Tv-kasvo Sergey Hilman saa rajua kritiikkiä kauneusleikkauksistaan - Tämä eka operaatio jo teininä!

Venäläissyntyinen Sergey Hilman on näyttelijä, laulaja, malli ja arkkitehti - ja tuttu Marko Björs - Rakkauden seikkailu -ohjelmasta. Mies on puhunut avoimesti kauneusleikkauksistaan, ja kaikki eivät niitä Sergeyn mukaan ymmärrä:
https://www.suomi24.fi/viihde/tv-kasvo-sergey-hilman-saa-rajua-kritiikkia-kauneusleikkauksistaan-tama-eka-operaatio-jo-teinina?s24

41

6098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulemma Cheekin poikaystävä

      • Anonyymi

        Tuskin on. Tunnen Sergein.


      • Anonyymi

        Näyttelijä,laulaja,malli ja arkkitehti? Siinähän päivät on kiireisiä? Yritetään suhata vähän kaikkea ja missään ei olla hyviä,tyypillistä näille turhake ns.julkkiksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttelijä,laulaja,malli ja arkkitehti? Siinähän päivät on kiireisiä? Yritetään suhata vähän kaikkea ja missään ei olla hyviä,tyypillistä näille turhake ns.julkkiksille.

        Arkkitehti ???
        Mitkään opinnot linkedin sivustolla ei viittaa tällaiseen pätevyyteen.
        Taitaa olla ihan oma keksimä ammatti.
        Työkokemus viittaa enemmänkin matkailu ja hotellialalle, eikä siinä mitään häpeilemistä ole, mutta suutari pysyköön lesteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkkitehti ???
        Mitkään opinnot linkedin sivustolla ei viittaa tällaiseen pätevyyteen.
        Taitaa olla ihan oma keksimä ammatti.
        Työkokemus viittaa enemmänkin matkailu ja hotellialalle, eikä siinä mitään häpeilemistä ole, mutta suutari pysyköön lesteissä.

        Raha huora on ammatti kuten yleensä venäläisten ammatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha huora on ammatti kuten yleensä venäläisten ammatti

        Hän sanoo että hän on suomalainen )))) -suomen kansalainen ja homo .. joten saitte vielä yhden gay:n tänne GayRooppaan ...Onneksi olkoon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkkitehti ???
        Mitkään opinnot linkedin sivustolla ei viittaa tällaiseen pätevyyteen.
        Taitaa olla ihan oma keksimä ammatti.
        Työkokemus viittaa enemmänkin matkailu ja hotellialalle, eikä siinä mitään häpeilemistä ole, mutta suutari pysyköön lesteissä.

        Tämän päivän "suutareilla on monia lestejä"!
        Tai paremminkin ei pysy lesteissään, koska
        nykyisin kun lähtee opiskelemaan ammattia
        voi huomata sen itselleen sopimattomaksi .
        Tai siihen ei enää ole suurempaa tarvetta.
        Tai huomaa itse kehittyneensä nopeasti.
        Tai huomaa muuton olevan ajankohtainen.
        Kuka asuu enää vuosia samassa maassa?
        Ihanaa opiskella uusia tietoja, kieliä, kulttuureja!
        "Suutrin lestit" ovat vanhojen ihmisten ajatusmaailmassa enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän sanoo että hän on suomalainen )))) -suomen kansalainen ja homo .. joten saitte vielä yhden gay:n tänne GayRooppaan ...Onneksi olkoon .

        Ne Pohjoismaihin enää muuttavatkin, joita ei kotimaassaan huolita!


    • Anonyymi

      Surullista että on tuon ikäisenä pitänyt alkaa muokkaamaan itseään että näyttäisi upealta. Minusta kertoo jotenkin siitä että tuon ihmisen elämästä puuttuu se normaali tylsä elämä ja elämänkokemusta ei ole, seurustelee varmaan enimmäkseen pelinsä kanssa ja odottaa valmista. Aika avuttoman oloinen, toivottavasti löytää jonkun joka pitää huolta.
      Se kun on totuus että kun ikää tulee ja jos ei ole varakas tai eläkettä tulossa, niin kova loppuelämä.
      Näitä julkkisten, poliitikkojen, jääkiekkoilijoiden entisiä exiä on joka nettilehdet täynnä ruikuttamassa, kun se aika koittaa että pitäisi elättää itsensä jotenkin.

      • Anonyymi

        Kyllä, todella surullista ja varsinkin kun yksikään "kauneusleikkaus" ei ole tehnyt kenestäkään kauniimpaa vaan itse asiassa joko hirvittämämmän tai sitten aivan pellen näköisen.

        Katsokaapa vaikka ketä tahansa julkkista joka on pilannut kasvonsa näillä "kauneusleikkauksilla", joille olisi kyllä keksittävä kuvaavampi nimi, olisiko joku muotoiluleikkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, todella surullista ja varsinkin kun yksikään "kauneusleikkaus" ei ole tehnyt kenestäkään kauniimpaa vaan itse asiassa joko hirvittämämmän tai sitten aivan pellen näköisen.

        Katsokaapa vaikka ketä tahansa julkkista joka on pilannut kasvonsa näillä "kauneusleikkauksilla", joille olisi kyllä keksittävä kuvaavampi nimi, olisiko joku muotoiluleikkaus?

        En ole varma onko Rostille tehty leikkauksia
        Näyttää kauniilta nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varma onko Rostille tehty leikkauksia
        Näyttää kauniilta nyt

        Rostille tehty ainakin 2 kertaa, on kertonut ihan julkisestikin. Mut ne on "nuorennusleikkauksia" ja ihan eri asia kuin nää nuoret jotka pilaa naamansa...


      • Anonyymi

        Kaikilla näillä silikooni-olennoilla on tyhjä, kuollut ilme silmissä.
        Se lisäainein pingotettu naama on kireällä "hymyllä-olen niin onnellinen"!
        Hysteerinen harhailu sinne tänne kuin koira, joka etsii makuupaikkaa.
        Ystäväpiiri huvennut moneen suuntaan ja tuttavat pinnallisia.
        Vielä krittisempi suhde omaan itseensä kuin ennen "parannuksia",
        joita täytyy parannella paremmaksi, kun ei vastaa odotusta.
        Turkkilaiset poropeukalot rikastuvat näiden myydessä kroppansa.
        Sielun hoitoa eivät enää tarvitse, kun se on hävinnyt jonnekin.
        Roikutaan kavereitten kanssa, jotka harrastavat samaa pikkomista.
        Älkää tehkö heidän lyhenevää elämäänsä vielä vaikeammaksi!


    • Anonyymi

      Korjaus; peilinsä kanssa 🙃

    • Anonyymi

      Huulet jo hyvin naiselliset ja kasvot kuin muovista.
      Menettänyt tunnon päänahastaan leikkauksien tähden, joita sanoo katuvansa. Mitä muuta on menettänyt kaikkien parannuksia tarvitsevien jälkeen. Lääkäreille rahaa tuottavaa elävää materiaalia jota sitten mielensä mukaan räätälöidä.
      Sergey kertoo huolehtineensa äidistään isänsä kouleman jälkeen.
      Missä äiti nykyisin on, sillä Sergey matkustaa joka kuukausi monen muun työn lisäksi? Silloin ei muille ole aikaa ja voimia.
      Tulot menevät leikkauksista riippuvaisuuteen.
      Kouluissa kiusataan aina jotain oppilasta niin kauan kuin kouluja on ollut. Ei se kaikkia vie samaan suuntaan myöhemmin.
      Rahan tienaaminen ei ole se, mikä itsekunnioitusta ja kypsyyttä tuo.
      Laulaja ja näyttelijä? En ole kuullut enkää nähnyt!

      • Anonyymi

        Muuten asiaa mutta.

        Oletko todella sitä mieltä että nuoren Sergein pitäisi huolehtia äidistään? Minusta hänellä ei olisi koskaan pitänyt olla sitä roolia 17-vuotiaana eikä pitäisi olla nytkään.

        Siis sinustako Sergein pitäisi käyttää aikaansa ja opiskelijan rahoja äidistään huolehtimiseen? Yritän tässä saada kiinni ajatuksestasi. Jos ideasi on se että teinien ja tai nuorten opiskelijoiden pitäisi opiskelun, töiden ja oman elämän ohessa huolehtia vanhemmistaan niin huh huh.

        Ei kuulu tähän yhteiskuntaan tuo ajatus eikä kyllä itse asiassa mihinkään yhteiskuntaan. 17 tai vähän päälle 20 vuotiaan ei missään tapauksessa pitäisi huolehtia vanhemmistaan ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten asiaa mutta.

        Oletko todella sitä mieltä että nuoren Sergein pitäisi huolehtia äidistään? Minusta hänellä ei olisi koskaan pitänyt olla sitä roolia 17-vuotiaana eikä pitäisi olla nytkään.

        Siis sinustako Sergein pitäisi käyttää aikaansa ja opiskelijan rahoja äidistään huolehtimiseen? Yritän tässä saada kiinni ajatuksestasi. Jos ideasi on se että teinien ja tai nuorten opiskelijoiden pitäisi opiskelun, töiden ja oman elämän ohessa huolehtia vanhemmistaan niin huh huh.

        Ei kuulu tähän yhteiskuntaan tuo ajatus eikä kyllä itse asiassa mihinkään yhteiskuntaan. 17 tai vähän päälle 20 vuotiaan ei missään tapauksessa pitäisi huolehtia vanhemmistaan ollenkaan.

        Kuulehan! Ensiksi en mitenkään itse olettanut , että lapsen olisi huolehdittava vanhemmistaan!
        Viittasin Sergeyn omaan kertomukseen, jonka todennäköisesti luin tuosta alusta.
        Sergey kertoi lapsena huolehtineensa äidistään ylivoimaisesti!
        Ihmettelen paremminkin, onko äitinsä kuollut tai hoitokodissa?
        Ei sitä vanhetessaan itsestään riippuvaista äitiä hylkää!
        Kun kyvyt ja tulot kasvavat iän ja harjoituksen mukaan, niin pitäisi olla suuremmat mahdollisuudet auttaa kotiväkeään.
        Niin se on minun perheessäni ollut! Omasta kokemuksestani puhuin!
        Niin myös minulla oli Sergeyn osa nuorena.
        Katsos, kun välistä vanhemmat voivat sairastua fyysisesti tai psyykkisesti. Kaikilla ei ole tänäänkään terveitä vanhempia!
        Yhteiskunnalla ei ole resursseja auttaa kaikkia apua tarvitsevia.
        Osa jää kuukausiksi kärsimään ahdistuksesta ja kärsimyksistä!
        Varsinkin näin pari viime vuoden aikana sairaalat ovat ylikuormitettuja.
        Minä olin perheen pää käytännössä 9-vuotiaasta asti isän ollessa poissa ja äidin kykenemätön hoitamaan 6:ta lastaan.
        30-vuotiaana sisarukseni puolestaan auttoivat minua masennuksessa ja epätietoisuudessa ollessani. Niin sitä peri vanhempiensa heikkouksia ja sairauksia. Ei se varmasti ollut pikkusisaruksieni velvollisuus!
        Joissakin perheissä vain pidetään toisistaan huolta, vaikka se ei ole pakko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan! Ensiksi en mitenkään itse olettanut , että lapsen olisi huolehdittava vanhemmistaan!
        Viittasin Sergeyn omaan kertomukseen, jonka todennäköisesti luin tuosta alusta.
        Sergey kertoi lapsena huolehtineensa äidistään ylivoimaisesti!
        Ihmettelen paremminkin, onko äitinsä kuollut tai hoitokodissa?
        Ei sitä vanhetessaan itsestään riippuvaista äitiä hylkää!
        Kun kyvyt ja tulot kasvavat iän ja harjoituksen mukaan, niin pitäisi olla suuremmat mahdollisuudet auttaa kotiväkeään.
        Niin se on minun perheessäni ollut! Omasta kokemuksestani puhuin!
        Niin myös minulla oli Sergeyn osa nuorena.
        Katsos, kun välistä vanhemmat voivat sairastua fyysisesti tai psyykkisesti. Kaikilla ei ole tänäänkään terveitä vanhempia!
        Yhteiskunnalla ei ole resursseja auttaa kaikkia apua tarvitsevia.
        Osa jää kuukausiksi kärsimään ahdistuksesta ja kärsimyksistä!
        Varsinkin näin pari viime vuoden aikana sairaalat ovat ylikuormitettuja.
        Minä olin perheen pää käytännössä 9-vuotiaasta asti isän ollessa poissa ja äidin kykenemätön hoitamaan 6:ta lastaan.
        30-vuotiaana sisarukseni puolestaan auttoivat minua masennuksessa ja epätietoisuudessa ollessani. Niin sitä peri vanhempiensa heikkouksia ja sairauksia. Ei se varmasti ollut pikkusisaruksieni velvollisuus!
        Joissakin perheissä vain pidetään toisistaan huolta, vaikka se ei ole pakko!

        Juu meidän perheessä kyllä vanhemmat huolehtii teini ikäisistä lapsistaan. Ei koskaan toisin päin.

        En ikipäivänä kehtaisi pyytää teini ikäiseltä lapseltani mitään vaikka olisin kuolemassa. Käskisin lapseni elää täyttä elämää sen sijaan että huolehtii minusta ja pilaa nuoruutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu meidän perheessä kyllä vanhemmat huolehtii teini ikäisistä lapsistaan. Ei koskaan toisin päin.

        En ikipäivänä kehtaisi pyytää teini ikäiseltä lapseltani mitään vaikka olisin kuolemassa. Käskisin lapseni elää täyttä elämää sen sijaan että huolehtii minusta ja pilaa nuoruutensa.

        Juuri näin. Vanhemmat hoitaa lapset. Kun lapset on aikuisia, vanhentuneita ja sairaita vanhempia voi auttaa esim. kotitöissä, terveyskeskuskyytien ja erilaisten asioiden hoitamisessa, mutta ei kai nyt kukaan joudu omia vanhempiensa elinkuluja joudu maksamaan muuta kuin jossain kehitysmaissa ? Jos 17 vuotiaana joutuu vanhempiaan hyysäämään, niin on kyllä huonot vanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan! Ensiksi en mitenkään itse olettanut , että lapsen olisi huolehdittava vanhemmistaan!
        Viittasin Sergeyn omaan kertomukseen, jonka todennäköisesti luin tuosta alusta.
        Sergey kertoi lapsena huolehtineensa äidistään ylivoimaisesti!
        Ihmettelen paremminkin, onko äitinsä kuollut tai hoitokodissa?
        Ei sitä vanhetessaan itsestään riippuvaista äitiä hylkää!
        Kun kyvyt ja tulot kasvavat iän ja harjoituksen mukaan, niin pitäisi olla suuremmat mahdollisuudet auttaa kotiväkeään.
        Niin se on minun perheessäni ollut! Omasta kokemuksestani puhuin!
        Niin myös minulla oli Sergeyn osa nuorena.
        Katsos, kun välistä vanhemmat voivat sairastua fyysisesti tai psyykkisesti. Kaikilla ei ole tänäänkään terveitä vanhempia!
        Yhteiskunnalla ei ole resursseja auttaa kaikkia apua tarvitsevia.
        Osa jää kuukausiksi kärsimään ahdistuksesta ja kärsimyksistä!
        Varsinkin näin pari viime vuoden aikana sairaalat ovat ylikuormitettuja.
        Minä olin perheen pää käytännössä 9-vuotiaasta asti isän ollessa poissa ja äidin kykenemätön hoitamaan 6:ta lastaan.
        30-vuotiaana sisarukseni puolestaan auttoivat minua masennuksessa ja epätietoisuudessa ollessani. Niin sitä peri vanhempiensa heikkouksia ja sairauksia. Ei se varmasti ollut pikkusisaruksieni velvollisuus!
        Joissakin perheissä vain pidetään toisistaan huolta, vaikka se ei ole pakko!

        Sinun ei olisi koskaan pitänyt joutua huolehtimaan sisaruksistasi. On hyvin traagista että äitisi on niin itsekäs ihminen että keskittyi omiin ongelmiinsa enemmän kuin lapsiinsa.

        Mikään ei kuitenkaan anna sinulle yhtään oikeutta tuomita Sergeitä siitä jos hän keskittyy omaan elämäänsä enemmän kuin äitinsä holhoamiseen. Ajatusmallisi on traagisen sairaalloinen varmasti johtuen kamalasta äidistäsi ja lapsuudesta joka jäi elämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei olisi koskaan pitänyt joutua huolehtimaan sisaruksistasi. On hyvin traagista että äitisi on niin itsekäs ihminen että keskittyi omiin ongelmiinsa enemmän kuin lapsiinsa.

        Mikään ei kuitenkaan anna sinulle yhtään oikeutta tuomita Sergeitä siitä jos hän keskittyy omaan elämäänsä enemmän kuin äitinsä holhoamiseen. Ajatusmallisi on traagisen sairaalloinen varmasti johtuen kamalasta äidistäsi ja lapsuudesta joka jäi elämättä.

        Rehellisesti sisimpääni kurkistaen...
        Sergey on herrasmies luonnostaan. Hyvä toveri, joka tekee parhaansa toisten hyvinvoinniksi. Se ei ole hankittua hienostelua ja vieraskoreilua.
        Sergey on todella kyvykäs, lahjakas ja kaunis omana itsenään.
        Surettaa, että hän on niin epävarna ja tyytymätön itseensä.

        Kyllä minä moitin Sergeitä, että on laiminlyönnyt mielestäni äitiään!
        Uskaltaa rehvastella ja matkustella ja nauttia omasta elämästään!
        Koska minulla on itselläni huono omatunto, että en ollut parempi ystävätär äidilleni jo 9-vuotiaana, kun osllistuin aikuisen naisen taakkaan. Olin piikana ja veljeni kutsuvat minua Tuhkimoksi.
        Se osa perheessä vei minulta halun hankkia omia pentuja.
        Öisin luin Tolstoita, Dostojevskia salaa taskulapun valossa. Niin raskaita kirjoja! Elämä on kiinnostavia asioita tulvillaan.

        Vanhempani olivat sotaorpoja sukulaistensa armoilla.
        Heidän vanhempansa traumatisoituivat useammassa sodassa.
        Olen kiitollinen kaikille, että yleensä olen elossa tänään.
        Äitini olisi voinut abortoida minut jo kohdussaan, mutta antoi elää.
        Alkoholisti vie vaimoltaan itseluottamuksen, kaiken huomion kotona ollessaan mustasukkaisena lapsilleen, sillä ei se intiimi elämä ole samaa ja riittävää kuin nuorena vapaudessa kahdestaan viriilille miehelle.

        Kuitenkin, en ikinä vaihtaisi älykkäitä, taiteellisia vanhempiani!
        Rakastin pikkusiskojani ja sanoin heille aina, että omat lapseni eivät olisi koskaan olleet heidän vertaisiaan.
        Huono omatunto omasta puutteellisuudestani aiheutti sen, että minusta tuli vanha, kuiva nunna.
        Sisaruksiani en kyennyt kasvattamaan. Vankilaa ja lapsia useamman eri miehen kanssa. Olen seurannut sitä elämän harhailua ahdistuksissa jokaisen osalta. Vetäydyin jopa pois tukemasta heitä aikuisena.

        Jokainen lapsi tarvitsee tarpeidensa täyttämisen turvallisesti.
        Rakkautta, kunnioitusta, vastuuta ja mahdollisuuksia kehittyä omien kykyjensä mukaan, sekä ohjausta yhteiskunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti sisimpääni kurkistaen...
        Sergey on herrasmies luonnostaan. Hyvä toveri, joka tekee parhaansa toisten hyvinvoinniksi. Se ei ole hankittua hienostelua ja vieraskoreilua.
        Sergey on todella kyvykäs, lahjakas ja kaunis omana itsenään.
        Surettaa, että hän on niin epävarna ja tyytymätön itseensä.

        Kyllä minä moitin Sergeitä, että on laiminlyönnyt mielestäni äitiään!
        Uskaltaa rehvastella ja matkustella ja nauttia omasta elämästään!
        Koska minulla on itselläni huono omatunto, että en ollut parempi ystävätär äidilleni jo 9-vuotiaana, kun osllistuin aikuisen naisen taakkaan. Olin piikana ja veljeni kutsuvat minua Tuhkimoksi.
        Se osa perheessä vei minulta halun hankkia omia pentuja.
        Öisin luin Tolstoita, Dostojevskia salaa taskulapun valossa. Niin raskaita kirjoja! Elämä on kiinnostavia asioita tulvillaan.

        Vanhempani olivat sotaorpoja sukulaistensa armoilla.
        Heidän vanhempansa traumatisoituivat useammassa sodassa.
        Olen kiitollinen kaikille, että yleensä olen elossa tänään.
        Äitini olisi voinut abortoida minut jo kohdussaan, mutta antoi elää.
        Alkoholisti vie vaimoltaan itseluottamuksen, kaiken huomion kotona ollessaan mustasukkaisena lapsilleen, sillä ei se intiimi elämä ole samaa ja riittävää kuin nuorena vapaudessa kahdestaan viriilille miehelle.

        Kuitenkin, en ikinä vaihtaisi älykkäitä, taiteellisia vanhempiani!
        Rakastin pikkusiskojani ja sanoin heille aina, että omat lapseni eivät olisi koskaan olleet heidän vertaisiaan.
        Huono omatunto omasta puutteellisuudestani aiheutti sen, että minusta tuli vanha, kuiva nunna.
        Sisaruksiani en kyennyt kasvattamaan. Vankilaa ja lapsia useamman eri miehen kanssa. Olen seurannut sitä elämän harhailua ahdistuksissa jokaisen osalta. Vetäydyin jopa pois tukemasta heitä aikuisena.

        Jokainen lapsi tarvitsee tarpeidensa täyttämisen turvallisesti.
        Rakkautta, kunnioitusta, vastuuta ja mahdollisuuksia kehittyä omien kykyjensä mukaan, sekä ohjausta yhteiskunnassa.

        Sinusta on siis väärin että nuoret muuttaa pois perheensä luota ja elävät omaa elämäänsä? Että pitäisi jäädä paapomaan vanhempiaan ja sisaruksiaan? Suomessa on kyllä tapana muuttaa pois kotoa aikuistuessa.

        Ja minulla itselläni on erittäin läheinen äitisuhde vaikka minäkin matkustelen paljon ja enkä asuu enää lapsuuden paikkakunnallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on siis väärin että nuoret muuttaa pois perheensä luota ja elävät omaa elämäänsä? Että pitäisi jäädä paapomaan vanhempiaan ja sisaruksiaan? Suomessa on kyllä tapana muuttaa pois kotoa aikuistuessa.

        Ja minulla itselläni on erittäin läheinen äitisuhde vaikka minäkin matkustelen paljon ja enkä asuu enää lapsuuden paikkakunnallani.

        Yhteiskunta voi osittain huolehtia vanhemmista myös heidän ikääntyessään, mutta sitä tunneperäistä tarvetta, joka perheenjäsenillä on, ei pysty korvaamaan kukaan muu kuin perhejäsenet.
        Me emme ole kaikki robotteja! Tai kaavoittuneita virkamiehiä.

        Sinulla on riitaisa, töykeä, omahyväinen asenne!
        Haluat vain tuomita toisten kaikki näkemykset ja kerskailla omalla paremmuudellasi. Suomen suoli onkin oikea paikka sinulle!
        Heippa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteiskunta voi osittain huolehtia vanhemmista myös heidän ikääntyessään, mutta sitä tunneperäistä tarvetta, joka perheenjäsenillä on, ei pysty korvaamaan kukaan muu kuin perhejäsenet.
        Me emme ole kaikki robotteja! Tai kaavoittuneita virkamiehiä.

        Sinulla on riitaisa, töykeä, omahyväinen asenne!
        Haluat vain tuomita toisten kaikki näkemykset ja kerskailla omalla paremmuudellasi. Suomen suoli onkin oikea paikka sinulle!
        Heippa!

        Sinä olet se joka rupesi heittämään absurdeja syytöksiä sitä Sergeitä kohtaan.

        Se että kritisoi nuoria ihmisiä elämisestä on järjettömyyden tuolla puolen.

        Itsekin aion kyllä huolehtia vanhemmistani sitten kun ovat vanhoja. Mutta jos olisin joutunut heistä huolehtimaan teini ikäisenä niin sitä en antaisi koskaan anteeksi.

        Pystytkö käsittämään että psyykkisesti terveiden ihmisten mielestä yhdenkään teinin tai nuoren ei pitäisi joutua huolehtimaan vanhemmistaan? Jos saisin kuulla kuviosta jossa teini huolehtii vanhemmistaan tai sisaruksistaan niin soittaisin heti lasten suojeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten asiaa mutta.

        Oletko todella sitä mieltä että nuoren Sergein pitäisi huolehtia äidistään? Minusta hänellä ei olisi koskaan pitänyt olla sitä roolia 17-vuotiaana eikä pitäisi olla nytkään.

        Siis sinustako Sergein pitäisi käyttää aikaansa ja opiskelijan rahoja äidistään huolehtimiseen? Yritän tässä saada kiinni ajatuksestasi. Jos ideasi on se että teinien ja tai nuorten opiskelijoiden pitäisi opiskelun, töiden ja oman elämän ohessa huolehtia vanhemmistaan niin huh huh.

        Ei kuulu tähän yhteiskuntaan tuo ajatus eikä kyllä itse asiassa mihinkään yhteiskuntaan. 17 tai vähän päälle 20 vuotiaan ei missään tapauksessa pitäisi huolehtia vanhemmistaan ollenkaan.

        Ehkä hän on oppinut tuon velvollisuuden venäläisjuuriltaan? En tiedä, huolehditaanko siellä kuinka vanhemmista, mutta se voisi olla yksi syy.


    • Anonyymi

      Ostonimi Hilman = elokuva

    • Anonyymi

      Tietyt henkilöt käyttävät irtolisäkkeitä. Oma huonoksi tuhottu hiusmateriaali peitetään synteettisillä hiuksilla. Jos kaikki on muokattu moneen kertaan voi vain kiinnostuksella odotella miltä samat ihmiset näyttävät ikääntyessään. Ulkonäkö on monille yksinkertainen asia, toisille pelkkää painajaista. Kirurgit ansaitsevat huippusummia tyhmien kustannuksella.

    • Juu itsensä silpominen on hieno asia ! Varsinkin jos sillä yritetään tukea omaa itsetuntoa !
      Petoksen kautta se ilo tulee !
      Mistä näitä oikein sikiää ? :/

      • Anonyymi

        Mahtaa ne takapuolensa suurentaneet olla näky vanhetessaan.
        Omat sinne siirretyt rasvasolut suurenevat lihotessa ja sitten tulee se kausi että takamus riippuu kuin tyhjä reppu.
        Ei sitä vanhetessaan enää niitä sokeri-pappoja saa, kun ne hakevat nuorempaa seuraa.
        Entäs ne silikonit, jotka pyörivät ympäriinsä tai putoilevat er tasoon?
        Jokainen viilto kehossa heikentää hermojratoja, tuntoa ja verenkiertoa.
        Sitähän Sergeykin sanoi, että tunto hävisi täysin päänahasta,
        Mitenkäs niiden täytettyjen huulien ja kasvojen ihon kanssa on?


    • Anonyymi

      Tuota menoa kun jatkaa leikkelyä, niin mahtaa näyttää aika friikiltä viiskymppisenä. Noh, omapa toki asiansa. Ihmettelen aina, että mistä nää nuoret saa rahat noihin leikkauksiin, kun itse työssäköyvänä aikuisena pitää silmälasitkin ostaa osamaksulla ja miettiä, milloin menee hammaslääköriin.

      • Anonyymi

        No jos sun pitää aikuisena ihmisenä ostaa silmälasit osarilla nii se kertoo enemmän susta kun parikymppisestä Sergeistä. Syö vähemmän tai älä tee jälkeläisiä nii ei tarttis elää veloissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sun pitää aikuisena ihmisenä ostaa silmälasit osarilla nii se kertoo enemmän susta kun parikymppisestä Sergeistä. Syö vähemmän tai älä tee jälkeläisiä nii ei tarttis elää veloissa

        Nykyajan ihmiset ostaa kaiken velaksi ja suurin osa menee ulos-ottoon,kun ei oo rahaa maksaa.Eli veronmaksajien piikkiin nämä elävät.Pääasia että kulissi on kunnossa,kun joku toinen maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyajan ihmiset ostaa kaiken velaksi ja suurin osa menee ulos-ottoon,kun ei oo rahaa maksaa.Eli veronmaksajien piikkiin nämä elävät.Pääasia että kulissi on kunnossa,kun joku toinen maksaa.

        Perikunta maksaa loput.


    • Anonyymi

      Marko ois valinnut hänet, mikäli Sergey ei olis lähtenyt, hän oli ainut johon Marko oli ihastunut kunnolla, sen näki kameroiden läpi selkeästi.

    • Anonyymi

      Sergey ( lue : ser gay) on Ratsupojan vanha hoito Stadin yöstä.. ohjelma oli höpöhöpöä
      -besserwisser-

      • Anonyymi

        Voisin täysin uskoa tämän kommentin!
        Pääkaupiungin homppelipiirit on niin pienet, että nää kaikki on voineet olla jonkinverran tuttuja toisilleen yöelämästä.
        Kameran edessä sitten teeskennellään, että ei olla ikinä nähtykkään.
        Marcon tosirakkauden etsintä tuskin oli edes ohjelman tarkoitus.
        Tirkistelijöille ja tosi-tv harrastajille oli vain väkisin väännetty ”uutta näkökulmaa”pariutumis genreen.


    • Anonyymi

      Järkyttävää nähdä noiden muodonmuutoksia!
      Lääkkeiden ja aineiden väärinkäyttöä ja riippuvaisuutta.
      Kalliiden hoitojen lisäksi vielä kaikenlaiset filtterit kuvatessa.
      He antavat itsestään aivan väärän kuvan, eikä se kestä arkielämässä.

    • Anonyymi

      Miksei näitä viedä vi..u hoitoon?

    • Anonyymi

      Voi pojat. Miksi leikkelette itseänne ? Olette komeampia ilman leikkauksia.

    • Anonyymi

      Voi hyvä ihme tätä maailman menoo!!! Ei järenhäivää!! Luonononta ketään tee kauniimaksi!!! Nämä ulkonäkö paineet???

    • Anonyymi

      Kuinhan Perjantai ohjelma kehtaa moista oksetusta näyttää ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe