Onko kenelläkään Capaital talouspelin ohjeet??? Please!!!
CAPITAL TALOUSPELI, ohjeet hukassa...
15
2641
Vastaukset
- sannauni
Moi hilma! Mulla on ne ohjeet. Jos vielä kiinnostaa, niin kirjoita! voit antaa suoraan sp-osoitteen tai esim ISQ-numerosi, johon lähetän nämä ohjeet (skannauskopion).
Terveisin- hilma
Valitettavasti ehdimme heittää pelin pois :(
Kiitos kuitenkin!!! - jupe124
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
- JaneSea
jupe124 kirjoitti:
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
tietysti!
- sannauni
jupe124 kirjoitti:
(edellinen vastaus oli mun)
Tarvitsen vain sun sähkärin. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on [email protected]
tää on mun toinen käyttäjä unohin toisen saliksen.. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.en sittekään unohtanu sen toisen salista... =) katoin vaan vähä väärin..
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on [email protected]
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mikset lähetä sitä ohjetta??!?!!?!?!?!?!?!?
- Tiiafriman90
Mä myös tarvitsen ne? Voi laittaa osotteeseen [email protected]
- Lautapeli
En tiiä saitko jo joltai muulta, mut lähetin sulle :)
- Anonyymi
Mäkin Tarvin ton capital talous pelin ohjeet..
Vaikka s postiin.. [email protected] - Anonyymi
Mullakin on ohjeet hukassa. Oisko kellään tai missään?
- Anonyymi
Hail hitler, arjalainen suuri johtaja on syntymässä uudelleen pieneen kehtoon itävallan alpeilla sijaitsevassa hiihto mökissä ja tämä vauva tulee tekemään saksasta vielä suuren valtion, Neljännen valtakunnan, joten aloittakaamme hänen palvominen jo nyt joten saamme arjalaisen veren virtaamaan germaaniassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721