Onko konneveden uusi kunnanjohtaja tyhjän puhuja vai fisionääri /kunnan pelastaja.

Anonyymi

Kun lukee lehtiä yms. kunnassa hehkutetaan, että uusi kunnanjohtaja on pannut tuulemaan ja saanut pienessä hetkessä kunnan talousasiat parempaan kuntoon.
Hänellä on kuulema niin hyviä tulevaisuuden suunnitelmia, että ei mene kauan kun kunnan talous on erittäin hyvässä kunnossa.
Epäilen hieman näitä hehkutuksia, mutta toivotaan että olen väärässä.
Soten kautta kunnalta viedään n. 60%verotuloja ja suurin osa kuntavastuista pois.
Suurimmat jäljelle jäävät kunnan vastuut taitaa enää olla varhaiskasvatus, opetus ja sivistys asiat yms.
ELI SITTEN JÄLJELLE JÄÄVIEN KUNNAN VIRANHALTIJOILLE JÄÄ AIKAA PANOSTAA KUNNAN ELINVOIMAISUUDEN PARANTAMISEEN.

10

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljon porua ja vähän villoja.vanha sanonta pätee tässäkin tyhjänpuhujassa.

      • Anonyymi

        Isommat asiat ja hankinnat,eikö valtuutetut olekkaan päättämässä.
        Olen kuvitellut että he vastaavat viime kädessä.
        Jos olen väärässä, niin oikaiskaa. ( olen vaan tavallinen taavi )


    • Anonyymi

      Pieni maalaiskylä, ei se Konnevesi oo sen kummempi kuin muutkaan. Voihan sitä kansallispuiston laitureihin ja markkinointiin työntää euroja mutta takaisin ne ei tuu veroina!!!
      Kuntaan palkataan ihan tyhjänpäiväisiä taivaanrannan maalareita lisää ja perusasiatkaan ei oo kunnossa.
      Tekninenpuoli haaskaa rahaa ihan surutta, mainostamisessa ei mitään järkeä, kellankoskenvoima Oy ei tuota mitä sen pitäis...

      • Anonyymi

        Sanoisin että suuresti liioittelet kansallispuiston infran rahankäyttöä. Joku ne kodat ja laiturit on palkkatyönään tehnyt ja veroja maksanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että suuresti liioittelet kansallispuiston infran rahankäyttöä. Joku ne kodat ja laiturit on palkkatyönään tehnyt ja veroja maksanut?

        aloitukseen viitaten,kunnanjohtajmme on tyhjänpuhuja. kusessa me kuntalaiset


      • Anonyymi

        Mitähän ihmettä sinä oikein horiset? Kansallispuiston infaa ja markkinointia hoitaa Metsähallitus, joka saa rahansa valtion budjetista. Konneveden kunta ei maksa senttiäkään kansallispuiston ylläpidosta tai markkinoinnista. Itse asiassa päin vastoin, kansallispuiston nettotulovaikutus aluetaloudelle on noin 1 miljoonaa euroa positiivinen. Tämä löytyy ihan virallisista tilastoista, mutta niitähän ei siellä Linkki-Baarin terassikerhossa varmaan lueta?


    • Anonyymi

      Katsokaapa konnevetiset sarjaa "Kaikki synnit"...
      Siellä kerrotaan totuus meidänkin mentaliteetistä!!
      Kun kunnassa on lestoja päättävissä elimissä....keskusta, ei kukaan muu tee päätöksiä..
      Se on totuus!!
      Meillä kun oli sivistystoimenjohtaja aikoinaan..hän olikin lesta..
      Ja yhtäaikaa sivistysltknpjkin..samaa kastia??
      Onpas yhteensattuma .
      Voi kun kunnan asiat alkoivatkin soljua!
      Ja tuli vielä kunnanjohtajakin aikoinaan sieltä lahkosta valituksi!
      Lisää heitä vaan!!.
      Kysyn vaan..miten tämä on ollut ylipäätään mahdollista??

    • Anonyymi

      Nyt on neljä perin tuohtunutta kuntalaista esittänyt oman tulkintansa asiasta, voi
      kauhiaa! Oletteko nyt pienenä vähemmistönä onnessanne kun paasauksenne pääsi
      ihan valtakunnan verkkoon ja nillittäjien seuraan, heh :)

    • Anonyymi

      Linkin tietäjät asialla ja sen vierellä.

      • Anonyymi

        Tarkoitat Linkki-Bar terassin viisaita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3500
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2932
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2820
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2708
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2614
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2415
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2011
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1847
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      159
      1666
    Aihe