Mitä HP tavaroita..?

Anturajalka**

En oikein keksi mitä Harry Potter tavaroita tai "juttuja" voisin tehdä itselleni. Minulla on taikasauva ja rohkelikon kaulaliina. Mitä muuta voisin tehdä? Kiitän ja kumarran jos saan yhdekin vastauksen:)

13

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teleute

mieleisesi tuvan huispauskaapu? :} tai vaikka jonkinlainen luudanvarsi, vaikkapa sellainen miatyyri, jonka Harry sai Tonksilta?

• Teleute

siis miniatyyri. :/

• Anturajalka**

*Kiittää ja kumartaa*
        Kiitos hyvästä ideasta, en ole mikäään hyvä käsitöissä joten taidan laittaa äitini asialle XD

• Nimrodel

Todella hienoa työtä.. :D
        tykkään kamalasti..
        Pitäsi mennä käymään jossain Potter-kaupassa.
        onkos suomessa sellaisia..? (tyhmä kysymys, mutta asun täällä jossain, niin en tiedä.)
        :D vai pitääkö ihan lontooseen ja jenkkeihin kipasta?
        voi olen tyhmä. *lyö kädellä otsaan*
        *spläts*

• Huijari ! :D

Ihan hyvä muuten, "mä maalasin" jne.
        Toisessa käyttäjä on huonohp,
        toisessa stella_polaris.

Ensinnäkään, nuo Photobucketin albumit ei ole sinun. ;)

• hagrid :)

Mäkin oon tekemässä kahta kaulaliinaa [rohkelikko ja luihunen]... Voisko joku laittaa tänne sellasen koulukaavun teko ohjeen? [jos sellasta ees on...] Kiitos kuitenkin :D

tai sitten voit tehä sellasen happry potter t-paidan... siis et ostat valmiin paidan ja teet siihen jotain hp- juttuu itte ;) Mun luokkalaisella on sellasia :)

hagrid :) kirjoitti:

tai sitten voit tehä sellasen happry potter t-paidan... siis et ostat valmiin paidan ja teet siihen jotain hp- juttuu itte ;) Mun luokkalaisella on sellasia :)

*harry potter

• aimee

Olen tehnyt luudan, vaikka se ei olekkaan kovin hyvä,puoli vuottaa puutöitä kolmannella luokalla ^^;;. Mutta tuota huispauskaapua en ole vielä keksinyt, tosi hyvä idea, missäs ne äidin ompeluvälineet nyt ovatkaan? Olentehnyt sulkakynän, Pariisista ostetusta riikinkukon sulasta ja pihamaalta löytyneestä variksen sulasta. Ja tietysti voisi tehdä Meidänkunkku on Ron'-pinssin ja... Mutta voisihan sitä tehdä sellaisen siistin pylvässängyn, kuin elokuvissakin on. He he... Niin juu ja velhorahaa voi kanssa tehdä.

• Anturajalka**

Velhoraha olisi tosi hyvä idea, onko kukaan tehnyt? Voisi olla hyvä katsoa ensin jostakin mallia..:)

• aimee
        Anturajalka** kirjoitti:

Velhoraha olisi tosi hyvä idea, onko kukaan tehnyt? Voisi olla hyvä katsoa ensin jostakin mallia..:)

Tein omani uunissa kovettuvalla muovailuvahalla. Kultaista ja hopeaa käytin. Tein eri väreillä toisen päälle kuvioita, tähtiä ja kuita ja sellaista. Hammastikulla saa tehtyä kivoja kuvia, vaikka lohikäärmeitä ja kaikkea hienoa. Menee helposti rikki, mutta on hienoja.

• hermione1

Aavepokat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6822
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4261
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      46
      3496
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3382
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      50
      3299
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      179
      3294
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2809
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      58
      2169
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      39
      2129
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13