Ei enää koskaan Samsungia

Anonyymi

Samsung jumittuu, käynnistyy uudelleen itsestään ja akku kuumenee. Ei enää koskaan Samsungia. Seuraava puhelimeni ei ole Samsung.

15

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä. Kolme merkkiä, jotka kelpaavat minulle ovat Nokia, Sony Xperia ja Motorola. Minulla on pelkästään hyviä kokemuksia Nokiasta, Sony Xperiasta ja Motorolasta. Nyt tarkoitan Nokian Android-puhelimia ja peruspuhelimia.

    • Anonyymi

      Android puolella Samsung tekee ainoita toimivia puhelimia.

      • Anonyymi

        Heheheh


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Samsungin älypuhelimet on ehdotonta parhaimmistoa niin raudankuin softan osalta. Lisäksi Samsungin päivitystuki on myös parasta mitä on saatavilla. Samsun gin näytöt on omaa luokkaansa jne. Eli ei ole mikään ihme, että Samsung on Android -leirin paras valmistaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samsungin älypuhelimet on ehdotonta parhaimmistoa niin raudankuin softan osalta. Lisäksi Samsungin päivitystuki on myös parasta mitä on saatavilla. Samsun gin näytöt on omaa luokkaansa jne. Eli ei ole mikään ihme, että Samsung on Android -leirin paras valmistaja.

        Softa vaan on mitä on..


    • Anonyymi

      Samsung on bloatwarea täynnä. Samsung on kaikkea muuta kuin toimiva.

      • Anonyymi

        Totta. Samsungit ovat täynnä bloatwarea eli Samsungin esiasennettuja sovelluksia.


    • Anonyymi

      En osaa nyt muuta sanoa kuin että mun 2 eri Samsungia peräkkäin eli samsungin älypuhelimet ovat minun mielestäni toimineet hyvin?.Onko tuo siis joku Huawein trollauskirjoitus?.

    • Anonyymi

      Ainakin alle 350 euron mallit tökkii ja pahasti..

    • Anonyymi

      Ainakin itellä toiminut, katon aina vähän specsejäkin että mikä prosessori yms. Halvat on halpoja.

    • Anonyymi

      Samsungin kanssa on ollut aina ongelmia. Siksi ei koskaan enää Samsungia.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. En ole ikinä moiseen törmännyt. Mitään jumittumisia tai uudelleen käynnistymisiä itsekseen ei ole ollut. Ja kaikki puhelimethan kuumenee kuormitettaessa. Mitä enemmän kuormitat puhelinta sitä enemmän se myös lämpenee, koska puhelimen kuluttama sähköenergia muuttuu suurelta osin lämmöksi.

    • Anonyymi

      Eipä ole ollut Samaungia moneen vuoteen. Juuri ongelmien takia.

    • Anonyymi

      Minulla on motorala ja ikinä ei noin surkeaa puhelinta ole ollut joka tapauksessa se ei toimi vaan päivittää kuukausien ajan ja kaikkia toimintoja ei voi käyttää. Se vaan ilmoittaa päivittävänsä esim. 21 tuntia mutta mitä sehän on tavallinen puhelin ei mikään vakoilulaite p**kele. Käyttöohje joopa joo jos kone vaikka aiheuttaa epilepsiakohtauksen tai muita sairauksia. Susi jo syntyessään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe