Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä se on orgasmi

Martti 15

Mikä se on orgasmi.
Minun tyttöystävä sanoi,
että jos orgasmin sais
niin sitten on maailman
kirjat sekasin.
Onkohan se joku automerkki.

15

12681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sapeli-seppo

      mopomerkki, semmonen tuon ikäistesi tyttöjen haluama skode, etkö tuon vertaa nyt tiedä hei haloo.. Mutta mua askarruttaa että mikähän on glitoris?? tietäsitsä? ku yks tyttö sano kerran mulle et haluut sä hinkata mun glitorista... Oliskohan se joku automerkki, et mun ois niinku pitäny pestä sen kaara...

      • konttori-rotta

        voisitko kertoa minullekkin mikä on "glitoris"?


      • Nimetön
        konttori-rotta kirjoitti:

        voisitko kertoa minullekkin mikä on "glitoris"?

        mun tyttöystävä sano: alemmas pekka, klitoris on
        alempana...
        oliskohan se jossakin alhaalla


      • eihelvata
        Nimetön kirjoitti:

        mun tyttöystävä sano: alemmas pekka, klitoris on
        alempana...
        oliskohan se jossakin alhaalla

        se litoris löytyy kyllä sieltä korvan takaa.


      • pimppaliima

        klitoris on pimpsassa siinä etuhuulien välissä, sitä on kiva kutkutella kun panettaa. mä monesti meen lötköttelemään sängylle ja pistän käden pöksyihini ja alan hyväilemään klitorista :PP sitte myös joskus sormittelen ja ynähtelen ja sen semmoista


      • pimppaliima kirjoitti:

        klitoris on pimpsassa siinä etuhuulien välissä, sitä on kiva kutkutella kun panettaa. mä monesti meen lötköttelemään sängylle ja pistän käden pöksyihini ja alan hyväilemään klitorista :PP sitte myös joskus sormittelen ja ynähtelen ja sen semmoista

        Tuu kylää.


    • konttori-rotta1

      tämä on mitä ilmiselvin trolli

      • tyhmä!

        Ei tämä ole trolli. Tämä on VITSI. Osaatte kyllä olla omituisia aina välillä X-)


      • Jopo
        tyhmä! kirjoitti:

        Ei tämä ole trolli. Tämä on VITSI. Osaatte kyllä olla omituisia aina välillä X-)

        --tämä on vitsi. Jos kaveri osaa tulla tänne kyselemään, niin osaa varmasti myös Googleen kirjoittaa kyseisen sanan ja etsiä siitä tietoa...


      • ..on
        tyhmä! kirjoitti:

        Ei tämä ole trolli. Tämä on VITSI. Osaatte kyllä olla omituisia aina välillä X-)

        trolli, idiootti.


      • glitooris
        ..on kirjoitti:

        trolli, idiootti.

        no se glitoris on huulikiillettä eli glitteriä. Ja orgasmiks sanotaan sitä kun hankitaa .org päätteinen www osote. Idiootit! :D


    • luen vaik netistä

      ookko nä vittu kasvanu tynnyris??!! sis ei kukaan ton ikänen kaveri voi olla tietämättä mis se on ja mikä se on. saati si olla haluamatta hinkata sitä. voi olla et sun naisasiat on aika paskasti!

    • jules1954

      Se on se kun varpaan kynnet lentää kattoon, tai vaitoehtosesti patjaan. Selkä ranka taipuu kuudelle mutkalle jakorvissa suhisee koski. Jos olet alottelija niin sen jälkeen häpeys. TUNNIN PÄÄSTÄ KOVA JÄBÄ, SE ON MOI.

    • 22

      suuresta todellisesta rakkaudesta.Ei mistään yhden yön seikkailusta.en ole uskovainen,mutta lukenut kokenut.
      SITTEN ,KUN OIKEAN LÖYTÄÄ SITTEN ON AITOA.RÄJÄHDYS TAPAHTUU SITTEN.ODOTA .ODOTA.KANNATTAA.SAAT ONNELLISEN LOPPU ELÄMÄN EI TARTTE AINA VAIHTAA,KUIN RUKKASTA.

    • ei-tietämätön

      Pojat! Miten ette voi tollasia asioita tietää? Tai kyllähän minä sen sinäänsä ymmärrän, sillä tytöillä on kaikenlaisia lehtiä, joissa tytöt kyselevät samaa.. Mutta AUTOMERKKI voi vittu... Ei noin tietämätön voi olla ;o Pojat, tutustukaa ensin Tyttöön ettette joudu nolatuksi. Kerrankin yks poika kysy Sitä tehdessä että mihin Se pitää laittaa.. Voi että kun oli noloa! Joten pliis.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe