Tässä kysymyksiä 13v-20v pojille
Kumpi?
Alle 160cm VAI yli 160 cm
Brune VAI blondi
lihaksia VAI ei lihaksia
isompi perse VAI isommat rinnat
isot vaatteet VAI tiukat vaatteet
rohkea VAI hiljainen
Kysyjä 15v tyttö xd
Minkälainen tyttö/nuori nainen?
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Vain mukava on hyvä. Ihan sama muuten. Erilaisia ihmisiä on mutta sisältö on tärkeintä.
- Anonyymi
Yli 160
Kummatkin menee mut ehkä blondi
Ei lihaksia :D
Isompi perse
Tiukat vaatteet
Rohkea
P18 - Anonyymi
Alle tai 160. Brune. Pienet lihakset voi olla käsissä mutta muualla ei lihaksia. Iso perse ja keskikokoset rinnat. Tiukat vaatteet varsinki kiree toppi että rinnat näkyy hyvin läpi ja kireet verryttelyhousut on tosi hot. Rohkea. Mun mielestä nää seikat tekee tytöstä super hotin.
- Anonyymi
Niin ja oot ton viestin laittaja kerro vaan jos oot aikalailla tollanen tyyppi niinku tos viestis niin annan mun snäpin😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja oot ton viestin laittaja kerro vaan jos oot aikalailla tollanen tyyppi niinku tos viestis niin annan mun snäpin😉
Kolmas sana on siis *oon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023