Omistan vanhan parabellum pistoolin jonka täytys saada luvalle jotta sillä pääsisi ampuu laillisesti . lupien saanti on kai vaikeaa. Mietin että voisiko joku ase seppä muuttaa sen kertalaukaus aseeksi tai peräti suustaladatavaksi
Puoliautomaati pistoolin muuttaminen
13
144
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi.
- Anonyymi
Ei voi,vaikka voisikin luvan saanti on vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi,vaikka voisikin luvan saanti on vaikeaa.
Minkä tahansa aseen pystyy muuntamaan kertalaukeavaksi tai suustaladattavaksi. Jos mielestäsi ei, niin perustele miksei.
Lupa-asioista ei kukaan kysynyt mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tahansa aseen pystyy muuntamaan kertalaukeavaksi tai suustaladattavaksi. Jos mielestäsi ei, niin perustele miksei.
Lupa-asioista ei kukaan kysynyt mitään.Luetun ymmärtäminen vaikeaa🥵🥵🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen vaikeaa🥵🥵🥵
08 kannattaa muuttaa luntulukoiseksi,työn voi tehdä itse.Luvan saanti ei.😅😅😅
- Anonyymi
lupakäytännöt taitaa olla semmoisia että ei lupia heru mihinkään vaikka olisi kuminauhalla laukaistava jos ei ole antiikkiase.. ja silläkään ei saa ampua. mitään ei ole tehtävissä paitsi että dekoat sen ja kun patruunapesä on hitsattu umpeen poraat piipunpäälle sankkireijän ja papatinlangalla laukaiset.
- Anonyymi
Luvan saa, jos on perusteet. Eli luvattomankin aseen saa luville, jos se ei ole kenenkään muun omaisuutta. Itse olen luvittanut perintönä tulleen sotamuiston.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvan saa, jos on perusteet. Eli luvattomankin aseen saa luville, jos se ei ole kenenkään muun omaisuutta. Itse olen luvittanut perintönä tulleen sotamuiston.
Mitähän vuodelta tapaus on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän vuodelta tapaus on.
Viime vuodelta keväällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime vuodelta keväällä.
Nyt kiinnostaa,millainen lupa,määräaikainen,Sako on ampua,aseen malli.Aloitus varmaankin trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kiinnostaa,millainen lupa,määräaikainen,Sako on ampua,aseen malli.Aloitus varmaankin trolli.
Kone on sekaisin.Saako ampua.
- Anonyymi
Jos ei ole säädettävä tähtäin niin on ihan turha kuvitella tuommoiselle saavansa lupaa.
Kokeile mieluummin jotain Mauseria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783