Samsung jumittuu, käynnistyy uudelleen itsestään ja akku kuumenee. Ei enää koskaan Samsungia. Seuraava puhelimeni ei ole Samsung.
Ei enää koskaan Samsungia
15
635
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Kolme merkkiä, jotka kelpaavat minulle ovat Nokia, Sony Xperia ja Motorola. Minulla on pelkästään hyviä kokemuksia Nokiasta, Sony Xperiasta ja Motorolasta. Nyt tarkoitan Nokian Android-puhelimia ja peruspuhelimia.
- Anonyymi
Android puolella Samsung tekee ainoita toimivia puhelimia.
- Anonyymi
Heheheh
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
Samsungin älypuhelimet on ehdotonta parhaimmistoa niin raudankuin softan osalta. Lisäksi Samsungin päivitystuki on myös parasta mitä on saatavilla. Samsun gin näytöt on omaa luokkaansa jne. Eli ei ole mikään ihme, että Samsung on Android -leirin paras valmistaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samsungin älypuhelimet on ehdotonta parhaimmistoa niin raudankuin softan osalta. Lisäksi Samsungin päivitystuki on myös parasta mitä on saatavilla. Samsun gin näytöt on omaa luokkaansa jne. Eli ei ole mikään ihme, että Samsung on Android -leirin paras valmistaja.
Softa vaan on mitä on..
- Anonyymi
Samsung on bloatwarea täynnä. Samsung on kaikkea muuta kuin toimiva.
- Anonyymi
Totta. Samsungit ovat täynnä bloatwarea eli Samsungin esiasennettuja sovelluksia.
- Anonyymi
En osaa nyt muuta sanoa kuin että mun 2 eri Samsungia peräkkäin eli samsungin älypuhelimet ovat minun mielestäni toimineet hyvin?.Onko tuo siis joku Huawein trollauskirjoitus?.
- Anonyymi
Ainakin alle 350 euron mallit tökkii ja pahasti..
- Anonyymi
Ainakin itellä toiminut, katon aina vähän specsejäkin että mikä prosessori yms. Halvat on halpoja.
- Anonyymi
Samsungin kanssa on ollut aina ongelmia. Siksi ei koskaan enää Samsungia.
- Anonyymi
Höpö höpö. En ole ikinä moiseen törmännyt. Mitään jumittumisia tai uudelleen käynnistymisiä itsekseen ei ole ollut. Ja kaikki puhelimethan kuumenee kuormitettaessa. Mitä enemmän kuormitat puhelinta sitä enemmän se myös lämpenee, koska puhelimen kuluttama sähköenergia muuttuu suurelta osin lämmöksi.
- Anonyymi
Eipä ole ollut Samaungia moneen vuoteen. Juuri ongelmien takia.
- Anonyymi
Minulla on motorala ja ikinä ei noin surkeaa puhelinta ole ollut joka tapauksessa se ei toimi vaan päivittää kuukausien ajan ja kaikkia toimintoja ei voi käyttää. Se vaan ilmoittaa päivittävänsä esim. 21 tuntia mutta mitä sehän on tavallinen puhelin ei mikään vakoilulaite p**kele. Käyttöohje joopa joo jos kone vaikka aiheuttaa epilepsiakohtauksen tai muita sairauksia. Susi jo syntyessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621542Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271482Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2211223- 1281115
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3231072Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1561026Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3071018- 77994