Oletteko joskus joutuneet pidättämään pissaa niin pitkään että on meinannut tulla housuun?

Anonyymi

Itsellä melkein viikottain tilanteita kaupungilta kotiin tullessa ja kotitöitä tehdessä yms jotenkin vaan pitkitän vessaan menoa niin pitkään että viime hädässä kun paniikissa juoksen vessaan niin meinaa tippa tai pari tulla ennenkö ehtii pöntölle

18

2596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus vessattomassa kaupunki bussissa meinas tulla ja joskus kuolussa tunnilla oli kauhee hätä enkä millään kehannu lähtee vessaan kesken tunnin. Kunnes lopulta oli pakko kysyä opelta et pääsiskö vessaan. Pääsin kesken tunnin.

    • Anonyymi

      Olen joutunut pidättämään ja on pissi housuun tullu kun ei ole pystyny pidättää..

    • Anonyymi

      Mulla viimeks tänään töistä tullessa niin kova hätä et pari tippaa pääs karkaamaan ennenkö kerkesin vessaan

      • Anonyymi

        Kuis se nii kova oli?


    • Anonyymi

      Olin viimeksi aamulla käyny herätessä vessassa ja koko iltapäivän pidätin en vaan jaksanut käydä vessassa. Kaverikin jo kysy töissä et onko mulla noin kova pissahätä ku nostelin farkkuja kokoajan tiukasti ylöspäin ja nytkin ja kaikkee sitä vaa sanoin et on joo mut silti pinnistelin kotiin🙈 kotiovella sit kädet haaroissa steppailin mut vessassa pääs vähän karkaamaan ennenkö sain farkut pois jalasta ei vaan millään pystyny pidättää..

    • Anonyymi

      Toivottavasti myös muilla miehillä käy näin :O Itsellä välillä saattaa päästä tippa housuun jos ei pääse vessaan ja pidätelly pidempään :D

      • Anonyymi

        Kai jokaisella joskus ollut läheltä piti tilanteita\ vahinko päässyt käymään


    • Anonyymi

      Onhan noita tilanteita ollut paljonkin, että pidättely käy aivan voimille.
      Huosuunkin tuli vielä joskus 7 vuotiaana muistaakseni. Senjälkeen oon kestänyt aina vessaan. Joskus on tarvinnut mennä johkin puskaankin. Pahin on ehkä pidempi automatka joskus mummolasta kotiin Täyty jousta vessaan kun päästiin perille. Mummi juotti jotain limuu ennen lähtöö ni se alko autossa pissattaa ihan hirveesti.

    • Anonyymi

      Olin tulossa poikaystävän kanssa kotiin ja sit mun poikaystävä sano et sillä on ihan hirvee kusihätä sanoin et ollaan kohta meillä et enää vaan joku 5 min sit kun oltiin meidän pihassa poikaystävä vaan sanoo et nyt tulee kuset housuun farkut tummuvat ja asfaltille tuli lätäkkö😂

      • Anonyymi

        Mikä poikaystävä tähän sano kun kusi housuu? Mikä oli sun reaktio?


    • Anonyymi

      Laitetaan nyt tännekkin. Itse voin kanssa kertoa yhden kerran kun kusi meinasi väkisin tulla housuun. Oltiin luokkaretkellä Porissa katsomassa dyynejä yms. Lähdettiin Tampereelta 7.30 bussilla. En ollu koko aamuna juonut mitään, joten hätä rupesi tulemaan vasta iltapäivällä. Iltapäivällä käytiin syömässä jossa tuli tietysti juotua. Sillon olisi kannattanut käydä kusella, mutta en jostain syystä menny. Sen jälkeen ajeltiin viä porissa pari tuntia ennen Tampereelle lähtöä. Porissa rupesi hätä olemaan jo Melkonen. Tampereelle mentäessä hätä muuttui kauheaksi tärisin kädet haarovälissä. Alavatsaan sattui ja en tienny miten päin pitäisi istua. Jollain ihmeen kaupalla selvisin koululle saakka. Kusta tuli sit päästä asti. Kyllä oli kevyt olo kun sai kustua. Jälkeen päin laskeskelin et olin kusematta melkein 12h

    • Anonyymi

      Melkein viikottain vähintään kerran semmonen tilanne et on iha älytön hätä ja monesti ollu housujen kastelu tosi lähellä..

    • Anonyymi

      Silloin tällöin pissi tulee housuun, ei se niin vaarallista ole.

    • Anonyymi

      Luokkaretkellä minäkin pissaamatta olin.

    • Anonyymi

      Sovittiin koulussa et lähetään koulun jälkeen keskustaan. Meillä oli koulua 8-13 jonka jälkeen lähdimme bussilla keskustaan jonne oli noin 1.5h matka. Olimme suunnilleen kolmelta keskustassa. Hengailtiin sit kauppakeskuksessa käytiin joulutorilla .Kello alkoi oleen aika lähellä puolta seiskaa nii päätimme lähteä bussilla kohti. Tuossa kohtaa alkoi olla kohtalainen vessahätä sillä olin käynyt viimeksi aamulla vessassa mut aattelin et käyn sit vaihdon yhteydes jossain. Bussi oli jostain syystä myöhässä ja vaihtoyhteyden bussi oli jo pysäkillä oottamassa joten ei auttanut kun hypätä bussiin. Tuossa kohtaa hätä oli vähän taas pahentunut mutta aattelin et kyllä tää tästä. Puolituntia kun oli suunnilleen bussimatkaa jäljellä niin hätä alkoi olla tuskallinen. Kaverillakin oli hätä mut ei ihan noin kova. Koitin vaikka mitä asentoja mut mikään ei tuntunu auttavan. Matkaa oli jäljellä noin 10min niin kaveri jäi bussista pois omalla pysäkillään. En tiedä mikä sitten tuli mut pissaa tuli kunnon liraus housuihin vaikka koitin kuinka pidättää. Heti tunsin kädessä kuinka housuni kastui. Onneks bussin perällä ei ollut muita eikä bussin penkki kastunut. Mulla oli päällä mustat verkkarit joten onneks niistä sitä ei nähny mut haisto kyllä. Tuska oli niin kauhea että jouduin jäämään paria pysäkkiä ennen bussista pois. Juuri kun olin bussista hyppäämässä niin en kerinnyt mitään tekeen kun pissaa vaan alkoi tulla housuun enkä siinä vaiheessa enään jaksanu mitään vaan annoin kaiken tulla housuun. Housut oli yltä päältä pissassa ja kengät myös. Sitten ei auttanut kun kävellä kotiin muutama kilometri.

    • Anonyymi

      Mulla pääsee ehkä pari kertaa kuukaudessa lirahtaan vähän pöksyyn ennen kuin ehdin vessaan. Joskus on tullut myös kaikki pissit housuun. Oon miettinyt et onkohan joku perinnöllinen vika kun myös mun äidiltä pääsee aina välillä lirahtaan vähän housuun.

      - Saara

    • Anonyymi

      Sama täällä varsinkin kotiin tullessa kauheassa hädässä pääsee lirahtamaan ennekö ehtii vessaan

    • Anonyymi

      Koulusta kotiin no en halunnu käydä vessassa vaikka tarvi kun ne vessat on kauheita kävelin kotiin en saanu ovea auki pidättelin sit sain oven auki ja mulla oli kuset housussa onneksi mun vanhemmat ei ollut kotona ois ollu tosi noloo jos vanhemmat ois ollu kotona

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe