Mitä HP tavaroita..?

Anturajalka**

En oikein keksi mitä Harry Potter tavaroita tai "juttuja" voisin tehdä itselleni. Minulla on taikasauva ja rohkelikon kaulaliina. Mitä muuta voisin tehdä? Kiitän ja kumarran jos saan yhdekin vastauksen:)

13

1479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teleute

      mieleisesi tuvan huispauskaapu? :} tai vaikka jonkinlainen luudanvarsi, vaikkapa sellainen miatyyri, jonka Harry sai Tonksilta?

    • Teleute

      siis miniatyyri. :/

      • Anturajalka**

        *Kiittää ja kumartaa*
        Kiitos hyvästä ideasta, en ole mikäään hyvä käsitöissä joten taidan laittaa äitini asialle XD


      • Nimrodel

        Todella hienoa työtä.. :D
        tykkään kamalasti..
        Pitäsi mennä käymään jossain Potter-kaupassa.
        onkos suomessa sellaisia..? (tyhmä kysymys, mutta asun täällä jossain, niin en tiedä.)
        :D vai pitääkö ihan lontooseen ja jenkkeihin kipasta?
        voi olen tyhmä. *lyö kädellä otsaan*
        *spläts*


      • Huijari ! :D

        Ihan hyvä muuten, "mä maalasin" jne.
        Toisessa käyttäjä on huonohp,
        toisessa stella_polaris.

        Ensinnäkään, nuo Photobucketin albumit ei ole sinun. ;)


    • hagrid :)

      Mäkin oon tekemässä kahta kaulaliinaa [rohkelikko ja luihunen]... Voisko joku laittaa tänne sellasen koulukaavun teko ohjeen? [jos sellasta ees on...] Kiitos kuitenkin :D

      • hagrid :)

        tai sitten voit tehä sellasen happry potter t-paidan... siis et ostat valmiin paidan ja teet siihen jotain hp- juttuu itte ;) Mun luokkalaisella on sellasia :)


      • hagrid :)
        hagrid :) kirjoitti:

        tai sitten voit tehä sellasen happry potter t-paidan... siis et ostat valmiin paidan ja teet siihen jotain hp- juttuu itte ;) Mun luokkalaisella on sellasia :)

        *harry potter


    • aimee

      Olen tehnyt luudan, vaikka se ei olekkaan kovin hyvä,puoli vuottaa puutöitä kolmannella luokalla ^^;;. Mutta tuota huispauskaapua en ole vielä keksinyt, tosi hyvä idea, missäs ne äidin ompeluvälineet nyt ovatkaan? Olentehnyt sulkakynän, Pariisista ostetusta riikinkukon sulasta ja pihamaalta löytyneestä variksen sulasta. Ja tietysti voisi tehdä Meidänkunkku on Ron'-pinssin ja... Mutta voisihan sitä tehdä sellaisen siistin pylvässängyn, kuin elokuvissakin on. He he... Niin juu ja velhorahaa voi kanssa tehdä.

      • Anturajalka**

        Velhoraha olisi tosi hyvä idea, onko kukaan tehnyt? Voisi olla hyvä katsoa ensin jostakin mallia..:)


      • aimee
        Anturajalka** kirjoitti:

        Velhoraha olisi tosi hyvä idea, onko kukaan tehnyt? Voisi olla hyvä katsoa ensin jostakin mallia..:)

        Tein omani uunissa kovettuvalla muovailuvahalla. Kultaista ja hopeaa käytin. Tein eri väreillä toisen päälle kuvioita, tähtiä ja kuita ja sellaista. Hammastikulla saa tehtyä kivoja kuvia, vaikka lohikäärmeitä ja kaikkea hienoa. Menee helposti rikki, mutta on hienoja.


    • hermione1

      Aavepokat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe