Miksi Sysmässä ei ole liikennevalvontaa? Huonot ajotavat rehottavat. Kesä alkaa ja janoiset kuskit liikenteessä jo. Harva se päivä tulee autoilija vastaan hörppien lonkeroa? Bubissa istutaan ja autolla kotiin. Hienot on nämä ilmeisen hyväksyt paikalliset tavat. Kännykkä poskella kuskit koko ajan. Koulun kentälle ei kuulu ajaa autolla.
Sysmän kännikuskit
5
1389
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan siksi että, "maijan" takakontti olisi hetkessä täynnä. Ja sakkolappu-paperi loppuisi jo Nuoramoisissa. Poliisit joutuisi "pöörnauttiin" päivässä. Vakavasti ottaen niin voisivat, useammin kyllä vierailla pitäjällä. Ja puhalluttaa porukkaa enemmän.
- Anonyymi
Se on Sysmässä ollut aina tapa , että ajellaan pienessä sievässä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Sysmässä ollut aina tapa , että ajellaan pienessä sievässä !
Eiks täällä olekaan sallittua kännissä ajaminen jos ajaa väärää puolta ja ilman valoja?
- Anonyymi
Tarpeeksi moni kun pyytää valvontaa, niin kyllä sitä aina silloin tällöin saadaan. Täältä suolesta tuskin toivomukset menee oikeaan osoitteeseen.
Viikonloppuöinä on kirkolla kyllä aika vaarallista liikkua, kun oman elämänsä Keket kuvittelevat olevansa formularadalla.
Taidanpa taas laittaa valvontapyyntöä eteenpäin. - Anonyymi
Sen valvontapisteen pitäisi olla pysyvästi ässän pihassa, sieltä ne aina tankkaa ja lähtee ajelemaan ja samantien tölkki napsahtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086