Eli olemme äiti ja tytär, ja haluaisimme vuokrata alanyasta 2006 kesäksi asunnon kolmeksi kuukaudeksi (kesäkuusta elokuuhun). Jos siis on tiedossa jotain asuntoa, tai paikkaa josta voisi asuntoja vuokralle tiedustella niin olkaa kivoja ja infotkaa!! =)
HALUTAAN VUOKRATA ALANYASTA!
Mutsi ja tytär
2
782
Vastaukset
- orvokki
Hei tarkenna viestiäsi asunnon suhteen. Haluatteko asunnon kahdella makuuhuoneella ja olohuoneella ja mikä kerros asunnossa.3. kerros vai alempi turvallisuuden takia? Mistä päin Alanyaa jos tunnet paikkaa.Keskusta vai kauempaa? Ilmastoinnilla vai ilman? Mikä vuokrataso saa olla korkeintaan?Voit myös katsoa asuntoaj www.2base.comista
- Torosr.11
..olisi vuokralle kalustettu,aivan uusi n. 100 m2:n (2 mh) apartmentti 2:lla terassilla. Alanyan edustavin kokonaisuus. Tarkempia tietoja annetaan mielellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059