Saunaremontin yhteydessä joudutaan uusimaan seinien runkotoppain alapäät, saaneet vettä ja pehmenneet. Yksi seinä on ulkoseinä ja samalla ns. kantavaa rakennetta. Tarvitseeko tällainen remontti rakennusluvan, teen itse tämän remontin.
Rakennusluvan tarve?
Anonyymi
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Nick Nailer osaa vastata
- Anonyymi
Aivan takuulla tarvit ja lujuuslaskelmat. Varaudu että näihin menee 3x se rahamäärä mikä itse remonttiin.
- Anonyymi
Jos ulkoseinän remontoi sisäkautta niin kukaan ei huomaa eikä mitään rakennuslupia tarvita.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497