Moi
Mulla on syyrialainen hamsteri, joka on kohta yks vuotias. Se hyppii häkin seinillä, syö seinää ja juoksupyörää. Välillä roikkuu katostakin. Oon pistäny erilaisia virikkeitä häkkiin, mutta ne ei sitä tunnu kiinnostavan. Eikä se kaiva purussa juurikaan yhtään, jos en oo pistäny herkkuja sinne.
En keksi enää mitään mikä sillä vois olla, joten nyt tarttis vinkkejä vähän. Kiitos jo valmiiks.
Hamsteri tylsistynyt??!
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä kokoinen häkki sinulla on käytössä? Pääseekö hamsteri joka päivä lattialle jaloittelemaan?
- Anonyymi
Käytössäni on Ikeasta ostettu lasivitriini Detolf jonka mitat on 43x163. Yritän päästää joka päivä jaloittelemaan mutta tuntuu että sen jälkeen on vielä energisempi ja yrittää päästä pois terraariosta.
- Anonyymi
No suosittelen suoraan vaihtamaan isoon TERRAARIOON. Häkki ei ole hyvä vaihtoehto ja harvoin häkkiin saa 28cm juoksupyörää tai 20cm purua. Lisäks häkin kalterit on vaarallisia ja häkit on melkeinpä aina liian pieniä.
- Anonyymi
Korjaakseni hamsterillani on terraario 43x163 ja sinne mahtuu hyvin juoksupyörä.
- Anonyymi
Minkä kokoinen häkki on?
- Anonyymi
Terraario on 43x 163
- Anonyymi
Onko hamsteri naaras? Ne tarvitsevat usein PALJON tilaa, enemmän kuin urokset. Ja myös korkeutta jota tossa detolf terrassa ei valitettavasti kauheesti oo
- Anonyymi
Joo on. Omistin kääpiö uroksen, mutta hänellä oli sama juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891