Volkswagen bora 2003 419tkm ihme käynnistys vika

Anonyymi

Elikkä ostin tossa kuukaus sitte boran ja nyt viime sunnuntaina nii matkalla kotia nii auto sammui ja sytytti akunvikavalon. Ootin 30sec suunillee auto lähti käyntii niiku mitää ei tapahtunu ja jatkoin matkaa sitte meni sellaset 10min ja taas sama homma auton moottorista loppu teho ja sammu sähköt pysy päällä ja akunvikavalo meni taas päälle loppujen lopuks tossa 50km matkalla nii 4-5 kertaa auto sammu ja lähti käyntii ku starttas uusiks. Noh kävin eile sitte autokorjaamolla varaamassa aikaa ajoin siihe ja 200m matkalla nii 7 kertaa auto sammu ja vikalla kerralla matkalla takas 50m päässä nii menin startilla omalle parkkiruudulle ja sen jälkee auto ei oo enää köynnistyny. Virrat menee päälle ja auton startti pyörii akun latasin yöllä täytee ja ei mitää vaikutusta vikakoodeja lukiessa näytti lambda anturin vikaa ja keskuslukitus ei toimi muuten kaikki niiku pitää saisko joltaki ny apua tähä ihmeellisee vikaa

3

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä korjaus että se ei enää siinä 50m päässä lähteny käyntii ja menin siks startilla takas

• Anonyymi

Eiköhän bodalle ole tullut kilsat täyteen ja on aika kuttua paalimestari asialle.

• Anonyymi

Käyn kyllä kattomaaa että mite kallis reissu olis jos menee yli 300 nii romuttamolle siis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe