Kesämökkiä ei kannata myydä. Oikeus voi purkaa kaupan ja joutuu maksamaan kauppasumman korkoineen takaisin ja lisäksi vielä satoihin tuhansiin menevät korvaukset kun ostaja on rakentanut tontille uusia rakennuksia.
Parempi jättää mökki vain ränsistymään tyhjänä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb98c9b7-3af1-4cef-b779-7bcd244d94ae
Älä myy kesämökkiä
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tommostahan se on nykyään. Ostavat alkukesästä ja peruvat kaupan loppukesästä ja vaativat korvauksia kun joutuivat viettämään aikaa lomallaan mökillä.
- Anonyymi
Vielä hirveämpi tilanne on muiden asuinkiinteistöjen kanssa. Kannataa jätää myymättä ja ostajat voivat jatkaa hyyryläisen elämäänsä.
- Anonyymi
Tämä purkuvaroittelija tehtailee aloituksia eri palstoille.
- Anonyymi
Hyvä hyvä, esimerkillistä palstojen aktivointia !!
- Anonyymi
No tämä aloituslinkkihän näytti olevan ihan normaali totaalisen väärirakennetun susi-talon myyntiyritys täysin tolloille ostajille.
Siitä pitääkin jäädä kiinni, maksaa korvauksia tai kuten tässä kärsiä kaupanperumisen kustannukset. Eli tuossahan kaikki meni juuri niinkuin pitääkin!!!!!!!! - Anonyymi
Ammattilainen oli rakentanut tuön mökin. No perseelleen meni. Alapohjaan ei mitääm muoveja pidä laittaa. Olen mökin rakentanut itse vuonna 2005 ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873