Kun lukee lehtiä yms. kunnassa hehkutetaan, että uusi kunnanjohtaja on pannut tuulemaan ja saanut pienessä hetkessä kunnan talousasiat parempaan kuntoon.
Hänellä on kuulema niin hyviä tulevaisuuden suunnitelmia, että ei mene kauan kun kunnan talous on erittäin hyvässä kunnossa.
Epäilen hieman näitä hehkutuksia, mutta toivotaan että olen väärässä.
Soten kautta kunnalta viedään n. 60%verotuloja ja suurin osa kuntavastuista pois.
Suurimmat jäljelle jäävät kunnan vastuut taitaa enää olla varhaiskasvatus, opetus ja sivistys asiat yms.
ELI SITTEN JÄLJELLE JÄÄVIEN KUNNAN VIRANHALTIJOILLE JÄÄ AIKAA PANOSTAA KUNNAN ELINVOIMAISUUDEN PARANTAMISEEN.
Onko konneveden uusi kunnanjohtaja tyhjän puhuja vai fisionääri /kunnan pelastaja.
10
1617
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon porua ja vähän villoja.vanha sanonta pätee tässäkin tyhjänpuhujassa.
- Anonyymi
Isommat asiat ja hankinnat,eikö valtuutetut olekkaan päättämässä.
Olen kuvitellut että he vastaavat viime kädessä.
Jos olen väärässä, niin oikaiskaa. ( olen vaan tavallinen taavi )
- Anonyymi
Pieni maalaiskylä, ei se Konnevesi oo sen kummempi kuin muutkaan. Voihan sitä kansallispuiston laitureihin ja markkinointiin työntää euroja mutta takaisin ne ei tuu veroina!!!
Kuntaan palkataan ihan tyhjänpäiväisiä taivaanrannan maalareita lisää ja perusasiatkaan ei oo kunnossa.
Tekninenpuoli haaskaa rahaa ihan surutta, mainostamisessa ei mitään järkeä, kellankoskenvoima Oy ei tuota mitä sen pitäis...- Anonyymi
Sanoisin että suuresti liioittelet kansallispuiston infran rahankäyttöä. Joku ne kodat ja laiturit on palkkatyönään tehnyt ja veroja maksanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että suuresti liioittelet kansallispuiston infran rahankäyttöä. Joku ne kodat ja laiturit on palkkatyönään tehnyt ja veroja maksanut?
aloitukseen viitaten,kunnanjohtajmme on tyhjänpuhuja. kusessa me kuntalaiset
- Anonyymi
Mitähän ihmettä sinä oikein horiset? Kansallispuiston infaa ja markkinointia hoitaa Metsähallitus, joka saa rahansa valtion budjetista. Konneveden kunta ei maksa senttiäkään kansallispuiston ylläpidosta tai markkinoinnista. Itse asiassa päin vastoin, kansallispuiston nettotulovaikutus aluetaloudelle on noin 1 miljoonaa euroa positiivinen. Tämä löytyy ihan virallisista tilastoista, mutta niitähän ei siellä Linkki-Baarin terassikerhossa varmaan lueta?
- Anonyymi
Katsokaapa konnevetiset sarjaa "Kaikki synnit"...
Siellä kerrotaan totuus meidänkin mentaliteetistä!!
Kun kunnassa on lestoja päättävissä elimissä....keskusta, ei kukaan muu tee päätöksiä..
Se on totuus!!
Meillä kun oli sivistystoimenjohtaja aikoinaan..hän olikin lesta..
Ja yhtäaikaa sivistysltknpjkin..samaa kastia??
Onpas yhteensattuma .
Voi kun kunnan asiat alkoivatkin soljua!
Ja tuli vielä kunnanjohtajakin aikoinaan sieltä lahkosta valituksi!
Lisää heitä vaan!!.
Kysyn vaan..miten tämä on ollut ylipäätään mahdollista?? - Anonyymi
Nyt on neljä perin tuohtunutta kuntalaista esittänyt oman tulkintansa asiasta, voi
kauhiaa! Oletteko nyt pienenä vähemmistönä onnessanne kun paasauksenne pääsi
ihan valtakunnan verkkoon ja nillittäjien seuraan, heh :) - Anonyymi
Linkin tietäjät asialla ja sen vierellä.
- Anonyymi
Tarkoitat Linkki-Bar terassin viisaita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057