No nyt pomppasi. Muutenkin ihme porukkaa siellä. Jäätävää selkäänpuukottamista ja haukkumista.
Erittäin likaiset suihkut(ainakin miestenpuolella)
Ja nyt vielä julkisesti kristinuskoa heidän keskustelu sivuillaan julistetaan.
Menkää katsomaan heidän face ryhmien, (ja niitä on useita ”)pölinöitä” koska eivät voi olla samassa ryhmässä toistensa kanssa haukkumassa.
En halua lasteni oppivan vastaavia käytöstapoja somessa.
Nyt loppu.
Maisassa en enää perheeni kanssa käy.
Riittää
Maisansalo
7
2477
Vastaukset
- Anonyymi
Totta. Jos naama ei miellytä olet pohjasakkaa etkä saa edes saunavuoroa
- Anonyymi
Alueen ongelma on nämä ilmaispaikat ja vakituiseen asuvat.
Luulevat olevansa jollain tapaa muiden yläpuolella,kun ovat olleet alueella vuosia .
Muiden pitäisi mennä heidän pillinsä mukaan..jos ei menekään,nii alkaa savustus alueelta ulos.
Väärin että ns.maksavat asiakkaat joutuvat kustantaan näiden kuluja.
Kausipaikat pitäisi hinnoitella jollain toisella tapaa.
- Anonyymi
Myynti yksityiselle,kausipaikkojen huima nosto kaikille myöskin aluejäsenille ym..
- Anonyymi
Ei siellä kyl mitään ilmaispaikkoja ole
- Anonyymi
Maisansalosta ei saa näköjään kirjoittaa tai antaa palautetta. Voi noita jotka eivät kestä negatiivista palautetta alueesta ja hallituksesta tai toimikunnasta. Matka jatkuu ja kommentti kenttä muuttuu.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Pitkälle juuri noin, liittykääpä tuohon Maisasalon höpöttely face ryhmään miten siellä julkisesti vittuillaan ja mollataan muita alueella olevia jos erehtyvät sinne jotain ehdottaa. Toimikunta ja varsinkin muutamat siellä aivan suoraan mollaa muita kun katsovat olevan vähän kun omistaisivat vähintään alueen. Sitten siellä löytyy myös ihmisiä jotka eivät koskaan, ikinä, milloinkaan osallistu mihinkään muuhun kuin tuohon asioiden päälaelleen kääntämiseen, tuolla kyseisellä face sivulla ja vaikka olisi miten vastoin yleistä käsitystä. Liittykääpä tuohon ryhmään niin tiedätte missä mennään eikä tarvitse uskoa huhupuheita. Kokeilkaa samalla kirjoittaa sinne jotain vähänkin negatiivistä palautetta niin saatte kyllä kuulla kunnia ne aivan varmasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483