Lobbaustyö oli merkittävää ja lopulta se toi kaivatun tuloksen. Paljon tässä kaupungissa onkin tehty tämänkin tehtaan mahdollistamiseksi. Onnea Lahti ja kiitos FAZER
Lahti sai makeimman tehtaansa ikinä!
9
256
Vastaukset
- Anonyymi
Onkin hyvä, että tulee makeiset. Muuten se on ollut Lahdessa kakan makuista touhua, kun on takapuolia nuoltu kärpäsenmäellä.
- Anonyymi
Sekin on kasvanut kokoajan ja on jo merkittävä yhtiö Lahdelle, 600 työntekijällä. Kenen takapuolia on nuoltu ja miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on kasvanut kokoajan ja on jo merkittävä yhtiö Lahdelle, 600 työntekijällä. Kenen takapuolia on nuoltu ja miksi?
Sinulle tuntuu takapuolet maistuvan niin jatka vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tuntuu takapuolet maistuvan niin jatka vaan.
Kasva sinä ensin aikuiseksi, ja opi ymmärtämään jotain taloudesta ja sen realiteeteista. Ei se raha tule seinästä ja sähkö töpselistä ihan noin tuosta vaan...
- Anonyymi
Täällähän on katkeraa kommentointia.
Vanhaan tehtaan työlöiset asialla.- Anonyymi
Sepä tuon selittäisi. Surkea juttu Vantaalle, mutta etenkin Lappeenrannalle.
- Anonyymi
Ei tullut taaskaan mitään kun kaupungin tunarit asialla.
- Anonyymi
Hallitus esti Fazerin aikeet tehtaan rakentamiselle joten Fazer on perääntynyt hankkeesta alv korotuksen syystä!
Lahti teki suuren pohjatyön alueelle hävittämällä suuret kalliot maisemasta ja se nyt saa olla sellainen alue jatkossa ns. maailman tappiin saakka!- Anonyymi
Hävitetty sielä on aina, jopa ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291