Miksi Nokia 3.4 lukittuu niin ettei näytön lukituksen kuvio toimi ollenkaan ja puhelin pitää aina sammuttaa ja käynnistää uudelleen ? Osaako joku neuvoa 🤔🙂
Nokia 3.4 lukittuu jatkuvasti
12
685
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä että älkää ostanko Nokia 3.4sta
- Anonyymi
Mitä tarkotat sillä ettei kuvio toimi ollenkaan? Ehkä vain syötät sen väärin. Tai ehkä siinä luurissa on sellainen turvajärjestely, että vaikka kuviolukitus olisi käytössä niin silti puhelin pitää aika-ajoin avata PIN-koodilla tai salasanalla. Samoinhan käy illon jos käytetään sormenjälkeä tai naamantunnistusta lukituksen avaamiseen. Sillonkin puhelin vaatii tietyn väliajoin avaamaan puhelimen lukituksen PIN-koodilla tai salasanalla.
- Anonyymi
Mutta kun sanot että saatat koodin väärin niin se hyvin mahdollista
- Anonyymi
Vaihdoin lukituksen toiseen ja kokeilen toimiiko näin...
- Anonyymi
Ehkä katso saako sitä tehdas asetuksiin ja sitten tee uusi koodi? Mutta jos ei saa niin googlaa vähän apua. Ja suosittelen että et rämppää koodia koska muuten tulee kaikille tuttu lukitus😑
Ja jos mikään ei onnistu suosittelen siirtää tiedot vaikka tietokoneelle. - Anonyymi
Tuo on näin että kun laittaa pin-koodin puhelin toimii, mutta oikeanlaista laturia ei löydy mitään ? Verkkokaupasta lähettävät mukamas oikean laturin...väärä tuli.
- Anonyymi
Kaikki type c laturit käy.
- Anonyymi
Eipä kuule käy
- Anonyymi
Kyllä käy jokainen laturi joissa on joko USB A liitin tai Type C liitin. Piuha pitää vain olla oikeaa liitintyyppiä.
- Anonyymi
No mäpä etsin vielä, oon sitten väärässä ettei kävisi. Mutta palaillaan 👍
- Anonyymi
Mulla itselläkin Nokia 3.4 ja toi on vaan sen takia ettei puhelimessa ole tehoja ja jäätyy muutenkin koko ajan ja tökki aloitusnäytössä usein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136