Onko kenelläkään Capaital talouspelin ohjeet??? Please!!!
Vastaukset 15
- sannauni
Moi hilma! Mulla on ne ohjeet. Jos vielä kiinnostaa, niin kirjoita! voit antaa suoraan sp-osoitteen tai esim ISQ-numerosi, johon lähetän nämä ohjeet (skannauskopion).
Terveisin- hilma
Valitettavasti ehdimme heittää pelin pois :(
Kiitos kuitenkin!!! - jupe124
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
- JaneSea
jupe124 kirjoitti:
voisikko lähettää mun sähkäriin ton capital talouspelin ohjeen jos se sulla viel on..??
tietysti!
- sannauni
jupe124 kirjoitti:
(edellinen vastaus oli mun)
Tarvitsen vain sun sähkärin. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on [email protected]
tää on mun toinen käyttäjä unohin toisen saliksen.. - jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.en sittekään unohtanu sen toisen salista... =) katoin vaan vähä väärin..
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mun sähköposti on [email protected]
- jupe124
sannauni kirjoitti:
Tarvitsen vain sun sähkärin.mikset lähetä sitä ohjetta??!?!!?!?!?!?!?!?
- Tiiafriman90
Mä myös tarvitsen ne? Voi laittaa osotteeseen [email protected]
- Lautapeli
En tiiä saitko jo joltai muulta, mut lähetin sulle :)
- Anonyymi
Mäkin Tarvin ton capital talous pelin ohjeet..
Vaikka s postiin.. [email protected] - Anonyymi
Mullakin on ohjeet hukassa. Oisko kellään tai missään?
- Anonyymi
Hail hitler, arjalainen suuri johtaja on syntymässä uudelleen pieneen kehtoon itävallan alpeilla sijaitsevassa hiihto mökissä ja tämä vauva tulee tekemään saksasta vielä suuren valtion, Neljännen valtakunnan, joten aloittakaamme hänen palvominen jo nyt joten saamme arjalaisen veren virtaamaan germaaniassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231295Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601153- 82911
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105884Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21767Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet242709- 120695
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210679- 62668
- 100606
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html282554Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104518- 8497
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34455
- 39454
- 47440
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko44422Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23417