Sattui amiskassa

Anonyymi

Joskus 70luvulla olin amiskassa. olin aikapaljon vanhempi kuin muut. Talvisin olimme jumppatunnella yleensä sisällä. Yhen kerran päätin kiusotella vähän luokkakavereitani, en voinut aavistaa että lopputulos oli tälläinen. Kotona jo laitoin päälle pikkuiset uimahousyút. Kokeilin vielä strigejätin mutta totesin nr lian paljastavaksi. Riisuinnumme pukokopissa, minä sanoin parhaimmelle kaverille minä lähten ihan tällä tavalla. eli päälllä vai pikkuset uimahousut ylä roppa ihan paljaana, hän sanoi kyllä ne pojat saattavat vinoilla sulle ,arvasin itsekin , melkein kaulaani oli vielä purettu fritsu , en antanut tytön purra j´kaulalle. Sydän löi ainakin 200 kun laskeituin jumppasaliin. juppaopettaja sanoi nyt luokanvanhin pukeitunut sopivasti ei tule kuuma ottakaa mallia hänestä. Pelasimme lentopalloa Yhtä äkkiä siittemeni kivikovaksi , kunkuulin mitäm pojat puhuivat , eli aikoivat riisua minut ihan alasti pukukopissa, kaverni kysyi kulitko nuihen puheen minä sanoin kyllä kuulin. sanoi he ovat ilkeitä ja haluavat vain nähtä sinun munat. Hän sanoi etä hän ei voi auttaa minua mitenkää, mutta elä anna riisua heitän sinua alasti, hän sanoi että he ovat minta vuotta nuorempia kuin sinä , hän sinua vituttaa kaun jos annat noitten alaikäisten poikien sinut riisua alasti. Minä menin aivan takalukkoon.,en tiennyt mitä ajatella, rupesi katuttamaan kun oli riisuitunut ,mutta en voinut enää asialle mitään. Päässäni takoi ajatus jos annankuitenkin heitän riisua minut alasti. Olinn edellisenä iltana ajanut munani karvat pois, koska munani on hirmu karvaiset ja karvotus näkyy housujen alta. Kaikeksi yllätykseksi , annoin luokkakaveitteni riisua itseni alasti, Luokan vahvin poika pitlin minua lattiassa ja toinen poika riisui minut alasti, en tuntenut mitään vihaa näitä poikia kohtaan , minä olin ottanut tietoisen riskin ja tässä oli lopputulos, tajusin jos panen paljon b´vastaan voin satuttaa vaikka itseni. Olin ansannut tämän , vaiikka minua jälkeen päin on keljuttunut kun alaikäiset riisuivat minut alasti,.

2

2341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä minua olisi ainakin vituutanut paljon jo pennut riisuvat minut alasti

    • Anonyymi

      Minä taas olen joskus fantasioinut asialla, että poikajoukko päättäisi huvikseen katsoa minulta perseen ja munat jossakin. Tekeväthän ne muutoinkin porukalla kaikkea omituista, miksei voisi jonkun ohikulkijan riisua alasti ja tehdä siitä itselleen vähän huvia elämäänsä. Etenkin jos sattuisi jonkun kaljajenkin huvipaikalle, niin siellä estot olisi aika vähäiset tuollaiseen toimintaan.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe