puhelimessa ja tabletissa office

Anonyymi

Kertokaas viisaammat että kun mulla on anroid puhelin Samsung Note S10 ja siinä toimii officet (word, exel, powerpoint) ja pystyn muokkaamaan niitä tiedostoja mennen tullen.

Ostin uuden tabletin Samsung Tab S7 siinä on kanssa office, mutta en pääse muokkaamaan mitään tiedostoa, vaan se pyytää ostamaan Microsoft 365.

Olen kirjautunut samoilla tunnuksilla ja minulla ei ole 365, mutta miksi sitten puhelimessa pystyn muokkaamaan kaikkia mutta tabletissa en ?

Mulla on koti pc:ssä Microsoft Office Home & Student lisenssi ja toimiva sellainen. Pystyisinkö hyväksi käyttämään tätä lisenssiä tabletissa jotenkin ?

15

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos haluaa käyttää Office 365 ohjelmaa niin se lisenssi on ostettava ja haet tablettiin sovelluksen ja aktivoit sen samalla tilillä siellä kuin koneella!

      • Anonyymi

        Et tainnut lukea kysymystä huolellisesti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mikäs juttu se on kun Edge selaimessa mainostetaan voitavan käyttää Office 365 ohjelmaa ilmaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs juttu se on kun Edge selaimessa mainostetaan voitavan käyttää Office 365 ohjelmaa ilmaiseksi?

        Tuossahan se: https://www.office.com/

        Kirjautuu sisään vaan niin saa käyttää enemmän tai vähemmän riisuttuja versioita ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan se: https://www.office.com/

        Kirjautuu sisään vaan niin saa käyttää enemmän tai vähemmän riisuttuja versioita ilmaiseksi.

        Joku koira tuohon on haudattu, ilmaista lounasta ei kukaan tarjoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku koira tuohon on haudattu, ilmaista lounasta ei kukaan tarjoa.

        Se näyttää joskus mainoksen ja kerää toki tiedot.

        Ilmainen kuitenkin, ja rahalla saa MS Office 365:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan se: https://www.office.com/

        Kirjautuu sisään vaan niin saa käyttää enemmän tai vähemmän riisuttuja versioita ilmaiseksi.

        Netin välityksellä varmaan, omalle koneelle ilmeisesti ei saa mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin välityksellä varmaan, omalle koneelle ilmeisesti ei saa mitään?

        Tallentaa tiedostot OneDriveen. Niitähän saa sieltä varmuuskopioitua mihin tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallentaa tiedostot OneDriveen. Niitähän saa sieltä varmuuskopioitua mihin tykkää.

        Siinäpä se pukinsorkka paljastuikin "OneDrive".
        Siihen koukkuun ei kannata tarttua, soluttautuu koneelle niin että kaikki tallentaminen menee oletuksena sinne. Luo jopa samat varjohakemistot sinne, mitä koneella on ennestään olemassa. Eikä sitä enää saa koneeltaan pois mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se pukinsorkka paljastuikin "OneDrive".
        Siihen koukkuun ei kannata tarttua, soluttautuu koneelle niin että kaikki tallentaminen menee oletuksena sinne. Luo jopa samat varjohakemistot sinne, mitä koneella on ennestään olemassa. Eikä sitä enää saa koneeltaan pois mitenkään.

        Sen idea on se, että on se tallennuspaikka jolloin ne voidaan synkronoida sieltä mihin haluaa ja varmistaa. Sitä kannattaa opetella käyttämään.

        Mutta jos ei tykkää niin aina voi ostaa sen MS Officen.


    • Anonyymi

      Monetkaan eivät tajua että käyttäessään androidia, syyllistyvät pahamaineisen linuks-ohjelmiston käyttöön joka on tuomittu. Itselläni tililtä urkittiin ja poiskuitattiin rahoja joita itse olisin tarvinnut.

      • Anonyymi

        Kohta on käytettävissä Windows-Android-puhelimia.

        Android ei ole Linux-distro eikä Android ohjelmat toimi Linux-distroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta on käytettävissä Windows-Android-puhelimia.

        Android ei ole Linux-distro eikä Android ohjelmat toimi Linux-distroissa.

        Android on Linux-distro ollut aina. On Googlella kyllä seuraajakin työnalla mutta vielä ovat tukevasti Linuxissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Android on Linux-distro ollut aina. On Googlella kyllä seuraajakin työnalla mutta vielä ovat tukevasti Linuxissa.

        Ilmankos Microsoft änkeää sinne vauhdilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe