Huonoa ja tylyä

Anonyymi

Olipas harvinaisen töykeä palvelu Tokmannin kasalla tiistai illalla?Luulisi jo kun on vähän elämää nähnyt henkilö niin osaisi olla ihmisiksi eikä noin.

27

2755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos palautteesta t. Tokmannin edustaja

    • Anonyymi

      Ihmetyttää että tuollainen voi jatkua, tiedän että ei ihmisiä voi potkia helposti pois. Mutta eikö voisi tehtäviä vaihtamalla, siirtää pois pelottelemasta ihmisiä. Se käytös on ihan järkyttävää, liekö jotain ulkopaikkakunta-vihaa. Koska kun paikalle tulee joku "tuttu", niin osataan kyllä olla niin hymyilevä ja ystävällinen.
      Vaihtoon...

      • Anonyymi

        Kyllä minä sitä kääkkää pelkään vaikka olen ihan paikallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä sitä kääkkää pelkään vaikka olen ihan paikallinen.

        Siis tähänkö on tultu että pelätään kaupan myyjää? Anna kun arvaan, olet myös ilmastoahdistunut ja diagnoosina F40.1.


    • Anonyymi

      No ei pelätä mut toivoo että jokin muu henkilö töissä

    • Anonyymi

      Halvalla ei hyvää saa, ei edes hyvää asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      Ja kuulisitte miten kohtelee kesätyötekijöitä. Ei ollut nuorilla sen jälkeen hinkua hänen kanssaan töissä olla. Miten hän saa jatkaa vuodesta toiseen samaa töykeätä käytöstä? Minusta saisi jo ylemmältä taholta puuttua jos lähiesimies ei siihen kykene!

    • Anonyymi

      Tämäkään asia ei etene täällä suolessa valittamalla, ja valitettavasti myös muiden työntekijöiden maine tahraantuu, sillä eihän kaikki tiedä ketä työntekijää aloittaja ja kommentoivat ihmiset tarkoittavat. Eiköhän siellä Tokmannin eteisessä ole jokin palautelaatikko johon voisi nämä vuodatukset jättää, silloin saattaisivat mennä oikeaan osoitteeseen.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikki tietää, mistä puhutaan. Ja jollet tiedä niin anna sitten asian olla. Mutta pitäisi varmaan laittaa viestiä pääkonttoriin, jos ne voisivat tehdä jotain.

      • Anonyymi

        >anna asian olla
        Siis luuletko ettei porukalla rupea mielenkiinto saati epäilyt heräämään kun täällä vihjaillaan..


    • Anonyymi

      Onko tänään töissä?

    • Anonyymi

      Joku voisi laittaa tänne, työvuorolistan ! Niin voisi valita koska käy kaupassa !
      Säästyisi näkemästä hapanta naamaa:)

      • Anonyymi

        Kyllä niitä eksyjä henkilöitä on muidenkin kauppojen kassalla ! Kannattais varmaan vähän testata ja selvittää onko henkilö sopiva moiseen hommaan ! Kaikista ei ole palveluammattiin !


    • Anonyymi

      Jotain rajaa, jos noin paljon ahdistaa niin tee ostoksesi missä lystäät mutta jätä Tokmanni rauhaan. Olen käynnyt kyseisessä kaupassa niin kauan kun se on ollut kylällä enkä ole saanut huonoa palvelua koskaa, Olisiko tässäkin niin että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, Toiseksi me kaikki ollaan ihmisiä jolla on hyviä ja huonoja päiviä.

      • Anonyymi

        Sitten on täysin selvää, että kuulut kyseisen henkilön "kaveri" piiriin. Ilmankos täällä yrität vähätellä ongelmaa. Kukaan ei ole koskaan, väittänytkään että Tokmannin koko henkilökunta liittyy tähän. Lähes kaikki ovat huippu ystävällisiä ja asiallisia.
        Meillä oli sukulaisia kylässä ja he kävivät kyseisessä liikkeessä. Kun tulivat takaisin kysyivät että mikä tuo henkilö on siellä kassalla, kaikki asiakkaat saivat osansa kiukuttelusta.
        Eli ei ole ihan kunnossa nuo hommat siellä. Harmittaa jo muiden työntekijöiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on täysin selvää, että kuulut kyseisen henkilön "kaveri" piiriin. Ilmankos täällä yrität vähätellä ongelmaa. Kukaan ei ole koskaan, väittänytkään että Tokmannin koko henkilökunta liittyy tähän. Lähes kaikki ovat huippu ystävällisiä ja asiallisia.
        Meillä oli sukulaisia kylässä ja he kävivät kyseisessä liikkeessä. Kun tulivat takaisin kysyivät että mikä tuo henkilö on siellä kassalla, kaikki asiakkaat saivat osansa kiukuttelusta.
        Eli ei ole ihan kunnossa nuo hommat siellä. Harmittaa jo muiden työntekijöiden puolesta.

        Oletko sama tyyppi jonka kyläilypaikan tiellä oli mukamas lantaa levitelty, kävin siellä ajelemassa ja sain todeta että ainoa lannan levittäjä olikin vain kirjoittaja joka valehteli täällä suolessa. Aikalailla samalla kaavalla täällä ilmestyy nykyää viikottain joku henkilöön kohdistuva herjausketju joka kertoo kirjoittajan omasta pahasta olosta. Tällä viikolla aloitettu kiusaamisketu on nyt pyynnöstäni poistettu ja on tutkinnassa.


    • Anonyymi

      Yrititkö pölliä jotain?

    • Anonyymi

      ;Kuulut kyseisen henkilön kaveripiiriin;. Höpö höpö kun en edes tiedä kestä työntekijästä sinä onneton noin kamalasti uliset.

    • Anonyymi

      Se isokokoinen varastomies kassalla?

      • Anonyymi

        nainen*


    • Anonyymi

      Ala-arvoista mollaamista, lopeta.

      • Anonyymi

        Olen ihan samaa mieltä, jos kerran työskentelee asiakaspalvelussa ei voi tuolla tavalla mollata asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä, jos kerran työskentelee asiakaspalvelussa ei voi tuolla tavalla mollata asiakkaita.

        Jäikö aamuvärssy tekemättä vai onko noustu väärällä jalalla ?


    • Anonyymi

      Tämä ihminen on myös vaikein työkaveri ketä olen kohdannut!

      • Anonyymi

        Ite en oo tehny päivääkää töitä


    • Anonyymi

      Tokmannin kasa? Mitä yrität jurputtaa?

    • Anonyymi

      Suomalainen juntti käy ostamassa kiinalaista krääsää halpatavaratalosta ja itkee internetissä kun ei saanut seitsemän euron ostoksesta hymyä ja ylistystä. Ei ihme että rokotteet menee kaupaksi jos joukossamme elää tälläisiä jämiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe