Nokia 3.4 lukittuu jatkuvasti

Anonyymi

Miksi Nokia 3.4 lukittuu niin ettei näytön lukituksen kuvio toimi ollenkaan ja puhelin pitää aina sammuttaa ja käynnistää uudelleen ? Osaako joku neuvoa 🤔🙂

12

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään vielä että älkää ostanko Nokia 3.4sta

• Anonyymi

Mitä tarkotat sillä ettei kuvio toimi ollenkaan? Ehkä vain syötät sen väärin. Tai ehkä siinä luurissa on sellainen turvajärjestely, että vaikka kuviolukitus olisi käytössä niin silti puhelin pitää aika-ajoin avata PIN-koodilla tai salasanalla. Samoinhan käy illon jos käytetään sormenjälkeä tai naamantunnistusta lukituksen avaamiseen. Sillonkin puhelin vaatii tietyn väliajoin avaamaan puhelimen lukituksen PIN-koodilla tai salasanalla.

• Anonyymi

Mutta kun sanot että saatat koodin väärin niin se hyvin mahdollista

• Anonyymi

Vaihdoin lukituksen toiseen ja kokeilen toimiiko näin...

• Anonyymi

Ehkä katso saako sitä tehdas asetuksiin ja sitten tee uusi koodi? Mutta jos ei saa niin googlaa vähän apua. Ja suosittelen että et rämppää koodia koska muuten tulee kaikille tuttu lukitus😑
      Ja jos mikään ei onnistu suosittelen siirtää tiedot vaikka tietokoneelle.

• Anonyymi

Tuo on näin että kun laittaa pin-koodin puhelin toimii, mutta oikeanlaista laturia ei löydy mitään ? Verkkokaupasta lähettävät mukamas oikean laturin...väärä tuli.

• Anonyymi

Kaikki type c laturit käy.

• Anonyymi

Eipä kuule käy

• Anonyymi

Kyllä käy jokainen laturi joissa on joko USB A liitin tai Type C liitin. Piuha pitää vain olla oikeaa liitintyyppiä.

• Anonyymi

No mäpä etsin vielä, oon sitten väärässä ettei kävisi. Mutta palaillaan 👍

• Anonyymi

Mulla itselläkin Nokia 3.4 ja toi on vaan sen takia ettei puhelimessa ole tehoja ja jäätyy muutenkin koko ajan ja tökki aloitusnäytössä usein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1831
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      131
      1608
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      52
      1526
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1352
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1346
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1295
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      70
      1136
    Aihe