Kävin ajamassa 10km ja nyt pitää taas lisätä, normaali syöntiäkö?
Ajokengät myös öljyn peitossa
Vaihdoin ja lisäsin öljyä roadkingiin..
11
346
Vastaukset
- Anonyymi
Laita tarakalle Delvac-pytty ja letku, niin ei tarvii olla koko aikaa lisäämässä.
- Anonyymi
Onko aloittaja tätä Pride-laumaa? Siinähän öljyä tarvitaan...
- Anonyymi
Ei silti sudi vaikka öljyä lentää jokasuuntaan?
Kärsii HD tehonpuutteesta?
Kokeile jos vaseliini auttais. Levitä tasaisesti takakumille n10mm kerros, niin kyllä se siitä. - Anonyymi
Olisko pyörässä jotain vialla?
Kannattaa viedä liikkeeseen huoltoon, jos ei millään suju itse. - Anonyymi
Vaihda merkkiä. Kyllä niitä öljyt sisällä pitäviä merkkejä kaksipyöräisistä löytyy.
Kokeile vaikka Indian vastaavaa, jos se pitäis öljyt paremmin sisällä. - Anonyymi
HD merkkiöljyt pysyvät hyvin
- Anonyymi
Joo noin se on ihan normikulutusta, itse ostin rasvaprässin ja struuttasin koko sumpun täyteen grafiittirasvaa, pysyy sisällä, tee se sama sille "road kingilles".
- Anonyymi
Unohtuiko kiristää proppu? Vai eikö ollut voimaa riittävästi...
- Anonyymi
Japsikuskit juttelee, että missä reissussa käyneet. Harrikka miehet mitä korjanneet.
- Anonyymi
heko heko! japsivehkeitä ei edes pysty korjaamaan,ne on kertakäyttö kamaa.
- Anonyymi
Hd ei persaukisille kelan asiakkailke .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867