En saanut kaikkia liitteitä toimitettua 2 vuoden välein tehtävään tarkistukseen määräaikaan mennessä. Syy ei ollut minun. Kela katkaisi asumistuen. Asumistuen maksu ei jatku, ennen kun asumistuki hakemus on käsitelty. Vuokra on pakko jättää maksamatta. Kyllä olisi Karpolla asiaa.
Eläkkeensaajan asumistuki
9
132
Vastaukset
- Anonyymi
"En saanut kaikkia liitteitä toimitettua 2 vuoden välein tehtävään tarkistukseen määräaikaan mennessä. Syy ei ollut minun."
Jos olisit saanut toimitettua kaikki liitteet ajoissa, niin olisiko se ollut sinun ansiostasi? - Anonyymi
Täällä yleisen asumistuen hakemus ollut käsittelyssä kohta kolme viikkoa.
Kun liitteiden viimeinen lähettämispäivä läheni, eikä ollut mahdollisuutta niitä viedä, niin riitti laittaa viesti netin kautta, että siirtävät viimeistä liitteiden palautuspäivää. Ei siirtynyt päivä, mutta asumistuki tuli maksuun. Joku kai sitten luki sen viestin. Sitten paperikopio sinne, niin onpahan liite annettu. Saa nähdä kauanko vielä menee, että tulee päätös.
Hankalaksi meni kaikki, kun pienipalkkaisen työn otin. Aina ennen päätös tuli parissa päivässä, kun laittoi vaan uuden vuokralapun menemään. Kai sitten niitä hakemuksia sinne tulee nyt niin paljon, etteivät ehdi niitä käsitellä.
Asumistuki on kuitenkin tosi tärkeä, että saa vuokran maksettua ja koti säilyy. Pitäisi olla siellä tarpeeksi tekijöitä, ettei joudu ihmiset pulaan. - Anonyymi
Järkeä, puhelinta tai nettiä ei voi käyttää?
- Anonyymi
Onhan se vuokranantaja joutunut antamaan vuokrankorotusilmoituksen jo aiemmin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242351Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411930Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63835
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2768