Vanhempi haluasi skootterin mutta lapsi mopon

Anonyymi

Vanhempani haluaisivat että minulle ostettaisiin vespa, vanhempani on itse haaveillut vespasta ja puhunut siitä minulle jo pienestä pitäen, olen yrittänyt katsoa erinlaisia mopoja ja ehdottanut niitä heille, mutta heidän syynä on se että sellaista ei hankittaisi se että minulla ei olisi tarpeeksi pituutta ajamaan, liian vaikea ajaa ja vielä se ertä se on poikien juttu olen itse tyttö ja mopo on ollut haavena jo pitkään täytän 15 kolmen kuukauden päästä ja vanhemmille olisi ok että hankkisin kortin mutta menopeli on nyt se este en haluaisi vespaa sen takia että sillä on helppo ajaa plus minä varmaan kyllästyisin siihen. Mopolla sen sijaan olisi haastetta ja kivempi ajaa. miten saisin vanhempani mielen kääntymään asiassa.

2

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano ettei se Vespa ole sinun haaveesi. Ne ovat pienipyöräisinä kiikkeriä ajettaviakin. Ja varsinaisia kuoppatutkia Suomen huonokuntosilla teillä. Kyllä ne skootterit ovat vaikeampia ajettavia ja hallittavia jo tuosta pienipyöräisyydestä johtuen. Toisekseen ajoasento on kuin koulun pulpetissa istuisi. Sekin vie ajamisen hallinnasta suuren osan pois. Kyllä niitä on matalampiakin mopoja ja moniin saa madallussarjan. Ostakoon itselleen Vespan ja sulle mopon.

• Lyhentää vähän derbin takaiskaria ni sillä voi ajas joku 150cm tonttuki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe