millaisia kokemuksia samsung galaxy s22 puhelimesta ja etenkin sen kameroista, harrastan keikoilla kuvaamista eli heikossa valossa, nyt samsung galaxy s9 , pärjäisikö samsung galaxy a52 tms.llla
uusi kännykkä
14
531
Vastaukset
- Anonyymi
Ylihintainen malli. Ei missään nimessä pidä sekaantua moiseen. Ja vain järkkäri on hyvä kuvaamiseen.
- Anonyymi
Kohtuuhintaiset A52s ja S20 FE ovat aivan mainioita puhelimia myös kameroidensa osalta.
https://www.dxomark.com/smartphones/- Anonyymi
Tökkiviä ovat tuohon hintaan Samsungilla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tökkiviä ovat tuohon hintaan Samsungilla..
Nämä eivät töki eivätkä hidastele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä eivät töki eivätkä hidastele.
Kyllä hidastelevat. Juuri työkäytössä tuollainen perussovelluksilla
- Anonyymi
Applen kanssa parasta mitä saa, googlen pixel on hyvä mutta niitä ei taita helpolla saata suomessa, ja tietysti kunhan xiaomi 12 ultra saapuu niin sitäkin kannatta tsekata, niin ja älä usko kaikkea mitä palstalla kerrotaan kännyköitten laadusta verrattuna järjestelmäkameroihin,
- Anonyymi
Niitä kannattaa uskoa on nimittäin faktaa eikä kenenkään yksittäinen mielipide. Siksi on huvittavaa miettiä missä kännykässä on hyvä kamera sillä vastaus on ettei missään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kannattaa uskoa on nimittäin faktaa eikä kenenkään yksittäinen mielipide. Siksi on huvittavaa miettiä missä kännykässä on hyvä kamera sillä vastaus on ettei missään..
kaikissa on riittävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikissa on riittävä
Ei ole missään riittävä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole missään riittävä..
itse asiassa mikään digikamera ei sen paremmin järkkäri kuin muutkaan ole valokuvaamista, vain filmikameralla saa kunnon kuvia ja kun viellä itse kehittää niin voi olla taatusti tyytyväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse asiassa mikään digikamera ei sen paremmin järkkäri kuin muutkaan ole valokuvaamista, vain filmikameralla saa kunnon kuvia ja kun viellä itse kehittää niin voi olla taatusti tyytyväinen.
Vain digi on hyvä. Filmi tuottaa huonoa laatua nykymittapuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain digi on hyvä. Filmi tuottaa huonoa laatua nykymittapuulla.
haista nyt home, et ole vissiin filmikameraa nähnytkään ja vaikka oletkin niin tuskin ymmärät sen päälle yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haista nyt home, et ole vissiin filmikameraa nähnytkään ja vaikka oletkin niin tuskin ymmärät sen päälle yhtikäs mitään.
Olempa hyvinkin. Laatu surkeata nykymittapuulla. Ei tee yhtään mitään sellaisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olempa hyvinkin. Laatu surkeata nykymittapuulla. Ei tee yhtään mitään sellaisella.
mitä isompi suurennus niin sitä äkkiämpä filmin edut tulee esille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517