Vauva toiseen perheeseen, mitä nyt?

Anonyymi

Hei kohtalotoverit! Tai toivottavasti täällä niitä olisi.
Tilanne on sellainen, että olemme lasten isän kanssa eronneet viisi vuotta sitten ja lapset kouluikäisiä. Nyt lasten isän perheeseen tuli heille ensimmäinen yhteinen lapsi, muita lapsia heillä ei ole ollut ennen.
Minun lapset tietenkin innoissaan vauvasta, varsinkin tyttö. Poika enemmän neutraali, mutta tietenkin mukana hoidossa jne.. Tyttö ei vastaa puhelimeen eikä lue viestejä kun on isällään ja vauvaa hoitamassa.
Tiedän, että tilanne kaihertaa vain sen vuoksi kun ajattelen itseäni. Itsestä tuntu pahalle ja tuntuu kun oma äitiyden arvo olisi romahtanut tämän muutoksen myötä. Jos mietin asiaa lasten kannalta niin toki heille kiva asia, en sitä kiellä ja haluaisin nähdä tämän enemmän positiivisena muutoksena. Nyt en vaan saa päähän istutettua sellaista ajatusta. En vaan ole päässyt yli siitä, että nyt tosiaan heidän kodissaan on ”kokonainen perhe” johon itse en kuulu.
Ja ei, en halua itse enempää lapsia enkä ole vauvasta millään muotoa kateellinen, kyse ei ole siitä. Eikä häiritse ajatus, että ex-mies tehnyt samat temput nykyisen kumppanin kanssa kun minun kanssa. Tehkööt vauvoja enemmänkin, ei haittaa vaan ainoastaan kun miten saan oman äitiyden arvon nostettua ylös? Tai ainakin sen tunteen. Poltan itseni tätä menoa loppuun kun viikot jolloin lapset ovat täällä yritän olla mahdollisimman hyvä äiti ja antaa kaikkeni ja seuraavan viikon lapset ovat kuin kuolleet kun en kuule heistä yhtään mitään. Tuntuu, että ei psyykkeeni kestä tätä enää.
Itsellä siis uusi kumppani, mutta paljon poissa kotoa eikä yhteisiä lapsia olla hankkimassa. Tuntuu, että sen vuoksi meidän perhe minun luona on risane ..

51

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy tytöltä miksi ei vastaa tai lue viestejä ollessaan isällään. (Elä kuitenkaan koko ajan ole pommittamassa tai pitkään jaarittele puhelimessa silloin jos ei ole kummempaa.)
      Yritä olla stressaamatta ja ja murehtimatta. Keskity hyviin asioihin.
      Vauvan tulo on iso muutos. Ole tyytyväinen että tyttö pitää lapsesta ja haluaa hoitaa.

      • Anonyymi

        Se pienokainen on tytön sisar, tai veli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pienokainen on tytön sisar, tai veli.

        Jos lapsella on eri äiti niin eihän se ole lapsen sisko tai veli. Sisko- tai velipuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pienokainen on tytön sisar, tai veli.

        Ei ole, ei siskolla tai veljellä voi olla eri äiti ja siä! Sisaruksia on vain ne joilla on samat vanhemmat. HÖLMÖ!!!

        Ei ole siskoja ja velijä joka perheessä ja kaupungissa, ei ole vaan! Ei ole kaikki suomen perheet kaikkien sisaruksia tai veljiä.
        Mikä ihme muoti ilmiö on että kaikki suomen lapset on siksoja ja veljiä keksenenään ja kaikki naiset ja miehet on kaikkien äitejä ja isäiä?? Hei haloo.

        Jos joku napakettu rikkooo sun pehreen niin ei sen perheenrikojan kakarat ole sun lastensi veljiä ja sikoja... ne on hukkakuraa ja vieraita ihmisiä.


      • Anonyymi

        Kuka on onnellinen siitä että joku suttura rikkooo perheen ja tekeytyy tahallaan raskaaksi perheelliselle miehelle? Aivan järjetöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on onnellinen siitä että joku suttura rikkooo perheen ja tekeytyy tahallaan raskaaksi perheelliselle miehelle? Aivan järjetöntä.

        Alkuperäinen kirjoittaja:
        Niin tuo sisarusasia on sellainen mikä omaan korvaan myös kalskahtaa..tietenkin siellä toisessa kodissa puhutaan siskosta. Ja tämä vauva on (onneks) ihan äitinsä näköinen eli ei ollenkaan omien lasteni näköinen. En saa mahtuun omaan sanavarastooni, että puhuisin hänestä koskaan pikkusiskona. Never ever.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lapsella on eri äiti niin eihän se ole lapsen sisko tai veli. Sisko- tai velipuoli.

        Ei, juuri päinvastoin, jos isä on sama niin lasketaan täys sisarukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, juuri päinvastoin, jos isä on sama niin lasketaan täys sisarukseksi.

        Juurikin näin, tää on miesten maailma, kun sukunimi on sama ,kaikilla lapsilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, ei siskolla tai veljellä voi olla eri äiti ja siä! Sisaruksia on vain ne joilla on samat vanhemmat. HÖLMÖ!!!

        Ei ole siskoja ja velijä joka perheessä ja kaupungissa, ei ole vaan! Ei ole kaikki suomen perheet kaikkien sisaruksia tai veljiä.
        Mikä ihme muoti ilmiö on että kaikki suomen lapset on siksoja ja veljiä keksenenään ja kaikki naiset ja miehet on kaikkien äitejä ja isäiä?? Hei haloo.

        Jos joku napakettu rikkooo sun pehreen niin ei sen perheenrikojan kakarat ole sun lastensi veljiä ja sikoja... ne on hukkakuraa ja vieraita ihmisiä.

        Kuules ”napakettu” , jos lapsilla on sama isä ja eri äiti, niin juridisesti ne on sisaruksia, siis perillisiä.
        Ite olet ”hukkakuraa” .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on onnellinen siitä että joku suttura rikkooo perheen ja tekeytyy tahallaan raskaaksi perheelliselle miehelle? Aivan järjetöntä.

        Kuka on onnellinen siitä että joku häntähessu rikkooo perheen ja tekee tahallaan raskaaksi perheellisen naisen ? Aivan järjetöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, ei siskolla tai veljellä voi olla eri äiti ja siä! Sisaruksia on vain ne joilla on samat vanhemmat. HÖLMÖ!!!

        Ei ole siskoja ja velijä joka perheessä ja kaupungissa, ei ole vaan! Ei ole kaikki suomen perheet kaikkien sisaruksia tai veljiä.
        Mikä ihme muoti ilmiö on että kaikki suomen lapset on siksoja ja veljiä keksenenään ja kaikki naiset ja miehet on kaikkien äitejä ja isäiä?? Hei haloo.

        Jos joku napakettu rikkooo sun pehreen niin ei sen perheenrikojan kakarat ole sun lastensi veljiä ja sikoja... ne on hukkakuraa ja vieraita ihmisiä.

        Sinä se vasta hölmö olet 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules ”napakettu” , jos lapsilla on sama isä ja eri äiti, niin juridisesti ne on sisaruksia, siis perillisiä.
        Ite olet ”hukkakuraa” .

        No ei ole!!! Ei minukaan lapsilla ole vieraita sisaruksia, ei kukaan naapurin lapsi tai koulukaveri, tai muu lapsi vastaantueleva ole sisaruksia mun lasteni kanssa ei kenenkään.

        Sisaruksia ON VAAN SAMOJA VANENEMMISTA OLEVAT LAPSET!

        Muu on kuvitelmaa ja toiveajattelua että kaikki olisi sirauksia keskenään.

        perheenrikkojat gtekee näitä outoja juttuja, äitipuolet isäpuolet, sirapuolet... EI OLE PUOLIKKAITA IHMISIÄ, ON VAAN KOKONAISIA.

        On turha toota sitä että kun perheenrikkoja tekee salaa lapsen perheellisen kanssa että heti on miehen lsset sisoja ja veljiä hänen kakaroidensa kanssa!!! heheeee.... päivän paras vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole!!! Ei minukaan lapsilla ole vieraita sisaruksia, ei kukaan naapurin lapsi tai koulukaveri, tai muu lapsi vastaantueleva ole sisaruksia mun lasteni kanssa ei kenenkään.

        Sisaruksia ON VAAN SAMOJA VANENEMMISTA OLEVAT LAPSET!

        Muu on kuvitelmaa ja toiveajattelua että kaikki olisi sirauksia keskenään.

        perheenrikkojat gtekee näitä outoja juttuja, äitipuolet isäpuolet, sirapuolet... EI OLE PUOLIKKAITA IHMISIÄ, ON VAAN KOKONAISIA.

        On turha toota sitä että kun perheenrikkoja tekee salaa lapsen perheellisen kanssa että heti on miehen lsset sisoja ja veljiä hänen kakaroidensa kanssa!!! heheeee.... päivän paras vitsi.

        On sulla idiootti ajatusmaailma, mistäs tiedät , ettei sunkaan kakaroilla ole sisaruksia ympäri kylää, kun ukkos oli aikamoinen häntähessu , olet itse kertonut jo vuosia sitten , että ukkos petti mennen tullen ja lopulta jätti sinut, Lissu ja sinä syytät vain sutturoita ja naikkosia joiden perässä ukkosi juoksi häntä suorana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla idiootti ajatusmaailma, mistäs tiedät , ettei sunkaan kakaroilla ole sisaruksia ympäri kylää, kun ukkos oli aikamoinen häntähessu , olet itse kertonut jo vuosia sitten , että ukkos petti mennen tullen ja lopulta jätti sinut, Lissu ja sinä syytät vain sutturoita ja naikkosia joiden perässä ukkosi juoksi häntä suorana.

        Ennemmin iti hoitaa lasit kokonaan kuin että lapset pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja pehreen rikkojia ! En ymmärrämiksi ne tunkeutuvat väksin meihen lasten elämään ja elämäänsiivellä miehen talossa. Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen ja laten rahat.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan nasiaan ja makselemaan tämän viinoja. Kaikkea ne sutturar tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on onnellinen siitä että joku suttura rikkooo perheen ja tekeytyy tahallaan raskaaksi perheelliselle miehelle? Aivan järjetöntä.

        Jouuuuuuu, naikkoset kräsiiiiiiiiiii💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole!!! Ei minukaan lapsilla ole vieraita sisaruksia, ei kukaan naapurin lapsi tai koulukaveri, tai muu lapsi vastaantueleva ole sisaruksia mun lasteni kanssa ei kenenkään.

        Sisaruksia ON VAAN SAMOJA VANENEMMISTA OLEVAT LAPSET!

        Muu on kuvitelmaa ja toiveajattelua että kaikki olisi sirauksia keskenään.

        perheenrikkojat gtekee näitä outoja juttuja, äitipuolet isäpuolet, sirapuolet... EI OLE PUOLIKKAITA IHMISIÄ, ON VAAN KOKONAISIA.

        On turha toota sitä että kun perheenrikkoja tekee salaa lapsen perheellisen kanssa että heti on miehen lsset sisoja ja veljiä hänen kakaroidensa kanssa!!! heheeee.... päivän paras vitsi.

        Sinä käyt puolivaloilla.


    • Anonyymi

      Sen siitä saa kun eroaa melkein heti niin ei mene kauaakaan kun sillä äijälläsi aletaan teetättään uutta kakaraa ettei sillä menisi elatusmaksuja edellisiin niin paljoa.

      • Anonyymi

        Joo, kuka tekee lapsia miehenkanssa jonka hylkää entiset lapset??? Rahan toivossa ilmeisesti perheenrikkoja tkeee, saa jäädä kotiin lakkaamaan kynsiä ja lapsiet tuovat rahaa elareiden muodossas, ja kakki kärsii. Mies eniten kun suttura lakkaa vaan kynsiä, miehen rahoilla.

        Eikö näitä sutturoita saa vastuuseen??? Tekevät usean miehen kanssa lapsia ja kerää elareita??? 20 000 e sakko ja inikuiste elarit rikotun perheen äidille ja lapsille 8 tonnia perh lapsi joka kuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kuka tekee lapsia miehenkanssa jonka hylkää entiset lapset??? Rahan toivossa ilmeisesti perheenrikkoja tkeee, saa jäädä kotiin lakkaamaan kynsiä ja lapsiet tuovat rahaa elareiden muodossas, ja kakki kärsii. Mies eniten kun suttura lakkaa vaan kynsiä, miehen rahoilla.

        Eikö näitä sutturoita saa vastuuseen??? Tekevät usean miehen kanssa lapsia ja kerää elareita??? 20 000 e sakko ja inikuiste elarit rikotun perheen äidille ja lapsille 8 tonnia perh lapsi joka kuu.

        Tässä tapauksessa mies ei ole hyljännyt lapsiaan , vaan hänen lapset on vuoroviikoin isänsä luona.
        Sinunkin häntähessu ukkosi olis lapsiaan halunnut luokseen , mutta sinä et antanut, sinä vieraannutit lapset isästään, halusit kostaa exällesi, kun se petti ja jätti sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa mies ei ole hyljännyt lapsiaan , vaan hänen lapset on vuoroviikoin isänsä luona.
        Sinunkin häntähessu ukkosi olis lapsiaan halunnut luokseen , mutta sinä et antanut, sinä vieraannutit lapset isästään, halusit kostaa exällesi, kun se petti ja jätti sinut.

        No en, minä rakastan ja rakastin lasiani niin kovasti etei yksikään suttura päässyt heitä näkemään! Ihan kauhistuttaa, jos joku sutura olisi meille tullut haisemaan. Hyi... lapsetkin ovat onnellisia kun on ihana äiti joka on heidän puolellaan.

        Kuka antaa omat lapset sutturoiden kysniin??? Ei ole sellainen äiti vaan mikä lie lapsien vihaaja. Heheee... hurjaa on jos sutturat lapsia näkisi, mitä liie olisivat nyt. En todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka tuo lapset sutturoiden luokse tai sutturat tulisi lasten jaäidin kotiin????? Meille ei tulla ikinä, jos mies lähtee, saa mennä, eikä takasin ole tulemista, eikä sutturoita meille tuoda emmekä me mene sutturoita katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, minä rakastan ja rakastin lasiani niin kovasti etei yksikään suttura päässyt heitä näkemään! Ihan kauhistuttaa, jos joku sutura olisi meille tullut haisemaan. Hyi... lapsetkin ovat onnellisia kun on ihana äiti joka on heidän puolellaan.

        Kuka antaa omat lapset sutturoiden kysniin??? Ei ole sellainen äiti vaan mikä lie lapsien vihaaja. Heheee... hurjaa on jos sutturat lapsia näkisi, mitä liie olisivat nyt. En todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka tuo lapset sutturoiden luokse tai sutturat tulisi lasten jaäidin kotiin????? Meille ei tulla ikinä, jos mies lähtee, saa mennä, eikä takasin ole tulemista, eikä sutturoita meille tuoda emmekä me mene sutturoita katsomaan.

        Sen huomaa, että rakastat lasia , taidat nytkin olla kännissä ja pidät lasistasi huolta.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, minä rakastan ja rakastin lasiani niin kovasti etei yksikään suttura päässyt heitä näkemään! Ihan kauhistuttaa, jos joku sutura olisi meille tullut haisemaan. Hyi... lapsetkin ovat onnellisia kun on ihana äiti joka on heidän puolellaan.

        Kuka antaa omat lapset sutturoiden kysniin??? Ei ole sellainen äiti vaan mikä lie lapsien vihaaja. Heheee... hurjaa on jos sutturat lapsia näkisi, mitä liie olisivat nyt. En todellakaan ymmärrä ihmisiä jotka tuo lapset sutturoiden luokse tai sutturat tulisi lasten jaäidin kotiin????? Meille ei tulla ikinä, jos mies lähtee, saa mennä, eikä takasin ole tulemista, eikä sutturoita meille tuoda emmekä me mene sutturoita katsomaan.

        Oliko ex ”miehesi” suttura , oletko lesbo?


    • Anonyymi

      Miksi se sua vaivaa, ei se vauva ole sulta pois.

      • Anonyymi

        Eihån siitä ollutkaan kysymys. Luitko ensimmäisen viestini?
        Ajattelin, että täältä voisi saada vertaistukea ja uutta näkökulmaa, mutta viestit lähtikin ihan laukalle.
        Virallisestihan jos jompi kumpi vanhempi on eri on silloin kyse sisarusPUOLESTA. Eihän siitä pääse yli eikä ympäri. Saahan siitä vääntää jotain muuta jos haluaa, mutta fakta on fakta.
        Ensimmäisessä viestissä enemmän yritin tuoda esille sitä, että miten te muut viikko-viikkojaolla olevat äidit olette päässeet toisen perheen muutoksista yli? Itse kun jostain syystä koen vahvaa ulkopuolisuuden tunnetta ja lapsettomat viikot olen kuin ilmaa enkä koe olevani äiti silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihån siitä ollutkaan kysymys. Luitko ensimmäisen viestini?
        Ajattelin, että täältä voisi saada vertaistukea ja uutta näkökulmaa, mutta viestit lähtikin ihan laukalle.
        Virallisestihan jos jompi kumpi vanhempi on eri on silloin kyse sisarusPUOLESTA. Eihän siitä pääse yli eikä ympäri. Saahan siitä vääntää jotain muuta jos haluaa, mutta fakta on fakta.
        Ensimmäisessä viestissä enemmän yritin tuoda esille sitä, että miten te muut viikko-viikkojaolla olevat äidit olette päässeet toisen perheen muutoksista yli? Itse kun jostain syystä koen vahvaa ulkopuolisuuden tunnetta ja lapsettomat viikot olen kuin ilmaa enkä koe olevani äiti silloin.

        Höh, minä ainakin nautin siitä ajasta , kun lapset on isällään , saan tehdä mitä lystään, enkä ole vastuussa sillon, kun itsestäni.
        En ymmärrä sinua, mihin se sun äitiys häviää, kun lapset on isällään , ei sitten mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, minä ainakin nautin siitä ajasta , kun lapset on isällään , saan tehdä mitä lystään, enkä ole vastuussa sillon, kun itsestäni.
        En ymmärrä sinua, mihin se sun äitiys häviää, kun lapset on isällään , ei sitten mihinkään.

        No ilmeisesti et ole vastaavassa tilanteessa niin en ymmärrä miksi edes vastasit kun nimenomaan etsin VERTAISTUKEA. En arvostelua, en tuomitsemista, mutta ilmeisesti liikaa pyydetty tämmöiseltä palstalla pyörivistä katkerista yh-äideistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti et ole vastaavassa tilanteessa niin en ymmärrä miksi edes vastasit kun nimenomaan etsin VERTAISTUKEA. En arvostelua, en tuomitsemista, mutta ilmeisesti liikaa pyydetty tämmöiseltä palstalla pyörivistä katkerista yh-äideistä.

        Itse olet katkera .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, minä ainakin nautin siitä ajasta , kun lapset on isällään , saan tehdä mitä lystään, enkä ole vastuussa sillon, kun itsestäni.
        En ymmärrä sinua, mihin se sun äitiys häviää, kun lapset on isällään , ei sitten mihinkään.

        Nooletpa huono äiti kun et halua olla lastesi kanssa. Miksi sitten olet tehnyt lapsia jos et halua olla heidän kanssaan? Rilluttelet ja kuljet kapakassa, joo ei sinne lapsia voi viedä, mutta jos haluat kaljotella, niin lapset ei kuulu sitten sun elämääsi, miksi teit?

        Minä en oisi ikinä olla ilman lapsiani, Sutturoille en olisi uskaltanut lapsiani antaa yhtään, hyi... onneksi mieskin sanoi ettei sutturat kuulu meidän elämään, eikä ikinä pakottanut meitä niitä nätiä näkemään. Hyh... en voisi kuvitellakkaan mitä lapsistani olisi tullut, jos sutturat olisi päässeet heitä näkeööön!
        Varmasti olisivat huonoilla teillä, ja kasvaneet kieroon, enkä olisi varmasti halunnutkaan nähdä, jos sutturat olisivat he nähneet.
        Nytovat aikuisia ja hylänneet osänsä, kun hän hylkäsi sutturoiden takia lapsensa. Hirvee ajatus että sutturat olisi meille tuleet!!! En tajuu kuka päästää sutturat lastensa lhelle!!! hrrr... ihan puistattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooletpa huono äiti kun et halua olla lastesi kanssa. Miksi sitten olet tehnyt lapsia jos et halua olla heidän kanssaan? Rilluttelet ja kuljet kapakassa, joo ei sinne lapsia voi viedä, mutta jos haluat kaljotella, niin lapset ei kuulu sitten sun elämääsi, miksi teit?

        Minä en oisi ikinä olla ilman lapsiani, Sutturoille en olisi uskaltanut lapsiani antaa yhtään, hyi... onneksi mieskin sanoi ettei sutturat kuulu meidän elämään, eikä ikinä pakottanut meitä niitä nätiä näkemään. Hyh... en voisi kuvitellakkaan mitä lapsistani olisi tullut, jos sutturat olisi päässeet heitä näkeööön!
        Varmasti olisivat huonoilla teillä, ja kasvaneet kieroon, enkä olisi varmasti halunnutkaan nähdä, jos sutturat olisivat he nähneet.
        Nytovat aikuisia ja hylänneet osänsä, kun hän hylkäsi sutturoiden takia lapsensa. Hirvee ajatus että sutturat olisi meille tuleet!!! En tajuu kuka päästää sutturat lastensa lhelle!!! hrrr... ihan puistattaa.

        Hei kännikala , en minä ole mitenkään huono äiti, minun lapsillani on myös isä ,joka haluaa myös olla lastemme kanssa ja jakaa vanhemmuuden.
        Eikä meillä ole mitään ”sutturoita ” missään, mitä lienevät, ja minä en käytä alkoholia enkä muitakaan päihteitä, mutta sinä taidat nytkin olla aika tuiskeessa , kun kirjoituksiasi lukee.
        Sinä se olet erittäin huono äiti, jos olet lapset vieroittanut isästään.
        Lapsiparat joutuu olemaan tuolaisen katkeran juopon kanssa.
        Sinun kanssa ne kasvaa juopoiksi ja katkeriksi vihaajiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilmeisesti et ole vastaavassa tilanteessa niin en ymmärrä miksi edes vastasit kun nimenomaan etsin VERTAISTUKEA. En arvostelua, en tuomitsemista, mutta ilmeisesti liikaa pyydetty tämmöiseltä palstalla pyörivistä katkerista yh-äideistä.

        Johan pomppas! Itse olet katkera!


    • Anonyymi

      Hyi mikä suttura se miehen naikkonen!!!! heti vaan kakaroita tekemän että saa rahaa! Tullasen naikkosen kakarat ei ole kenenkään sisaruksia, ei siten ole! Sisarus on omien yhteiseten vanhempien lapsi. Sutturat vaan kehittelee kaikenmaailman nimiä ihmisille peitellääkseen omaa häpeäänsä. Kai niillä on koirapuoli, talopuoli, laukkupuoli, keittiöpuoli jne. Hassua pitää miehestä kii et tahallaan tekeytyy raskaksi. Hyi s..tana.

      itse en antaisi omien lasten edes mennä isänsä luokse jos tollannen manipuloija näätä on siellä. Eikä lapset halusikaan, miksi isä tekee uusia kakaroita kun jätti heidät???? se on karmivaa. Suttuat voi tehdä mitä vaan, he ei käpee mitään, rikkoo joka viikko uusia peheitä ja monia kerrallaan...

      • Anonyymi

        Tai puolihullu.


      • Anonyymi

        Hakeudu hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu hoitoon

        Ai siksi kun rakastaa omia lapsiaa yli kaiken??? Onpa syy hoitoon hakeutumiselle.

        Sinä sitä hoitoa tarviit, kun puolustelet perheenrikkojia ja heidän tekosiaan.
        Miehän siinä enitenkärsii kun sutura pakottaa hylkäämään omat lapset ja haukkumaan eksän ja vanhempansa ja koko suvun ja haastaa riitaa. Olet ilmeiseti se perheenrikkoja, kun hyväksyt tuommoset tekoset. Hyi.

        Ei ihme että isättömiä lapsia on paljon, ja koulussakin ne jotka joutuu pakolla näkemään isänsäsutturat on oppimisvaikeuksia, mielenterveyshäiriöitä, käytöshäiriöitä, toistenkiusaamista ja lintsaamista ym ongelmia, ja koulu ei suju ei millään eikä osga laskea eikä lkukea vielä kutosellakaan.

        Ja kaikki vain siksi että sutturat rikkoo onnellisia perheitä ja hauttivat siitä. Olen nähnyt ja viusta hyvin seurannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siksi kun rakastaa omia lapsiaa yli kaiken??? Onpa syy hoitoon hakeutumiselle.

        Sinä sitä hoitoa tarviit, kun puolustelet perheenrikkojia ja heidän tekosiaan.
        Miehän siinä enitenkärsii kun sutura pakottaa hylkäämään omat lapset ja haukkumaan eksän ja vanhempansa ja koko suvun ja haastaa riitaa. Olet ilmeiseti se perheenrikkoja, kun hyväksyt tuommoset tekoset. Hyi.

        Ei ihme että isättömiä lapsia on paljon, ja koulussakin ne jotka joutuu pakolla näkemään isänsäsutturat on oppimisvaikeuksia, mielenterveyshäiriöitä, käytöshäiriöitä, toistenkiusaamista ja lintsaamista ym ongelmia, ja koulu ei suju ei millään eikä osga laskea eikä lkukea vielä kutosellakaan.

        Ja kaikki vain siksi että sutturat rikkoo onnellisia perheitä ja hauttivat siitä. Olen nähnyt ja viusta hyvin seurannut.

        Kyllä sun lapsilla on sinun elämäntapasi tähden oppimisvaikeuksia , kun sinä pidät vaan huolta lasistasi, ettei kukaan muu juo sun viinojasi ja tuo muu asia mistä puhut on täyttä soopaa, kyllä olet hoidon tarpeessa , olet juonut jo aivosikin.


      • Anonyymi

        Kirjoitatko jostain hoitolaitoksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu hoitoon

        Perheen rikkoo aina ulkopuolinen ihminen melkee aina naikkonen, nainen jolla ei ole ollut koskaanmiestä eikä lasia siis sitä perhettä. Hän ei ymmärrä että vartattuun mieheen ei koketa, koska on katkera että muilla on muttei hänellä meistä. Kun hän on saanut miehen kiikkiin alkaa exän ja lasten haukkumeinen ja ajaminen pois miehen mielestä ja sen jälkeen syyttäminen miehenlapsia ja exää omista ongelmistaan. Näistä tunnistää perheenrikojan, ja heitä on kuule pilvin pimein.
        Usein ne naikkoset jotka rikkoo perheen ovat epäonnistuneita kaikessa, työttömiä, heillä ei ole ystäviä ei mitään ilon aihetta, juoppoja useimmiten ja kapakkakeijuja.
        Siksi heillä ei ole tajua siitä miltä tuntuu miehestä ja lapsista ja ex vaimosta pakkoerota.
        Yleensä mies lähtee lapsettoman sutturan matkaan tosi helposti kun se näätä pakottaa.
        Naisille lapset ovat tärekeimmät kuin uudet miehet, miehet taas haluaa sitä vapautta lapsista, uusia seikkailuita, on kiva viataa lapse sutturoihin ja eivät ymmrrä että nämä epätoivoiset naiset elää niiden siivellä, kunmiehen rahat loppuu etsitään uusi urhi. Niitä kyllä kierot naiset saavati hme kyllä.


    • Anonyymi

      Hei Ap . Luin kirjoituksesi ja mieleeni nousi tunnettu runo " Sinun lapsesi eivät ole sinun lapsiasi", eli lapset ovat meillä ikään kuin lainassa ja annamme heille mahdollisimman hyvän kasvupohjan elämään. Tyttäresi hoivaa pikkuvauvaa joka on hänestä ihmeellinen- Aikuisen ja lapsen tunteet eivät ole samanlaisia. Sinä koet olevasi tunteiden kanssa tässä tilanteessa eksyksissä. Sanotaan , että itse valitsemme, miten suhtaudumme eri tilanteisiin. Uskon, että olet yksi tuhansista jotka vastaavassa tilanteessa tuntevat samoin. Uskon, että olet hyvä äiti, mutta olet myös aikuinen nainen, ja ymmärrät ettei mikään riistä Sinulta mitään. Lapset kasvavat, heidän elämäänsä tulee aina kuulumaan tämä uusinkin tulokas. Älä anna itsesi fiksoitua mitenkään ex- miehesi elämän pohdiskeluihin. Anna tunteiden tulla ja mennä, niinhän me kaikki muutkin teemme omissa kriiseissämme.

      • Anonyymi

        No huh, noita sun omia oppejasi. Lapset ei ole lainoja, ne palautetaan, lapest pysyy. Minun lapset ei ole ainkaan olleet lainoja, he ovat nyt perheellisiä ja yhä minun lapsiani. En ole palauttanut niitä mihinkään.

        Älä viitsi suoltaa tyhmyyksiä. Olet itse varmasti se perheenrikkoja, et muuten puhuisi moista potaskaa.
        Kukaan NORMAALI ÄITI JA ISÄ EI TUO SUTTUROITA OMAN LASTENSA ETEEN, EIKÄ TEE UUSIA LAPSIA JA HYLKÄÄ EDELLISIÄ!!! Aivan käsittämätlntä touhua.

        Jos lapset on lainoja niin äiti on vaan synnyttäjä ja hylkää omat lapset heti ja uusi uuniin, niinkö? Huh hu sun ajatusmaailmaasi.

        Esineet ja tavarat voi olla lainojamuttei IHMISET EIKÄ VARSINKAAN LAPSET! olet huono äiti jos heität lapsei pois kun kyllästyt.


      • Anonyymi

        En käsitä siun maailmaa kun tykkää siitä että naikkoset rikkoo hänen perheensä jota ei tarvi elättää omia lapsia,nehä on vaan lainaa Kaljaa kyllä ostetaan mutta eilapsita huolehdita. Lapsettomat naiset on semmosia, elävät siivellä meihen kustannuksella, kaljottelee ja viinaa virtaa. Manipuloi mieht lapsiaan vastaan ja haastavat riitaa. Nautivat kun exä ja lapet kaipaa isää. Toisen rahoill aon helppo elää ja jättä lapset isättömiksi.
        Onneksi on äidit jotka ei lapsiaan hylkäää ikinä, sen vuoksihan miehet hylkää kun säästää rahaa ja ädit huolehtii ja maksaa. Minun laspet ovat sononeet ,että oln maailman paras äiti, kun en pästänyt sutturoita meille katsomaan.


    • Anonyymi

      Sinä et ymmärrä mitään. Kiihkoilet pöljyyksiä. Sutturoista. Lapsuuden koti on se paikka josta saadaan elämän eväitä, ravinnon, huolenpidon ja sosiaalisten valmiuksien lisäksi myös kulttuuriperintö. Laina tarkoittaa ettei ketään ihmistä voi pysyvästi OMISTAA, jokaisella on myös oma tahto, omia valintoja ja unelmia. Oma äitiytesi on ristiriitainen, ja voi olla , että joskus anoppina tulet yllättymään. kuinka väärässä olet ollut. Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Juuri nin. Minä olen lapsilleni antanut hyvt eväät, että sutturat ei kuulu meidän elämään eikä heitä tarvi nää. Siinä olhdet oikeessa, miksi sitten huudat täällä?

        Kukaan lapsi ei tarvi elämään vieraita sutturoita, he tarvivat isän ja äidin, jos isä ei jaksa olla perheessä ja stturat vie, niin sille ei voi mitään, mutta lapsien ei arvi nähdä sutturoita. Eikä sitä jkauheutta että joutuisi meneään neitä katsomaan ja näkemään.

        Lapset kuuluu äidille , se jojka lapset hylkää, ei ole oiekutettu vaatimaan yhtään mitään. Ei siä voi vaatia että lapset menee pilalle nähtyään hänen sutturansa, lapsilla on oikeus turvalliseen lapsuuteen äidin luona.

        Kun meiltä mies vietiin, lapset eivät halunneet olla isän kanssa missään tekemisissä, jos hylkäsi heidät lapset ja lasten lapset ovat hylänneet isänsä. Se on täysin oikein. Ihan olen hyvilläni, että lapseni ovat fiksumpia kuin heidän isä!!! Ei olla sutturoita nähty eikä meille ole tunkeutuneet emmekä me ole menneet sinne mörskään homehtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nin. Minä olen lapsilleni antanut hyvt eväät, että sutturat ei kuulu meidän elämään eikä heitä tarvi nää. Siinä olhdet oikeessa, miksi sitten huudat täällä?

        Kukaan lapsi ei tarvi elämään vieraita sutturoita, he tarvivat isän ja äidin, jos isä ei jaksa olla perheessä ja stturat vie, niin sille ei voi mitään, mutta lapsien ei arvi nähdä sutturoita. Eikä sitä jkauheutta että joutuisi meneään neitä katsomaan ja näkemään.

        Lapset kuuluu äidille , se jojka lapset hylkää, ei ole oiekutettu vaatimaan yhtään mitään. Ei siä voi vaatia että lapset menee pilalle nähtyään hänen sutturansa, lapsilla on oikeus turvalliseen lapsuuteen äidin luona.

        Kun meiltä mies vietiin, lapset eivät halunneet olla isän kanssa missään tekemisissä, jos hylkäsi heidät lapset ja lasten lapset ovat hylänneet isänsä. Se on täysin oikein. Ihan olen hyvilläni, että lapseni ovat fiksumpia kuin heidän isä!!! Ei olla sutturoita nähty eikä meille ole tunkeutuneet emmekä me ole menneet sinne mörskään homehtumaan.

        Sairasta tekstiä, hae apua , varaa aika mielenterveystoimistoon.


      • Anonyymi

        Ei tolla trollilla ole perhettä, hän on yksinäinen vanha katkera alkoholisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nin. Minä olen lapsilleni antanut hyvt eväät, että sutturat ei kuulu meidän elämään eikä heitä tarvi nää. Siinä olhdet oikeessa, miksi sitten huudat täällä?

        Kukaan lapsi ei tarvi elämään vieraita sutturoita, he tarvivat isän ja äidin, jos isä ei jaksa olla perheessä ja stturat vie, niin sille ei voi mitään, mutta lapsien ei arvi nähdä sutturoita. Eikä sitä jkauheutta että joutuisi meneään neitä katsomaan ja näkemään.

        Lapset kuuluu äidille , se jojka lapset hylkää, ei ole oiekutettu vaatimaan yhtään mitään. Ei siä voi vaatia että lapset menee pilalle nähtyään hänen sutturansa, lapsilla on oikeus turvalliseen lapsuuteen äidin luona.

        Kun meiltä mies vietiin, lapset eivät halunneet olla isän kanssa missään tekemisissä, jos hylkäsi heidät lapset ja lasten lapset ovat hylänneet isänsä. Se on täysin oikein. Ihan olen hyvilläni, että lapseni ovat fiksumpia kuin heidän isä!!! Ei olla sutturoita nähty eikä meille ole tunkeutuneet emmekä me ole menneet sinne mörskään homehtumaan.

        Blaaaa, blaaa Lissu.


    • Anonyymi

      Mitä sinulle kuuluu mitä siellä entisen miehesi perheessä tapahtuu, pääasia, että teidän yhteiset lapset käy isäänsä ja pikku sisarustaan tapaamassa, sinä olet eronnut jo viisi vuotta sitten ja sinulla uusi kumppani, keskity omaan perheeseen , ja sinä olet äiti teidän yhteisille lapsille exäsi kanssa, ja jos tuo vauva nyt niin kaivertaa, niin tee sinäkin vauva uuden kumppanisi kanssa, jos hänelle se sopii.

      • Anonyymi

        Oho, vai ei kuulu? Tietysti kuuluu. Pääasiahan on ettei lapset mene isän sutturoita katsomaan, se on mielnvikasta toimintaa jos mies antaa sutturoiden nähdä omt lapset. huh huh... ei kukaan normaali isä anna lasten nähdä sutturoita, eikö riitä että he rikkoivat jo lasten perheen, pitääkö vielä sutturan päästä lapsia haukkumaan ja koko sukua???? En ikinä voisi niin tehdä omilleni,

        Sellanen ei ole isä jonka antaa luvan sutturoille nähdä lapsensa, eikä ansaitse edes enää lapsian.

        Kyllä vaan hyvä äiti pitää huolta omista lapsista, eikä sutturat kuulu heidän perheeseen, mies voi mennä sutturoita kantsoon vaikka kapakkaan, mutta lpsia ei saa sotkea sutturoiden mielipuolisiin juttuihin ja eikä nähdä heitä.

        En voisi kuviterllakaan että mun lapset olisi koskaan nähneet sutturoita, olisvat menneet pilalle, riittää kun suttura rikoi perheen.
        Huh ihan puistattaa moinen ajatusmaailma sutturoiden sekoilleen miehen kanssa.
        isä on lasten, eikä sutturoilla ole mitään sijaa kenenkään lasten kanssa. Tehkööt omat jos haluaa kiusata lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vai ei kuulu? Tietysti kuuluu. Pääasiahan on ettei lapset mene isän sutturoita katsomaan, se on mielnvikasta toimintaa jos mies antaa sutturoiden nähdä omt lapset. huh huh... ei kukaan normaali isä anna lasten nähdä sutturoita, eikö riitä että he rikkoivat jo lasten perheen, pitääkö vielä sutturan päästä lapsia haukkumaan ja koko sukua???? En ikinä voisi niin tehdä omilleni,

        Sellanen ei ole isä jonka antaa luvan sutturoille nähdä lapsensa, eikä ansaitse edes enää lapsian.

        Kyllä vaan hyvä äiti pitää huolta omista lapsista, eikä sutturat kuulu heidän perheeseen, mies voi mennä sutturoita kantsoon vaikka kapakkaan, mutta lpsia ei saa sotkea sutturoiden mielipuolisiin juttuihin ja eikä nähdä heitä.

        En voisi kuviterllakaan että mun lapset olisi koskaan nähneet sutturoita, olisvat menneet pilalle, riittää kun suttura rikoi perheen.
        Huh ihan puistattaa moinen ajatusmaailma sutturoiden sekoilleen miehen kanssa.
        isä on lasten, eikä sutturoilla ole mitään sijaa kenenkään lasten kanssa. Tehkööt omat jos haluaa kiusata lapsia.

        Oho, vai ei kuulu? Tietysti kuuluu. Pääasiahan on ettei lapset mene äidin häntäheikkejä katsomaan, se on mielnvikasta toimintaa jos nainen antaa häntäheikkien nähdä omat lapset. huh huh... ei kukaan normaali äiti anna lasten nähdä häntäheikkejä , eikö riitä että he rikkoivat jo lasten perheen, pitääkö vielä häntähessun päästä lapsia haukkumaan ja koko sukua???? En ikinä voisi niin tehdä omilleni,

        Sellanen ei ole äiti jonka antaa luvan häntähessulle nähdä lapsensa, eikä ansaitse edes enää lapsian.

        Kyllä vaan hyvä isä pitää huolta omista lapsista, eikä häntäheikit kuulu heidän perheeseen, nainen voi mennä häntähessujaan kantsoon vaikka kapakkaan, mutta lpsia ei saa sotkea häntähessujen mielipuolisiin juttuihin ja eikä nähdä heitä.

        En voisi kuviterllakaan että mun lapset olisi koskaan nähneet häntähessuja , olisvat menneet pilalle, riittää kun häntähessu rikoi perheen.
        Huh ihan puistattaa moinen ajatusmaailma häntiksien sekoilleen naisen kanssa.
        Äiti on lasten, eikä häntähessuilla ole mitään sijaa kenenkään lasten kanssa. Tehkööt omat jos haluaa kiusata lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, vai ei kuulu? Tietysti kuuluu. Pääasiahan on ettei lapset mene isän sutturoita katsomaan, se on mielnvikasta toimintaa jos mies antaa sutturoiden nähdä omt lapset. huh huh... ei kukaan normaali isä anna lasten nähdä sutturoita, eikö riitä että he rikkoivat jo lasten perheen, pitääkö vielä sutturan päästä lapsia haukkumaan ja koko sukua???? En ikinä voisi niin tehdä omilleni,

        Sellanen ei ole isä jonka antaa luvan sutturoille nähdä lapsensa, eikä ansaitse edes enää lapsian.

        Kyllä vaan hyvä äiti pitää huolta omista lapsista, eikä sutturat kuulu heidän perheeseen, mies voi mennä sutturoita kantsoon vaikka kapakkaan, mutta lpsia ei saa sotkea sutturoiden mielipuolisiin juttuihin ja eikä nähdä heitä.

        En voisi kuviterllakaan että mun lapset olisi koskaan nähneet sutturoita, olisvat menneet pilalle, riittää kun suttura rikoi perheen.
        Huh ihan puistattaa moinen ajatusmaailma sutturoiden sekoilleen miehen kanssa.
        isä on lasten, eikä sutturoilla ole mitään sijaa kenenkään lasten kanssa. Tehkööt omat jos haluaa kiusata lapsia.

        Blaaa, blaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blaaa, blaaaaa

        Käuheta nuo pehreen rikkojat täälä. Ennemmin iti hoitaa lapset kokonaan kuin että lapit pakotettaisiin isän luokse kaselemaan kieroja perheenrikkojia! En ymmärrämiksi ne tunkeutuvat väksin miehen lasten elämään ja veivät väkisin perhee isän ja elämäänsiivellä miehen talossa. Viinaa kyllä kinutaan mutta se että rikkoo tositen perheen ei voi ymmärtää kun juodaan miehen rahat ja matkusrella ympäri maailmaa.
        Kukaan normaali isä ei pakota lapsiaan ja exää ja sukuaan katselemaan sutturiaan ja makselemaan tämän viinoja ja matkoja.


    • Anonyymi

      ihan pokkana vaan tuo aloittaja täällä valittaa miehen lapsista. Kuitenkin rikkoi perheen ja tuhosi toisten elämän, varsinkin lasten.
      Kannattaisiko kenties mennä hakemaan apua, ja antaa toisten elää omaa elämää eikä puuttua ja jurouta niistä täällä? On erittäin vastenmielistä lukea kun joku kääkkä täällä huutelee toisten perheen asioita ja haukkuu ja yrittää muovata kaikista omanlaisia. Surkeaa että puuttuu ja hajottaa toisille tärkeää ja vielä ihannoi sitä ja kehuu iseään miten hyvin menee kun vaan saa tuhottua kaiken.

      Se on tässä takana että viis muista kunhan itse pärjää miehen rahoilla ja pääsee rahaan käsiksi vaikkei itse tee mitään. Kaikki perheenrikkojat ovat samanlaisia, sotkevat ja haukkuvat ja he itse ovat sankareita.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe