Ranma½

Ran

Mitä mieltä ootte Ranma½ mangasta? Mun mielestä se on just BEST!!! Ei voi olla parempaa ku Ranma!! Mikä sielt on paaras hahmo? Mun lempparit on Ranma(poikana), Soun ja Genma!!! J hei, mitä mieltä ootte Happosaista??? Yäk mikä pervo!

16

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      Ihan uteliaisuudesta kysyn miksei Ranma myös tyttönä? Piruuttani ostin yhden sarjakuvakirjoista katsottuani uutisista animen nousukaudesta, mutta ainakin kyseisestä teoksessa kunnollinen juonen kehitys oli saanut tehdä tilaa menolle ja meiningille.

      • Ran

        No kun..miten nyt selittäisin, oon itte tyttö ja muutenkin mun mielestä Ranma on kivempi poikana kun tyttönä. Varmaan siksi koska...Ääh en osaa selittää!!! Sanon vaan et Ranma on tyttönä jotenkin vaan "ärsyttävä"...


    • klowni

      Se on huono. Parempaakin mangaa on.

      • ran

        ranma on paras sarja jota olen lukenut mutta en pidä kauheasti ranmasta poikana.


    • aimee

      Hieman sutiaisen tehty manga. Ranma on jotenkin ärsyttävä ja Akane ihan liian poikatyttö. Ei ihan minun makuuni.

      • Ran

        ...viimeinen osa minkä oot lukenu Ranmasta?


    • SomethingNew

      Ranmat on olemattomia juoneltaa, mutta todella viihteellisiä.. Kaikissa muissa kirjoissa on naurattanut paitsi 12: Rehtorin Paluu, se oli aika tylsä. En tykkää naispuolisten ihmisten "Iik! Oi sinä urho! Pelasta minut! Älä anna vaaleanpunaisen silkkileninkini rypistyä!" -tyylistä.. Akane on muuten ihan kivasti toteutettu hahmo, mutta just se kun aina se Ranma pelastaa Akanea.. ynngh.. mut toisaalta, Ranmathan on ilmestyny poikien lehdessä joten ei kai se voisikaan toiste päin olla.

    • Galaxia

      Ranma on ihan hyvä paremman puutteessa jos haluaa tappaa aikaa mutta luen mielummin sellaisia mangoja joissa juoni etenee hieman...Tai jossa ei ole loputtomasti osia, Ranmassa kun joka osassa nyt vaan on se sama juttu että joku tyyppi tulee tappelemaan Ranman kanssa... Sitä paitsi kartan yleensä peilattuja mangoja.

    • pianna87

      Ranma on mielestäni todella hyvä, vaikkakin esim Wish on paljon parempi. Takahashin piirrostyyli on mielestäni erittäin taitavaa, ja odotan innolla jos vaikka Inu Yashaa julkaistaisiin joskus suomeksikin.

      • Ran

        Ranmaa niin tiedoksi että InuYasha tulee suomeen. Sen suomentamista valmistellaan! Kiva! ;)


    • Nikuchu

      Ranma.. Siitä on tullut nykyään jokin ihme muoti lukea Ranmaa, ja sitten sanoa, että "Hei, mäpäs luenki mangaa!".
      Toisaalta.. Mielestäni Ranma on hyvää ensimmäiset 10 kirjaa, mutta sen jälkeen alkaa koko juoni ärsyttämään, eikä pokkareissa enään tapahdu mielestäni mitään uutta, mikä vaihtaisi juonen kulkua. Ja mielestäni näin on kaikissa Rumiko Takahashin kirjoissa, InuYashassa myös.

      Mutta kyllähän jotkut tykkäävät, ja ihan hyvä niin, sillä Ranma näyttää vain tietä muille kustantajille, että kyllä sitä mangaa suomessakin ostetaan.
      Itse suosittelen suomennetuista pokkareista Salapoliisi Conania, koska One Piecen suomennos on...kärsittävää lukemista.
      Englanninkielisistä pokkareista hyviä ovat
      Great teacher onizuka, love hina, ai yori aoshi ja chobits.
      Muistakaa, tämähän oli vain minun mielipiteeni..

    • MustaKyyhky

      Ranma on PARAS!!!!!! SE on niiiiiin paras :D:D:D xD :D:D:D

      • MustaKyyhky

        Paras mies hahmo on: Ranma ja nais hahmo: Shampoo :) no onhanse happosai aika pervo mut on se kans aika luti xD


      • MustaKyyhky
        MustaKyyhky kirjoitti:

        Paras mies hahmo on: Ranma ja nais hahmo: Shampoo :) no onhanse happosai aika pervo mut on se kans aika luti xD

        piteeni Ranma (hahmosta) musta ranma on vähän ilkee akanelle :´( Jos mä olisin akane niin olisin tehny pariasiaa ranmalle selväksi....


      • Ran
        MustaKyyhky kirjoitti:

        piteeni Ranma (hahmosta) musta ranma on vähän ilkee akanelle :´( Jos mä olisin akane niin olisin tehny pariasiaa ranmalle selväksi....

        Ranma on paras(ja söde) =)


    • Nimetön

      mä luen ranmaa ja se on
      iiihhhaaaannn paras!!!!
      mun mielestä parhaat henkilöt on
      siinä:ranma,akane ja shanpoo!
      happosai on välillä aika huvittava
      paitsi muuten aika outo....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe