Omistan vanhan parabellum pistoolin jonka täytys saada luvalle jotta sillä pääsisi ampuu laillisesti . lupien saanti on kai vaikeaa. Mietin että voisiko joku ase seppä muuttaa sen kertalaukaus aseeksi tai peräti suustaladatavaksi
Puoliautomaati pistoolin muuttaminen
13
158
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi.
- Anonyymi
Ei voi,vaikka voisikin luvan saanti on vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi,vaikka voisikin luvan saanti on vaikeaa.
Minkä tahansa aseen pystyy muuntamaan kertalaukeavaksi tai suustaladattavaksi. Jos mielestäsi ei, niin perustele miksei.
Lupa-asioista ei kukaan kysynyt mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tahansa aseen pystyy muuntamaan kertalaukeavaksi tai suustaladattavaksi. Jos mielestäsi ei, niin perustele miksei.
Lupa-asioista ei kukaan kysynyt mitään.Luetun ymmärtäminen vaikeaa🥵🥵🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen vaikeaa🥵🥵🥵
08 kannattaa muuttaa luntulukoiseksi,työn voi tehdä itse.Luvan saanti ei.😅😅😅
- Anonyymi
lupakäytännöt taitaa olla semmoisia että ei lupia heru mihinkään vaikka olisi kuminauhalla laukaistava jos ei ole antiikkiase.. ja silläkään ei saa ampua. mitään ei ole tehtävissä paitsi että dekoat sen ja kun patruunapesä on hitsattu umpeen poraat piipunpäälle sankkireijän ja papatinlangalla laukaiset.
- Anonyymi
Luvan saa, jos on perusteet. Eli luvattomankin aseen saa luville, jos se ei ole kenenkään muun omaisuutta. Itse olen luvittanut perintönä tulleen sotamuiston.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvan saa, jos on perusteet. Eli luvattomankin aseen saa luville, jos se ei ole kenenkään muun omaisuutta. Itse olen luvittanut perintönä tulleen sotamuiston.
Mitähän vuodelta tapaus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän vuodelta tapaus on.
Viime vuodelta keväällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuodelta keväällä.
Nyt kiinnostaa,millainen lupa,määräaikainen,Sako on ampua,aseen malli.Aloitus varmaankin trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kiinnostaa,millainen lupa,määräaikainen,Sako on ampua,aseen malli.Aloitus varmaankin trolli.
Kone on sekaisin.Saako ampua.
- Anonyymi
Jos ei ole säädettävä tähtäin niin on ihan turha kuvitella tuommoiselle saavansa lupaa.
Kokeile mieluummin jotain Mauseria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782