Onko kenelläkään Capaital talouspelin ohjeet??? Please!!!
CAPITAL TALOUSPELI, ohjeet hukassa...
15
2600
Vastaukset
- sannauni
Moi hilma! Mulla on ne ohjeet. Jos vielä kiinnostaa, niin kirjoita! voit antaa suoraan sp-osoitteen tai esim ISQ-numerosi, johon lähetän nämä ohjeet (skannauskopion).
Terveisin- hilma
Valitettavasti ehdimme heittää pelin pois :(
Kiitos kuitenkin!!! - jupe124
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
- JaneSea
jupe124 kirjoitti:
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
tietysti!
- sannauni
jupe124 kirjoitti:
(edellinen vastaus oli mun)
Tarvitsen vain sun sähkärin. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on [email protected]
tää on mun toinen käyttäjä unohin toisen saliksen.. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.en sittekään unohtanu sen toisen salista... =) katoin vaan vähä väärin..
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on [email protected]
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mikset lähetä sitä ohjetta??!?!!?!?!?!?!?!?
- Tiiafriman90
Mä myös tarvitsen ne? Voi laittaa osotteeseen [email protected]
- Lautapeli
En tiiä saitko jo joltai muulta, mut lähetin sulle :)
- Anonyymi
Mäkin Tarvin ton capital talous pelin ohjeet..
Vaikka s postiin.. [email protected] - Anonyymi
Mullakin on ohjeet hukassa. Oisko kellään tai missään?
- Anonyymi
Hail hitler, arjalainen suuri johtaja on syntymässä uudelleen pieneen kehtoon itävallan alpeilla sijaitsevassa hiihto mökissä ja tämä vauva tulee tekemään saksasta vielä suuren valtion, Neljännen valtakunnan, joten aloittakaamme hänen palvominen jo nyt joten saamme arjalaisen veren virtaamaan germaaniassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem953219HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752486Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k621454Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901422Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.141001Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184935Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N326918Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10847- 50814
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142798