Kesämökkiä ei kannata myydä. Oikeus voi purkaa kaupan ja joutuu maksamaan kauppasumman korkoineen takaisin ja lisäksi vielä satoihin tuhansiin menevät korvaukset kun ostaja on rakentanut tontille uusia rakennuksia.
Parempi jättää mökki vain ränsistymään tyhjänä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb98c9b7-3af1-4cef-b779-7bcd244d94ae
Älä myy kesämökkiä
6
161
Vastaukset 6
- Anonyymi
Joo tommostahan se on nykyään. Ostavat alkukesästä ja peruvat kaupan loppukesästä ja vaativat korvauksia kun joutuivat viettämään aikaa lomallaan mökillä.
- Anonyymi
Vielä hirveämpi tilanne on muiden asuinkiinteistöjen kanssa. Kannataa jätää myymättä ja ostajat voivat jatkaa hyyryläisen elämäänsä.
- Anonyymi
Tämä purkuvaroittelija tehtailee aloituksia eri palstoille.
- Anonyymi
Hyvä hyvä, esimerkillistä palstojen aktivointia !!
- Anonyymi
No tämä aloituslinkkihän näytti olevan ihan normaali totaalisen väärirakennetun susi-talon myyntiyritys täysin tolloille ostajille.
Siitä pitääkin jäädä kiinni, maksaa korvauksia tai kuten tässä kärsiä kaupanperumisen kustannukset. Eli tuossahan kaikki meni juuri niinkuin pitääkin!!!!!!!! - Anonyymi
Ammattilainen oli rakentanut tuön mökin. No perseelleen meni. Alapohjaan ei mitääm muoveja pidä laittaa. Olen mökin rakentanut itse vuonna 2005 ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.114525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 54465
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410