengas, jonka meinaan päällystää mustalla. On vielä suunnittuvaiheessa.
      On tuttava, joka on ammattistailaaja, hän käyttää kontaktimuovia. Sellaisissa paikoissa toimii, jos ei ole kovalla kulutuksella, oven karmin vieri luulisi olevan oiva paikka. Jos ei löydy muun seinän värin kanssa samaa väriä, niin kai sitä maalia jäi, voi ostaa valkoista ja vetää päälle. Mattapinta varmaan parempi kuin kiiltävä, tarttuu paremmin. Voi olla että karmi pitää irrottaa, että saa railon kokonaan peittoon. Jos ymmärsin mitä tarkoitit!!

• Anonyymi

Yleensä se rako peitetään vuorilaudalla tai -listalla.

• Anonyymi

Tarkoitan sitä pientä rakoa listan/karmin ja seinän välissä, ei aukkoa seinässä. Imee maalia epätasaisesti maalatessa ja mietin miten saa siistittyä. Hankala kun tänne ei saa kuvia laitettua. Tuo ovilista ei vissiin oo kunnolla seinässä kiinni ja jälki näyttää epäsiistille kun maalia imeytynyt osassa kohtaa listan ja seinän väiin ja osassa ei.

• Anonyymi

Akryylitasoitetta tuubista rakoon ja maali päälle peittää mittavirheet.

• Anonyymi

Sen jälkeen kun akryylimassa tuli saataville, tarkan työn tekeville timpureille ei ole ollut tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen jälkeen kun akryylimassa tuli saataville, tarkan työn tekeville timpureille ei ole ollut tarvetta.

Ne maksaa liikaa. Virolainen sikafarmari tekee saman halvalla.

• Anonyymi

Tapetilla tai akryylimasalla ne on hoidettu perinteisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe