Just itse olen kesälomalla ja tällä hetkellä sää, mitä mahtavin.🌞
Ihan pikkureissuja teen Suomessa ja, ehkä risteilylle😎🛥️
Minkälaisia lomasuunnitelmia teillä on?
12
877
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla alkaa 5 viikon päästä. enpä oo suunnitellut mitään. Ihan vaan paljon pyöräilyä, ratsastusta, lenkkeilyä ja uimista. 😊
- Anonyymi
Mulla alka just en suunnitellut mitäään ja yksin on tylssä etsin jos löydäisin jonku joka haluasi olla kanssani olis mahtava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla alka just en suunnitellut mitäään ja yksin on tylssä etsin jos löydäisin jonku joka haluasi olla kanssani olis mahtava
Mitä tekisit/mihin menisit jos sulla ois seuraa?
- Anonyymi
Ihan perus mökkeilyä ja ympäri Suomen suhaamista. Lapsi mummolaan pariksi päiväksi ja raskaana olevan vaimon kanssa mökille kahdestaan. Tai kolmistaan xD
- Anonyymi
Kylmää ja sateista Suomessa, lyhyitä hyviä säitä vuan.
Huono tuuri sulla.
🤔- Anonyymi
Loma on loma vaikka satais taivaalta vanhoja mummoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loma on loma vaikka satais taivaalta vanhoja mummoja.
Naisen mielikuvituksella sää on mitä ihanin 🤪
- Anonyymi
Lähinnä lepäämistä ja ystävien sekä sukulaisten tapaamista. En ole lähdössä minnekään ulkomaille, mutta ehkä käyn jossain kotimaan kohteessa. On ollut tosi raskas talvi ja olen väsynyt.
- Anonyymi
Mä en _oikeasti_ viihdy ihmishälinässä joten festareille en halua mennä.
- Anonyymi
Lepäämistä ja rentoilua, ystävien ja sukulaisten tapaamista, Pride-ohjelmaa, Kesäkino Engel yms.
- Anonyymi
Olet varmaan töissä kun nyt oikeasti hyvät säät alkoivat.
No mutta...onhan ensi vuos edessä.- Anonyymi
mulla alkaa loma ens maanantaina 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6438683Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603346Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4612377- 1281383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151305Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091241- 941157
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66969